Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11529)
Vierailija kirjoitti:
Kaarina, Karjaa, Kirkkonummi?
Nope. Kukaan ei ole arvannut oikeita ja jos arvaisi, en sittenkään vastaisi. En halua paljastua, että yhä haikailen hänen peräänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyppimiskorneri tämä on?
Jollakulla oli tarve puuttua muiden ehostamiseen niin siitä heräsi keskustelua. Nykyään naiset ei saisi yhtään laittautua
Ehostakaa suhteitanne...😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkään aikaan en ole seksiä miettinyt edes, mutta tänään taas haluttaisi. Olisin paras suihinottaja mitä sulla on ikinä ollut.
Se ei paljoa vaatisi, mutta uskon kyllä. Oisit varmaan se valittu, jonka suuta en koskaan tahtoisi menettää.
Hänen kohdallaan vaatisi kyllä. Sinua en edes haluaisi imeä.
Asunut ainakin viidessä K-alkuisessa paikassa. Taitaa olla ennätys.
Olisi aivan järkkyä esiintyä ihmisille täysin ehostamatta. En kehtaisi, ihan kunnioituksesta muita kohtaan.
Ei halua nähdä niitä rumia naamoja välttämättä mutta pakko se on kun kaikki ei yhtään viitsi katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Seksin nälkä
Ehkä myöhemmin, sulkulääkitys päällä. Kaipaisin kyllä rakastain syliini ja lusikkaan yöksi, päivällä heräävää luontoa käskäessä katsastamassa. Jos selviän tästä, oon tehasasetuksilla ja kaikki alkaa alusta alkain.
Naiselle.
Kuumenee, kuumenee, mutta muuta en tähän kommentoi. Muutenkin busy, joten 22.55 seuraavaks täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nope. Kukaan ei ole arvannut oikeita ja jos arvaisi, en sittenkään vastaisi. En halua paljastua, että yhä haikailen hänen peräänsä.
Mäkin keksin muutaman mutta eihän se tarkoita että mun perään täällä haikailtaisi.
En voi tietää ketä hän haikailee
Klaukkala, Karjaa, Karjalohja tai Kirkkonummi
Vierailija kirjoitti:
Olisi aivan järkkyä esiintyä ihmisille täysin ehostamatta. En kehtaisi, ihan kunnioituksesta muita kohtaan.
😃
En ole ehostanut itseäni juuri koskaan. Silti jopa minulle riittää pari ihailijaa.
Kunnioitus on ihan muissa, todemmissa asioissa. Eikö niin?
Hyvää ja rauhallista yötä. Olet ehkä töissä.
👩🏻😘🧔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tehdä.
En minäkään😞
Älä luovuta ystävä.
Yöterveinen hoteille miehille.