Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (69539)
Vierailija kirjoitti:
En tykkää siitä suunnasta mihin kaikki on mennyt meidän välillä.
Suunta oli ojasta rotkoon! Miten voikin kaikki mennä niin päin he*vettiä!
Turkulaiselle opettajanaiselle halauksia 🤗
Vierailija kirjoitti:
Kun sanot toiselle "susta ei kukaan tykkää." Olet aika narsistinen alentaja ja itseäsi korostava. Ei kannata jauhaa paskaa muiden selän takana itsekkään. Koskaan ei voi kaikkien puolesta sanoa kenestä tykkäävät ja kenestä ei.
Tuskin tuollaisia puhuvastakaan kaikki tykkää. Tuolla vain tarkoitus vain latistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä auttaa parhaiten ylivirittyneeseen hermostoon?
Mulla autto kun kaivattu katos.
Ahdisteliko kaivattu, jos hermoille kävi? Eikös oikea termi olisi sitten vihattu.
En ymmärrä näitä kaivattujen syyllistämisiä.
Mitä syyllistämistä tässä oli? Ei ahdistellu, on aivan ihana ihminen ja olisin halunnu tutustua paremmin. Jos hänellä oli osaa siihen, niin ehkä itse vaan stressasin liikaa ja meni jonkin rajan yli..
Turustu häneen 😏
Kiva kuulla, ettei ole ihan sellaisesta kyse. Kun ei tiedä aina toisen tunteista. Itsekin näen kaivattua niin harvoin, ja nyt oon epätietoinen, olisiko paras vetäytyä.
Sivusta jatkaja
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut miltä minusta tuntuu, kun paljastui, että oletkin suhteessa?
En ole suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää siitä suunnasta mihin kaikki on mennyt meidän välillä.
Suunta oli ojasta rotkoon! Miten voikin kaikki mennä niin päin he*vettiä!
Meillä meni huipulta rotkoon.
Kaipaan sinua. Menet varmaan mökille viikonlopuksi.
Mun hermosto on ainakin ihan ylivirittinyt jos ajattelen tai näen kaivattua. Jos ei olisi alkuvaiheessa jännittynyt, niin ei kai olisi mitään tunteitakaan? En tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut miltä minusta tuntuu, kun paljastui, että oletkin suhteessa?
En ole suhteessa.
Ei sitten varmaan ollut sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Mun hermosto on ainakin ihan ylivirittinyt jos ajattelen tai näen kaivattua. Jos ei olisi alkuvaiheessa jännittynyt, niin ei kai olisi mitään tunteitakaan? En tiedä
Sama mulla. En usko, että olisi näin pinkeänä, jos ei olisi menneitä välissä. Jos siis voisi kohdata ilman mitään entisiä sählinkejä. Niistä johtuu varauksellisuus.
Rauhoitun sun lähellä. Kuin keidas autiomaassa. Hermosto lepää.
Aika kuluu nopeasti ja surumielisenä mietin, etten uskalla kokeilla, millainen vaikutus yllättävällä rakkaudentunnustuksella on.
On vaikeaa tunnustaa, kuinka syvälle tunteisiini olet käynyt.
Uskallatko kokeilla jotain pienempää?
Mies, sun silmät on tunnustaneet jo kaiken
Vierailija kirjoitti:
Aika kuluu nopeasti ja surumielisenä mietin, etten uskalla kokeilla, millainen vaikutus yllättävällä rakkaudentunnustuksella on.
Kokeile nyt kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikset uskalla? En usko, että pelko johtuu siitä toisesta.
Kannattaa kokeilla jos siihen on mahdollisuus, kun sen menettää ja jää jumiin tähän välitilaan, niin ole ei ole kovin hyvä.
Olet herkkä ja se on kaunista. Kuuntele sydäntä, sanon sen tosissani.
Tämä!