Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (71473)
Paholainen kutsuu meitä syntimme perusteella, mu226tta Jeesus kutsuu meitä nimeltä.
Mikään muu laji ei esimerkiksi tapa oman lajinsa edustajia siinä määrin kuin ihminen tekee. Oikea luomakunnan kruunu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän pointti on siinä, että ihmisnaiset harjoittavat sänkypuuhia vielä lisääntymisiän jälkeenkin. Osaa se jopa kiinnostaa vielä silloinkin. Siksikö, että miehet eivät karkaisi nuorempien perään?
Kuka harrastaa kuka ei.
Kuulemani mukaan osa lopettaa sen harrastamisen kun ei enää haluta, ja ne jotka jatkaa, harrastaa sitä koska se tuntuu hyvältä.
Joku pieni osa varmaan lopettaa samoin kuin miehissä. Miksi tämä olisi jokin naiseuteen liittyvä ominaisuus.
RISTUKSEN ISOOT TERVEESET PITKÄJUSSILLE.
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussako vihdoin? Alku- vai loppukuusta? Toivottavasti rohkaistut etkä mieti liikaa
Tässä kuussa tai ihan ens kuun alussa. Hänelle! 🧡
Piinasi, ja kiusasi koko reissun. T. "Lapanen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän pointti on siinä, että ihmisnaiset harjoittavat sänkypuuhia vielä lisääntymisiän jälkeenkin. Osaa se jopa kiinnostaa vielä silloinkin. Siksikö, että miehet eivät karkaisi nuorempien perään?
Ei vaan siksi, että seksissä saa orgasmeja ja orgasmit tuntuu hyvältä.
Toki, mutta miksi ihmisellä on sellainen systeemi? Eläinmaailmassa astutaan, että saadaan poikasia.
On niitä eläinlajejakin, jotka vain huvittelevat parittelemalla.
Naisille se ei ole aina kovin luontaista vaihdevuosien jälkeen eli siinä mielessä biologia määrittää aika paljon.
Miten ei ole kovin luontaista mitä vttua.
Googlaa. Miksihän luulet, että miehet vaihtaa nuorempiin?
Ei nuoret ole hyviä seksissä. Harvoin miehet vaihtaa nuorempiin. Urbaania legendaa. Ihmiset ovat samanikäisten kanssa pääsääntöisesti. Joku yksi Hjallis nai nuoremman, mikä on erittäin harvinaista kokonaisväestön tasolla. Muutenkin naiset ne liitoista pääsääntöisesti lähtevät. Googlaa ja omaksu.
"Ei nuoret ole miesten mielestä hyviä seksissä" t. kaikkitietävä vanha nainen
Toki ovat haluttavia miesten silmissä, siitä ei nyt puhuttu.
Ja parempia sängyssä. Notkeita ja kokeilunhaluisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai bonus, sehän ois ihan parasta päästä halailemaan
Niin olisi. Mutta ei vain halailemaan. Olis aika ontto suhde, jos se perustuisi vain seksiin.
Kaiken lähtökohta on kuitenkin seksi ja jos se ei toimi ollaan kusessa.
Kuka mistäkin päästä arvottaa. Se on tärkeä juttu, mutta aika sisällötöntä olisi etsiä kumppani ensisijaisesti sen perusteella. Yhteiselämässä on aika paljon ja monenlaisia asioita, joissa ei seksillä selviä.
Lähtökohta lähtökohta lähtökohta.
Mulle se ei ole lähtökohta. Lähtökohta ovat henkiset asiat, koska ne ovat tärkeämpiä asioita kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisella pitää olla märkänä muukin kuin silmäkulmat ei Sahara-Saanoja minun lakanoihin! Vaihdevuodet on deadline!
Odottele poika, odottele! Joskus et sano noin, muista tämä viisaus ja kunnioita kaikkia naisia muutoinkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan siksi, että seksissä saa orgasmeja ja orgasmit tuntuu hyvältä.
Toki, mutta miksi ihmisellä on sellainen systeemi? Eläinmaailmassa astutaan, että saadaan poikasia.
On niitä eläinlajejakin, jotka vain huvittelevat parittelemalla.
Naisille se ei ole aina kovin luontaista vaihdevuosien jälkeen eli siinä mielessä biologia määrittää aika paljon.
Miten ei ole kovin luontaista mitä vttua.
Googlaa. Miksihän luulet, että miehet vaihtaa nuorempiin?
Ei nuoret ole hyviä seksissä. Harvoin miehet vaihtaa nuorempiin. Urbaania legendaa. Ihmiset ovat samanikäisten kanssa pääsääntöisesti. Joku yksi Hjallis nai nuoremman, mikä on erittäin harvinaista kokonaisväestön tasolla. Muutenkin naiset ne liitoista pääsääntöisesti lähtevät. Googlaa ja omaksu.
"Ei nuoret ole miesten mielestä hyviä seksissä" t. kaikkitietävä vanha nainen
Toki ovat haluttavia miesten silmissä, siitä ei nyt puhuttu.
Ja parempia sängyssä. Notkeita ja kokeilunhaluisia.
Hyvä että on löytynyt sinulle sopivaa seksiseuraa. Et varmaan ole käynyt kuitenkaan kaikkia painamassa, joten.
Osa musta uskoo yhä, että meistä vois tulla jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai bonus, sehän ois ihan parasta päästä halailemaan
Niin olisi. Mutta ei vain halailemaan. Olis aika ontto suhde, jos se perustuisi vain seksiin.
Kaiken lähtökohta on kuitenkin seksi ja jos se ei toimi ollaan kusessa.
Kuka mistäkin päästä arvottaa. Se on tärkeä juttu, mutta aika sisällötöntä olisi etsiä kumppani ensisijaisesti sen perusteella. Yhteiselämässä on aika paljon ja monenlaisia asioita, joissa ei seksillä selviä.
Lähtökohta lähtökohta lähtökohta.
Mulle se ei ole lähtökohta. Lähtökohta ovat henkiset asiat, koska ne ovat tärkeämpiä asioita kuin seksi.
Eli menet yhteen ihmisen kanssa jonka kanssa ei seksi toimi, mutta muut asiat toimivat. No, se on jokaisen valinta se.
Jos olen jotain musaa laittanut, niin kaivatulle ne on suunnattu. Tänään tosin en oo laittanut mitään..
Vierailija kirjoitti:
Yö halit..-A😘
Ei mulle, kun "et tunne minua"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin ärsyttää sellainen seksi, jossa minä en saa orgasmia, mut mies saa..Vielä pahempi, jos jatkuu pitkään..
Jokainen vastaa omista orgasmeistaan.
Siinä hyvä esimerkki itsekkäästi ja myös tyhmästä. Eri
Joo ois aivan paskaa seksiä kyllä tommonen, missä kumpikin pitää toista jonain seksinukkena jonka avulla hankitaan itselle orgasmi
Eri
Kättä t.n.