Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (73546)
Kaivattuni katsoo silmiin kuvissa. Katson niitä puhelimestani kun kaipuu iskee.
Pus,pus....kyllä näillä tähdenlennoilla pitäisi pari toivetta toteutua 😁
Gallup: uskotko kaivattusi kaipaavan sinua oikeasti? (Oma vastaus: en usko, mutta kaipaan silti)
Toivon yhden suudelman kaivatulta, kiitos.
Hyvää yötä ja ihania unia..-A😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin tosi kyllästynyt tähän palstaan. Miten tästä pääse eroon? Varmaan siten ettei kaipaa enää parisuhdetta. Eli varmaan pitäis ottaa eka kiva irl-lähestyminen ja juosta sen kanssa taaksepäin katsomatta.
Toisille se on siis noin helppoa. Joillekin tulee sellainen kiva = tarpeeksi kiinnostava lähestyminen ehkä kerran 10 vuodessa, jos silloinkaan, vaikka lähestymisistä ei muuten olisikaan pulaa. 😐
Kuulosti vähän väärältä. Ehkä max. kerran puoleen vuoteen tulee jostain ihmisestä tunne, että oooh miten ihana ja sopisi mulle. En edes ymmärrä miksi joistain tulee tuo ja suurimmasta osasta ei. Mutta eihän se vielä silti tarkoita että siitä mitään tulee. Se on vaan tunne.
Onnekas oot, mulle ei tuommoista tunnetta tule noin usein -ihmettelijä sivusta
Mulla on näköjään ihanuustutka. Tiedän itse tosi hyvin milloin hälyyttää. Mitään muuta en sitten tiedäkään yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: uskotko kaivattusi kaipaavan sinua oikeasti? (Oma vastaus: en usko, mutta kaipaan silti)
Uskon kaipaavan
Tajusin, että pyörität varmaan muitakin naisia siellä. Varmaan koko kerrosta.
Vierailija kirjoitti:
K, sinä senkin niljakas saasta. Tukehdu hapankorppuusi ja hyppää järveen.
-H
Oot hauska, kai. K, ei ollut multa.
Varsinkin sitä toista jonka hait siihen.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, koska kaipaan ja rakastan itse. Tahdon uskoa.
Jännitän huomis-aamua, loppuvuoden, ja tavallaan loppuelämän suunta riippuu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jännitän huomis-aamua, loppuvuoden, ja tavallaan loppuelämän suunta riippuu siitä.
No kerro? Mitä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kaivatulla olla mielipiteitä? Mitä teet, jos hän ei ole samaa mieltä?
Hän ei paljon kysele saako olla 😅 yritän vain selvitä niiden tyhmienkin mielipiteiden tykityksessä
Toivottavasti en ole kaivattusi, tai siis minulla on välillä tapana hieman ärsyttää..
Et varmasti ole. Ei kukaan koskaan täällä ole vaikuttanut tippaakaan häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Pus,pus....kyllä näillä tähdenlennoilla pitäisi pari toivetta toteutua 😁
Paripäivää sitten radiotoimittaja kehoitti katsomaan perseiden tähdenlentoja. Medianomit, amk.
Vierailija kirjoitti:
Katsotko kisoja? Kososkalle tulee ainakin metallia.
Joo, tietysti! Vauriolla meni aivan törkeän hyvin, Hagelstamin hepan virheet vähän harmitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro? Mitä tapahtuu?
Vatta löysällä orotamma. Tuskin kertoo, nää on näit klifhängereit, yleisö saadaan niiku koukkuu
Mammat ne on vauvoja. Pitää olla huulipunaa ja kynsilakkaa vaikka juoksee kilpaa.
Enkö mä käytännössä ole jo sun. Tulet vaan poimimaan mukaasi