Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75256)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän kiertää kaukaa 😍😜 tää on varmasti viritetty himo-ansa
Eikö sulla ole kavereita joille kertoa, jos on jotain käänteitä jonkun miehen kanssa?
Vai onko nekin kyllästyneet?
Vierailija kirjoitti:
🐴 Tämä on ja tulee olemaa elämäni tyhmin päätös, mut en mä laita sitä viestiä. Joku tässä oli niin outoa kaikkine sattumineen. 💕
Ehkä sä tunnet että jokin ei oo aivan kohdallaan ja se stressaa. Mä luulen että se mikä ei ole kohdallaan on aika. Tunnen että se ei ole loksahtanut ihan paikalleen. En oo sen tyyppinen että taistelisin vastaan tuollaisia tuntemuksia, niin kaikki on ok. Sä voit edelleen laittaa sen viestin myöhemmin jos susta tuntuu siltä. Tai laittaa sen nyt mutta suhtautua asiaan vähän kevyemmin, että ehkä on jotain syytä miksi pitää olla hitaampi tms.
Älä tuhlaa tänään aikaa mun viesteihin. En vastaa, jos vastaaja ei ole se kenelle kirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lankesin jo
m
Mitä kävi?
En vielä tiedä, olen ansassa enkä pääse pois mutta se ei vielä ole kokonaan lauennut.
m
Tietääkö se toinen? Jos ei, pääset helpommin unohtamaan.
Enpä tiedä, tuskin
m
Ei minulta nämä komm 😍😜
Ei ollutkaan, se oli minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole kavereita joille kertoa, jos on jotain käänteitä jonkun miehen kanssa?
Vai onko nekin kyllästyneet?En voi puhua kelleen kun meillä on ns salasuhde. Niin oksennan tänne 😍😜
Tuhma tyttö!
m
Oletkohan töissä? Oltaisiinpa samassa vuorossa ja tulisi yhteistä aikaa kuin huomaamatta. Asia johtaisi toiseen...
Mäkin haluaisin seksiä kaipaamani kanssa! 😊
Vierailija kirjoitti:
GALLUP perjantain kunniaksi!
Missä tapasit kaivattusi ensimmäisen kerran? Mitä ajattelit silloin?
Sen työpaikalla. Ihailin ulkonäköä, luulin kesätyöntekijäksi, mietin onko mulla käteistä mistä pitäis päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko nekin kyllästyneet?
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko nekin kyllästyneet?En voi puhua kelleen kun meillä on ns salasuhde. Niin oksennan tänne 😍😜
Seliseli, mielikuvitussuhteesta on paha jutella irl-maailmassa 🤣
Kävin siirtolapuutarhalla, varastin pari omppua, päärynää ja luumua. Tunnustan tänne. Anteeksi. Sitten kävin myös pyörimässä Vantaankoskella, nätti paikka.
Rakkaus pitää sinut poissa, suurempi rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP perjantain kunniaksi!
Missä tapasit kaivattusi ensimmäisen kerran? Mitä ajattelit silloin?
Sen työpaikalla. Ihailin ulkonäköä, luulin kesätyöntekijäksi, mietin onko mulla käteistä mistä pitäis päästä eroon.
Sivusta totean tässä auringossa maatessani ja puhelinta plärätessäni vastauksena tuohon gallupiin, että en kaipaa, mutta tapasin hänet ensimmäistä kertaa yksissä bileissä ja ensinäkemältä lähinnä vaan kiinnitin häneen huomioni ja seurailin hänen tapaansa olla, en ajatellut sen kummemmin mitään (tai no, tein tiedostamattani pari oletusta jotka olivat vääriä). Sitten kun hän tuli juttelemaan, niin meinasin saada suunnilleen orgasmin siinä!
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä miten silloin jää omaan rakkauskuplaansa toisen kanssa ja menot jää menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä miten silloin jää omaan rakkauskuplaansa toisen kanssa ja menot jää menemättä.
Jos mulla ois noin, en kyllä ketjussa kirjoittelisi. Se ei tulisi edes mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun koko kesä meni näin. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun koko kesä meni näin. -Sivusta
Miksi te täällä sitten kirjoitatte? Ei uskota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhma tyttö!
m
Ei ole niin tuhmaa miltä kuulostaa, ollaan sinkkuja molemmat 😍😜 mut siinä on yks "pikku"juttu. Sillähän en varmaan irti meinaa päästäkään. Se kielletty pieni hedelmä huutaa mulle kokoajan et no jos vähän vielä, hetki vielä
Ja silloin kun se roihahtaa, silloin ei saa olla ketään muuta näkö- ja kuuloetäisyydellä?
;)
Toivottavasti et, en ole nähny häntä palstoilla toukokuun jälkeen, niin toivon että pääsi pois.