Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (68568)

Vierailija
68541/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy -23 <3

Vierailija
68542/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2023 olin suhun rakastunut

Kiitos tiedosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
68543/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina mennäänkö naimisiin?

Vierailija
68544/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli ihan fyysisesti oksettava olo tuosta viestistä, jossa yritetään käännyttää heteroita 🤢 

Se ei ollut 2+ nn.

Ei ole sellaisia pyrkimyksiä.

Vierailija
68545/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, oletko koskaan rakastellut naisen kanssa?💚 Naiset ovat paljon tunneälykkäämpiä ja empaattisempia kuin miehet ja nainen tietää ja ymmärtää toista naista paremmin kuin mies ja saa olon tuntemaan hyväksi.

Juu olen. Molempi parempi.

Vierailija
68546/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli ihan fyysisesti oksettava olo tuosta viestistä, jossa yritetään käännyttää heteroita 🤢 

Heterous on jalostettu pois naisista jo satoja vuosia sitten.

Teidän kaikkien esiäidit on ollut joskus jonkun kuninkaallisen haaremissa lipittämässä toisia naisia herrojen iloksi.

Vierailija
68547/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, oletko koskaan rakastellut naisen kanssa?💚 Naiset ovat paljon tunneälykkäämpiä ja empaattisempia kuin miehet ja nainen tietää ja ymmärtää toista naista paremmin kuin mies ja saa olon tuntemaan hyväksi.

nnm on optimi?

Vierailija
68548/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko maija?

Olitko se sama maija?

???

Mustamaija

Vierailija
68549/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina mennään naimisiin olet ihana <3 (|) <3

Vierailija
68550/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän kaikkien esiäidit on ollut joskus jonkun kuninkaallisen haaremissa lipittämässä toisia naisia herrojen iloksi.

No on siellä herratkin paukutelleet menemään keskenään  tai rouvien iloksi

Vierailija
68551/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että naisena en ole ikinä-koskaan-milloinkaan ajatellut toista naista eroottisena olentona. Joitakin miehiä taas erittäinkin eroottisina. Kai se on se täydentävä vaikutus ja polariteetti. 😇

Vierailija
68552/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nnm on optimi?

Ei ainakaan minulle. Jos kolmen kimppaan pitäisi ryhtyä niin nnn tai nmm.

Vierailija
68553/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

(.)(.)

<3

(|)

Vierailija
68554/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletko täynnä punaisia lippuja vai yrittääkö mun mieli vaan keksiä niitä luistaakseen tilanteesta, jossa pitäisi mennä kohti epämukavuusalueen ääretöntä ja sen yli. Pysyn joka tapauksessa poissa siihen asti, että mun tunteet hiipuu.

Vierailija
68555/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on siellä herratkin paukutelleet menemään keskenään  tai rouvien iloksi

Ei herrat vaan eunukit.

Vierailija
68556/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa naisten kaivata miehiä, älkääkä olko noin ahdasmielisiä nn jutuillanne. Relatkaa vähän. Ihminen saa olla ihan vapaasti hetero ja iloita miehen ja naisen välisestä vetovoimasta. 

Vierailija
68557/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatti-ap 😁. Vaihtuuko kantarelleihin?

Hmm joo. Ovatko kantarellisi kovinkin ulkonevat?

Siitä sinun täytyy itse ottaa selvää. En jaa yksityiskohtaisia tietoja internetissä. Mikäli kantarellien olemuksella on suurikin merkitys, vedän vaihtokauppatarjoukseni pois.

Ei mitään merkitystä. Olen vain utelias positiivisen odottavalla tavalla.

Vierailija
68558/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vtuttaa, et elämä on yhtä selviytymistä päivästä toiseen. Ettei pääse nauttimaan siitä koskaan. Eikä se siitä parane, koska kaivattu on jossain kaukana eikä mun elämässä. 😕

Tunnet tuon olon, koska tiedät että sen on tarkoitus olla paremmin. Ei tarvitse olla noin.

Niin, mutta mitä hyötyä siinä on, jos ja kun minä tiedän. Jos hän huitelee jossain ihan muualla. 😕

Mielellä on tapana luoda esteitä joita ei ole olemassa. Kenties se olisi niin yksinkertaista että sanoisit: "Oon tosi väsynyt. Tarvisin halin olisitpa täällä." Ainoa este on pääsi sisällä.

En mä voi tuommosta kirjoittaa hänen viimeisimmän viestin jälkeen. Pitäisi mua ihan typeränä. Ei olla irl niin läheisiä todellakaan..

Tuota just tarkoitin, että loit itse kaikki esteet. Mulle voisit kirjoittaa noin vaikkei olla juteltu kuin vähän. Tuntisin itseni ehkä mielipuoleksi mutta tiedän myös tasan tarkkaan milloin kannattaa olla vähän hullu. Yritin vaan sanoa että itse rakennamme oman vankilamme. Voithan sä kohdata välittämistä ja huolenpitoa yhtäkkiä kadulla tuntemattoman toimesta niin miksi et halua hyväksyä ettei se tarvi sen kummempia. Yleensä kai vaan sen, että toinen ymmärtää/huomaa että voisi helposti auttaa.

Vierailija
68559/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katariina anna (|)

Laita puhelimeen ja käytä etunimeä.

Vierailija
68560/68568 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oletko täynnä punaisia lippuja vai yrittääkö mun mieli vaan keksiä niitä luistaakseen tilanteesta, jossa pitäisi mennä kohti epämukavuusalueen ääretöntä ja sen yli. Pysyn joka tapauksessa poissa siihen asti, että mun tunteet hiipuu.

No onkos niillä punaisilla lipuilla sitten mitään väliäkään, jos et halua edetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi