Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (67539)
Meillä on suunnilleen sama kengänkoko.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on suunnilleen sama kengänkoko.
Sinäkö olit se kenkävaras?
Avasin tän, mut en enää keksi mitä kirjoittaisin sinulle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuis kyllä ihan hemmetin pahalta, jos en kelpais nyt ja sitten vaikka viiden tai kymmenen vuoden kuluttua kaivattu pyytäisi mahdollisuutta. Jos ei kelpaa nyt, niin kelpaako myöhemminkään, vai lähteekö silloinkin jonkun toisen paremman matkaan..
Parempi ja parempi, kun pitää löytää oikea ja sopivampi. Kyllähän elämään rakkauksia mahtuu, niitä mahdottomiakin, jos toisella on vaikka paha päihdeongelma ja joku muu olis varattu. Aika ei kuitenkaan ketään jalosta, joten taidan pysytellä nykyisessä kaivatussa niin kauan, kun meillä on hauskaa. Lähtökohtaisesti ei kiinnosta mitkään varatut, joilla on joko ruokkoja tai persoonallisuushäiriöinen ja väkivaltainen ex-vaimo.
Ihan turha pullistella ja uhota turhaan, kun vois ottaa koko tämän elämän hieman rennommin. Rakkauksia riittää kyllä, kunhan pysyy erossa niistä tosi haitallisista tyypeistä.
Jos me tavattais kaivatun kanssa, niin oltais varmaan hiljaa koko tapaaminen. Mä oon tosi ujo ja ahdistunut tollasissa ja kaivattu tuntuu kans olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää ihan oikeasti sellaiset ruskeat likapillut, joiden käytös oli sitä samaa settiä. Kyllä se kertoo jotain miehestäkin, jos sellaisen kelpuuttaa puolisokseen. Ja ne kuvat, käytös ja kaikki muu vielä siihen päälle.
Toivottavasti menee terveiset perille. 🌞
Annapa mennä vaan. Aina kannattaa pyrkiä parempaan.
Mun oli sillon pakko lähteä, mut en kyl tonne keskustaan enää muuttais… eikä tässä ole kun se 10km tällä hetkellä kai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko laskujen maksu S-pankin verkkosivun kautta? Mobiilissa ei toimi. Kysyn nyt teiltä täältä jos joku osaa vastata.
En kyllä osaa sanoa, kun olen Pictet pankin asiakas.
Kiitos kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna alkaa opinnot. Sit ei ole enää aikaa virka-aikana täällä kaivata, enkä varmaan jaksa plärätä päivän viestejä. Et tiedoksi kaivatulle sinne maailman toiselle puolen. 🙂
Tää on oikeesti aika kivaakin, kun kuvittelee kirjoittavansa kaivatun kanssa..Mitä opiskelet? Mietin mikä kannattaisi vielä kun eihän täällä töitäkään saa.
Saa vinkata myös työpaikkoja jotka ottavat työkokeiluun.
Ehkä sähköasentajilla lienee töitä, lääkäreillä myös. En tiedä työkokeilupaikoista, työhönvalmentaja osaisi ehkä auttaa.
Eivät osaa työkkärissä auttaa, täytyy vain itse kysellä. Kiitos vastauksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos me tavattais kaivatun kanssa, niin oltais varmaan hiljaa koko tapaaminen. Mä oon tosi ujo ja ahdistunut tollasissa ja kaivattu tuntuu kans olevan.
Ei oltais. Puhuttaisiin tarvittavat, ja sitten annettaisiin sydänten puhua.
Oon aika varma, että se olit sinä. Mihin sulla oli kiire?
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää ihan oikeasti sellaiset ruskeat likapillut, joiden käytös oli sitä samaa settiä. Kyllä se kertoo jotain miehestäkin, jos sellaisen kelpuuttaa puolisokseen. Ja ne kuvat, käytös ja kaikki muu vielä siihen päälle.
pysy niissä vaan, sopii sulle
Pelkkä ajatuskin sinusta saa villiksii. Saati sitten jos pääsisi samalle neliömetrille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oltais. Puhuttaisiin tarvittavat, ja sitten annettaisiin sydänten puhua.
En usko, että mulla ainakaan helpommaksi menis livenä. Päinvastoin. Vaikka sydän miten huutais kaivattua. 😕
Mitenköhän kaivatun sais rentoutumaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän kaivatun sais rentoutumaan?
Halailu on aika hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti menee terveiset perille. 🌞
Toivottavasti hän ei enää kärky 18-vuotiaita versioita missään. Sellaiset terveiset täältä eläkeläistuolista, että omien lapsiensa ikäisiä tyttöjä ei saisi kohdella samalla tavalla, vaikka hän ja vaimonsa yhteistuumin hyväksikäyttävät yhä tyttöjä. Vaimo on tää Ghislaine, järkkää nuorisoa miehensä petiin.
Ehkä sähköasentajilla lienee töitä, lääkäreillä myös. En tiedä työkokeilupaikoista, työhönvalmentaja osaisi ehkä auttaa.