Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (790)
Vierailija kirjoitti:
Lihavilla on hyvä elintaso.
Ehkä olen tarkoituksella köyhä. Tässä on paljon muitakin hyviä puolia, niitä suojeleviakin puolia. Näin olen onnellinen elämässäni, en koe tarvetta kadehtia ketään enkä jaksa välittää norsunluutornilaisten halveksunnasta. On turvallinen olo kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Selasin monta sivua etsien kaipausketjua ja palasin ykkössivulle ja siellä se kävi tietysti kuumana listan kärjessä. 🤣
Still going strong
Vierailija kirjoitti:
Lihavilla on hyvä elintaso.
Tai huonot geenit ja ei ollenkaan itsehillintää
Ei uskoisi, että täällä "keskustelee" aikuiset. Miettiköä nyt vähän, mitä suustanne päästätte. Teille on annettu harkintakyky.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka joskus onkin olo, että kun pääsisi edes hetkeksi lähekkäin, jos ei muuta. Mutta en tietenkään alkaisi sellaiseen.
Taitaisi se siitä hetkestä lähteä lopulta ikuisuuteen....
Alan tajuta tehtäväni, joka ei ole kovin miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunne, että elämäni leivonnaiset nauravat mulle makeasti, kun ei ole varaa ostaa niitä.
Leivoppas pullaa, tulee halvemmaksi kuin kaupan valmiit. Mikäs sen parempaa kuin omatekemät tuoreet korvapuustit tuoksumassa keittiössä. Jonkun kivan vois kutsua vaikka kahville.
Itsekin paistan ensi viikolla munkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin, enkä odota mitään keneltäkään. Se ei ole tuomio. Minulla on yhteys lähteeseen ja se riittää.
Mitä maksat sille lähteellesi että saat asiat utsittua T? Kissanpentua, vaatteita, lahjakortteja?
En edes vastaa tähän.
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi, että täällä "keskustelee" aikuiset. Miettiköä nyt vähän, mitä suustanne päästätte. Teille on annettu harkintakyky.
Otin kipulääkettä mullei mitään harkintakykyä nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka joskus onkin olo, että kun pääsisi edes hetkeksi lähekkäin, jos ei muuta. Mutta en tietenkään alkaisi sellaiseen.
Nii i, jos ei kaivatulla olis aina niin kiire töihin😁
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Isälle. 🦋
Voimia...
Vierailija kirjoitti:
Käviskö vappuna vaikka pienet tiputanssit..😘
Kyllä voin M miehen kanssa tuohon naapuriin danssaamaan.
Oli maaginen yö, kun juteltiin nuotion loimussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että kertyneet viisi kiloa olisivat lähteneet kanssasi, kun olisimme olleet aktiivisia ilman vaatteita. Taitavat kilot jäädä kannettavakseni.
Soittakaa ambulanssi. Nunna on harrastanut seksiä!
Ja sinä et, kateuttako ?🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa halia sua
Se taitaa toteutuakin vain mielikuvituksessa kuten muukin, vaikka kuinka toivoisi edes hipaisua.
Toinenkin nunnankaipaaja, onko teillä kokoontumiset? Pönkitystä mielikuvituselämään? 🤣🤣🤣