Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (73021)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain vihdoin seksiä😄
Ikisinkkukinkku
Varovasti nyt, kohta nunna sanoo sen ainaisen virtensä ; säälittävä elämä kun se pitää täällä kertoa 😍😜 mut hyvä hyvä hieno juttu!
Sinähän se nunna olet nykyään. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lähestyä tuntematonta?
Laittaa viestiä ja sanoo esim. Hei, jäit mieleeni. Tai voidaanko jutella. Tai mitä vain. Toinen vastaa joko kyllä tai ei. Simple as that.
Ensin tarvisi lähestyä ja pyytää yhteystiedot.
Vierailija kirjoitti:
Oltaispa kaivatun kanssa navat vastakkain, alasti ja lomittain. Tulee kuuma pelkästä ajatuksesta..
Ota vaatteet pois. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaa viestiä ja sanoo esim. Hei, jäit mieleeni. Tai voidaanko jutella. Tai mitä vain. Toinen vastaa joko kyllä tai ei. Simple as that.
Tuntematonta on helppo lähestyä. Moi, miten menee, oon nähnyt sut useesti täälläpäin, lähtisitkö joku päivä vaikka kävelylle tai kahville?
Ei voi mitään mutta vastaan luonnostaan ei jos täysin tuntematon lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntematonta on helppo lähestyä. Moi, miten menee, oon nähnyt sut useesti täälläpäin, lähtisitkö joku päivä vaikka kävelylle tai kahville?
Jos kaivattu lähestyisi ja aloittaisi juttelun ekaa kertaa niin vastaisin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi perjantain puheista. Tarkoitin mitä sanoin, toivottavasti sinä myös. Liian vaikeaa meidän tilanteessa edetä. Silti haluaisin. Anteeksi pyydän siitä, että vedin sinut mukaan. Toivottavasti joku päivä voidaan jutella asia vielä auki.
Ei ole puhuttavaa, koita säkin jo viimein päästää menneistä. Itse en henk.kohtaisesti jaksa vatvoa ja vauloida olleitamenneitä, elän mieluimmin tässä hetkessä ja katson tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on se yksi päivä vuodesta, milloin sushia kuuluu syödä ja hymy on vähän tavallista herkemmässä. En kerro miksi. Historiallinen päivä muuten, kun taivaalta tuli vettä.Yleensä tähän päivään kuuluu aurinko. Sellaiset terveiset sulle.
hmmm?
Vierailija kirjoitti:
Hymyssäsi on salaisuus, jonka haluan selvittää.
Moni on sanonut, että minussa on jotakin mystistä. Se ei ole lainkaan karismaa vaan jotakin muuta. En tiedä, mistä vaikutelma tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit ei voi tarvi ihmetellä miks oot yksin? Pitääkö treffikumppanin olla sulle entuudestaan tuttu henkilö?
Kiva seurata kun trolli vedättää teitä esim Sushilla tai ihmisen hajulla tms aiheella.
-oli pakko ohistaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain vihdoin seksiä😄
Ikisinkkukinkku
Varovasti nyt, kohta nunna sanoo sen ainaisen virtensä ; säälittävä elämä kun se pitää täällä kertoa 😍😜 mut hyvä hyvä hieno juttu!
Sinähän se nunna olet nykyään. 😁
Niin oon, odotahan vaan kun pääsen vauhtiin niin tästä tulee vuoden parin selibaatti 😍😜 toivottavasti
Oot viikon päästä jo niin kärttynen, et ei täällä oo enää kiva käydä.