Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (68568)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinnumerosi on tallessa puhelimessani tyttönimelläsi.
Tää on ihana, olispa kaivatulta mulle…
💕😍🥰😘
Voi olla, jos se alkaa P:llä
Nainen, oletko koskaan rakastellut naisen kanssa?💚 Naiset ovat paljon tunneälykkäämpiä ja empaattisempia kuin miehet ja nainen tietää ja ymmärtää toista naista paremmin kuin mies ja saa olon tuntemaan hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vtuttaa, et elämä on yhtä selviytymistä päivästä toiseen. Ettei pääse nauttimaan siitä koskaan. Eikä se siitä parane, koska kaivattu on jossain kaukana eikä mun elämässä. 😕
Tunnet tuon olon, koska tiedät että sen on tarkoitus olla paremmin. Ei tarvitse olla noin.
Niin, mutta mitä hyötyä siinä on, jos ja kun minä tiedän. Jos hän huitelee jossain ihan muualla. 😕
Mielellä on tapana luoda esteitä joita ei ole olemassa. Kenties se olisi niin yksinkertaista että sanoisit: "Oon tosi väsynyt. Tarvisin halin olisitpa täällä." Ainoa este on pääsi sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Haluun seksiä ymmärrätkö mies
Kyllä ymmärrän.Oliko muita toiveita ?
Vierailija kirjoitti:
Nainen, oletko koskaan rakastellut naisen kanssa?💚 Naiset ovat paljon tunneälykkäämpiä ja empaattisempia kuin miehet ja nainen tietää ja ymmärtää toista naista paremmin kuin mies ja saa olon tuntemaan hyväksi.
Sulta puuttuu se yksi härpäke joka miehiltä löytyy, sori!
Vierailija kirjoitti:
2023 olin suhun rakastunut
No sepä oli sitten varsin lyhytkestoista.
Oletko maija?
Olitko se sama maija?
???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinnumerosi on tallessa puhelimessani tyttönimelläsi.
Tää on ihana, olispa kaivatulta mulle…
💕😍🥰😘Voi olla, jos se alkaa P:llä
Ohi meni tämäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämen seuraaminen on oikeasti vaikeaa kun on kaikkea muuta mikä harhauttaa.
Sydänkin voi harhauttaa.
"Juuri sydämestähän lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, siveettömyys, varkaudet, väärät todistukset ja herjaukset."
”Minä annan teille uuden sydämen ja teidän sisimpäänne uuden hengen. Minä otan teidän rinnastanne kivisydämen pois ja annan tilalle elävän sydämen.”
Jes. Näin se on. Jälkimmäinen kohta täydentää ensimmäisen. Molemmat täyttä totta.
Mäki olin suhun 2023.
Anna anteeksi sekoilut. Skarppaan
Tuu takaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vtuttaa, et elämä on yhtä selviytymistä päivästä toiseen. Ettei pääse nauttimaan siitä koskaan. Eikä se siitä parane, koska kaivattu on jossain kaukana eikä mun elämässä. 😕
Tunnet tuon olon, koska tiedät että sen on tarkoitus olla paremmin. Ei tarvitse olla noin.
Niin, mutta mitä hyötyä siinä on, jos ja kun minä tiedän. Jos hän huitelee jossain ihan muualla. 😕
Mielellä on tapana luoda esteitä joita ei ole olemassa. Kenties se olisi niin yksinkertaista että sanoisit: "Oon tosi väsynyt. Tarvisin halin olisitpa täällä." Ainoa este on pääsi sisällä.
En mä voi tuommosta kirjoittaa hänen viimeisimmän viestin jälkeen. Pitäisi mua ihan typeränä. Ei olla irl niin läheisiä todellakaan..
Vierailija kirjoitti:
Voitko uskoa, että enn 😓
Luuserit yrittää saada toiset tekemään samoja hölmöyksiä kuin itse tekevät, että näyttäisivät itse paremmilta.
Vierailija kirjoitti:
Luuserit yrittää saada toiset tekemään samoja hölmöyksiä kuin itse tekevät, että näyttäisivät itse paremmilta.
Höpö höpö.
Tuli ihan fyysisesti oksettava olo tuosta viestistä, jossa yritetään käännyttää heteroita 🤢
Maija olitko maija olet läähpuuh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2023 olin suhun rakastunut
Etkö enää ole?
Ei minulta tuo. Oon edelleen rakastunut. Sivunainen
Vierailija kirjoitti:
Tuli ihan fyysisesti oksettava olo tuosta viestistä, jossa yritetään käännyttää heteroita 🤢
Heterous on jalostettu pois naisista jo satoja vuosia sitten.
Meinasin tukehtuu leipään. :D