Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Parisuhteen pakkoseksi ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkkä ei ateistinaisille ja ateistimiehille. Kuivakoita ja ilottomia.
Joo. Onneksi Räsäsen Päivi on niin hersyvä ilopilleri
Päivi on mahtava nainen. Kaunis, älykäs ja sanavalmis. Hyvä ihminen, jolla on moraali sekö arvot kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu sen tietää, avaimen hyvään yhteiselämään, koska älykkäin olento eli luoja on sen takana.
Aatamin eka vaimokin lähti huonon seksin takia!
Ja kun Lilith oli lentäny pois, niin iskä teki sille luusta uuden. Todella tervettä touhua. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiva ja rento tyyppi, kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi on itselle hyvin tärkeää niin painostus on varmin tapa viedä toisen halut :D kannattaa ehkä kokeilla kunnioitusta ja romantiikkaa
Taidat olla ensimmäinen joka puhuu tässä yhteydessä painostuksesta.
Voi toki puhua myös uhkailusta tai kiristämisestä jos seksin vähyys kommunikoidaan niin että."lähden jos et anna juuri silloin kun minä minä minä minä haluan"
Et ole moneen päivään laittanut tänne kuin ehkä yhden viestin🥺
Olisitpa täällä. Kuuntelemassa aaltoja sateessa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin on maailma menossa kun Kymenlaaksolaisistakin tulee tosikkoja..? 😔
Voi hemmetti, en tiedä mistä tuon mun sijainnin oot koodannut mut otathan huomioon että se ei aina pidä paikkaansa. Kerran katsoin tietokoneelta mitä näyttää, näytti Pieksämäkeä. En ole koskaan käynyt Pieksämäellä. Snäppi näyttää aina viimeisen istuntoni tulevan Lappeenrannasta. Siellä olen kyllä kerran käynyt 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi on mahtava nainen. Kaunis, älykäs ja sanavalmis. Hyvä ihminen, jolla on moraali sekö arvot kohdillaan.
Samaa meinasin sanoa, hän on persoonana sydämellinen välitön ja huumorintajuinen vaikka onkin lääkäri. Haluaisin sen kaltaisia ihmisiä ystäväkseni, kuin Päivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ateistit yleensä kylmiä ihmisiä.
Niin ovat ja takakireitä fanaatikkoja ja toisten tuomitsijoita. Ei ikinä ateisti-kumppania.
Uskovaisethan niitä toisten tuomitsijoita on. Uskonnon varjolla tuomitaan muita ihmisiä.
Ihme kyllä eivät ole, vaan pääasiassa nöyriä ja hyväsydämisiä. Tuomitsijat, moraalinvartijat ja fanaatikot tulevatvkyllänihan toisesta leiristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva ja rento tyyppi ei nalkuttaisi toisten rakkaus- ja seksielämästå vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole moneen päivään laittanut tänne kuin ehkä yhden viestin🥺
Minunkaan kaivattu ei ole laittanut juhannuksen jälkeen yhtään. Se johtuu siitä, et kun ei nähdä niin ei tule sattumia...
Oisinpa iäkkäämpänä yhtä sydämellinen, kaunis ja ryhdikäs, kuin Päivi.
Vierailija kirjoitti:
Arvoisat palstalaiset, tiedän että käytte hitaalla ammattitasostanne välittämättä. Aloitin tänään trollaamisen ja olen ollut poissa tähän asti. Te jatkatte vieläkin ja ylläpidätte minua trollukaa? Koska nythän täytyy väitellä seksin olevan mustaa-valkoisella, se on joko tai, ei nii kuin välimaastoa? Oletteko oikeasti noin ääliöitä?
Kiva kun toit oman intelligenssisi meidän muiden ihailtavaksi tänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva ja rento tyyppi ei nalkuttaisi toisten rakkaus- ja seksielämästå vuosikymmeniä.
Sinä tässä olet ainoa nalkuttaja. Historiaa, kulttuuria ja uskontojen olemusta ymmärtämätön sivistymätön möyhöttäjä.
Ikäni uskovaisten seurassa pyörineenä voin sanoa että ne hyväsydämiset ja nöyrät ei vietä aikaa palstalla saarnaamaassa muille vaan täällä edustaa se tuomitseva räsäsosasto
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uskovaiset ovat paljon vähemmän tuomitsevia kuin ateistit. Tunne molempia paljon.
Tämä! Todellakin sama kokemus. Ateisteja raskaampia ja tiukkapipoisempia tuomiopäivän pasuunoita ei ole olemassakaan.
Sanon tähän väliin Liirum laarum ja liipa laapaa 😍😜
Ateistit ei ole mikään yhtenäinen järjestäytynyt ryhmä
Olet ilmeisen pihalla mitä tulee parisuhteeseen.