Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (71904)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovinkaan reilua olla niin ITSEKÄS että ajattelee parisuhteen olevan seksitön kun vain niin päättää.
Tottakai parisuhde on seksitön sillä sekunnilla jos jompikumpi ei halua. Se ei ole kuin korkeintaan tervettä itsekkyyttä ettei toimi toisen seksinukkena. Kuka on niin nilkajas että edes haluaa "seksiä" haluttoman kanssa, yöh
Sitten se ei ole parisuhde ja moikka!
Etsit ilmeisesti parisuhteen sijaan ihmistä tyydyttämään sinua seksuaalisesti
Raamattu sen tietää, avaimen hyvään yhteiselämään, koska älykkäin olento eli luoja on sen takana.
Vierailija kirjoitti:
Jyrkkä ei ateistinaisille ja ateistimiehille. Kuivakoita ja ilottomia.
Uskovaiset niitä kuivakoita ja takakireitå on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovinkaan reilua olla niin ITSEKÄS että ajattelee parisuhteen olevan seksitön kun vain niin päättää.
Tottakai parisuhde on seksitön sillä sekunnilla jos jompikumpi ei halua. Se ei ole kuin korkeintaan tervettä itsekkyyttä ettei toimi toisen seksinukkena. Kuka on niin nilkajas että edes haluaa "seksiä" haluttoman kanssa, yöh
Ei, vaan toisemme. -Sivusta
Ateistit yleensä kylmiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu sen tietää, avaimen hyvään yhteiselämään, koska älykkäin olento eli luoja on sen takana.
Aatamin eka vaimokin lähti huonon seksin takia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisen pihalla mitä tulee parisuhteeseen.
Parisuhteen pakkoseksi ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Onneksi Räsäsen Päivi on niin hersyvä ilopilleri
Päivi on mahtava nainen. Kaunis, älykäs ja sanavalmis. Hyvä ihminen, jolla on moraali sekö arvot kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin ovat ja takakireitä fanaatikkoja ja toisten tuomitsijoita. Ei ikinä ateisti-kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatamin eka vaimokin lähti huonon seksin takia!
Ja kun Lilith oli lentäny pois, niin iskä teki sille luusta uuden. Todella tervettä touhua. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiva ja rento tyyppi, kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi on mahtava nainen. Kaunis, älykäs ja sanavalmis. Hyvä ihminen, jolla on moraali sekö arvot kohdillaan.
Makunsa kullakin sanoi koira kun persettään nuoli 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi on itselle hyvin tärkeää niin painostus on varmin tapa viedä toisen halut :D kannattaa ehkä kokeilla kunnioitusta ja romantiikkaa
Taidat olla ensimmäinen joka puhuu tässä yhteydessä painostuksesta.
Voi toki puhua myös uhkailusta tai kiristämisestä jos seksin vähyys kommunikoidaan niin että."lähden jos et anna juuri silloin kun minä minä minä minä haluan"
Et ole moneen päivään laittanut tänne kuin ehkä yhden viestin🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ovat ja takakireitä fanaatikkoja ja toisten tuomitsijoita. Ei ikinä ateisti-kumppania.
Uskovaisethan niitä toisten tuomitsijoita on. Uskonnon varjolla tuomitaan muita ihmisiä.
Olisitpa täällä. Kuuntelemassa aaltoja sateessa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin on maailma menossa kun Kymenlaaksolaisistakin tulee tosikkoja..? 😔
Voi hemmetti, en tiedä mistä tuon mun sijainnin oot koodannut mut otathan huomioon että se ei aina pidä paikkaansa. Kerran katsoin tietokoneelta mitä näyttää, näytti Pieksämäkeä. En ole koskaan käynyt Pieksämäellä. Snäppi näyttää aina viimeisen istuntoni tulevan Lappeenrannasta. Siellä olen kyllä kerran käynyt 😍😜
Mihin on maailma menossa kun Kymenlaaksolaisistakin tulee tosikkoja..? 😔