Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (64766)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nuollut kenenkään persereikää, enkä nuole. Olen tavallinen suomalainen mies ja umpihetero. Älkää jaksako esiintyä ja lässyttää höpöjä!
Enkä minä. Enkä panis akkaa joka on nuollut peräreikiä. En edes pussais. Ei voi ottaa vakavasti jos antaa peräreikää panna ja nuolee ja antaa nuolla
Kysytkö aina ihan ekana naiselta onko se nuollu..? Heti perään kyselet tietenkin kaikkien entisten kumppanien mitat yms. tärkeet hommat ja jos on sisällä ollu isompaa, ni luiskaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periatteessa kiinnostaisi jutella kaikki asiat läpi, mutta ei se taida olla tarpeen. Jätetään ikuiseksi mysteeriksi.
Miksei olisi tarpeen?
Sulla ei tuo kyselyikä meinaa loppua millään.
Ei multa. En halua jutella
kenenkään tämän sivuston
käyttäjän kanssa IRL. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatulle naiselle kahmaisu pepusta. Panen vielä kunnolla eestä ja takaa joku kaunis päivä.
Ei taida tarpeeksi kaunista päivää tulla. Sitä paitsi tunnut tykkäävän paikasta, johon ei aurinko paista.
Minä en ole se peppureiästä puhunut. Enimmäkseen olen vaniljalinjalla. Enimmäkseen.
peppuseksikin on sitä.
Peppuseksi voi olla jo tavallista, mutta vaniljaa se ei ole.
Tavallista? Nuorella naisella rumaksi ja repaleiseksi ryönääntynyt peräaukko, josta suoli on lipsahtamassa väärälle puolelle. Jos "mies" vaatii sellaisia palveluja, se on todellakin "mies" eikä Mies. Työntäköön omaansa vaikka kaulimen.
Ei siinä noin käy. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Pitäisköhän kysyä Antilta tänään ihan pokkana et saanko nuolla sun peräreikää 😅 kuolen tähän nauruun täällä 😍😜 vai kysyiskö haluisko se. Varmaan veis mut lataamoon 🤣
Et edes kysy vaan nuolet!
Veikkaan, että Antti pomppaa pystyyn, juoksee perse vetäytyneenä pois ja huutaa ”mäenolemikäänhomo..”
Silleen pääsi sitten siitä Antistakin eroon, katosi maisemista persettään pidellen
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko meitä ikinä?
Miten tää kysymys sopii tän keskustelun väliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko meitä ikinä?
En ole ottanut osaa anaalikeskusteluun. Tulin kaipausketjuun ja pohdiskelen suhdettani kaivattuuni.
n-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Pitäisköhän kysyä Antilta tänään ihan pokkana et saanko nuolla sun peräreikää 😅 kuolen tähän nauruun täällä 😍😜 vai kysyiskö haluisko se. Varmaan veis mut lataamoon 🤣
Et edes kysy vaan nuolet!
Veikkaan, että Antti pomppaa pystyyn, juoksee perse vetäytyneenä pois ja huutaa ”mäenolemikäänhomo..”Silleen pääsi sitten siitä Antistakin eroon, katosi maisemista persettään pidellen
Anttikin ahdasmielinen. :( No mä tuun vielä joskus sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nuollut kenenkään persereikää, enkä nuole. Olen tavallinen suomalainen mies ja umpihetero. Älkää jaksako esiintyä ja lässyttää höpöjä!
Enkä minä. Enkä panis akkaa joka on nuollut peräreikiä. En edes pussais. Ei voi ottaa vakavasti jos antaa peräreikää panna ja nuolee ja antaa nuolla
Onneksi on vielä oikeitakin miehiä eikä vain jotain persereiän tuijottajia. Pitäkää tuo. 👍
Jos tämän palstan perusteella muodostaisi käsitystä miehistä, niin voisi olla melko epätoivoinen olo.
Tuo on metsien aikamiespoika Jaakko. Ymmärrän kannan nuolemiseen, mutta en panemiseen. Liian rajoittunut yksilö, ja varmasti tylsä sängyssä.
NÄMÄ NUOLIJAT nieleksii ja kaivaa hampaistaan kiho- ja heisimadon pätkiä ja kylläpäs oli kivaa! -Kaikilla oli niiiiin ihanaa
Toivon että sinäkin pääset pois täältä lantaläjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatulle naiselle kahmaisu pepusta. Panen vielä kunnolla eestä ja takaa joku kaunis päivä.
Ei taida tarpeeksi kaunista päivää tulla. Sitä paitsi tunnut tykkäävän paikasta, johon ei aurinko paista.
Minä en ole se peppureiästä puhunut. Enimmäkseen olen vaniljalinjalla. Enimmäkseen.
peppuseksikin on sitä.
Peppuseksi voi olla jo tavallista, mutta vaniljaa se ei ole.
Tavallista? Nuorella naisella rumaksi ja repaleiseksi ryönääntynyt peräaukko, josta suoli on lipsahtamassa väärälle puolelle. Jos "mies" vaatii sellaisia palveluja, se on todellakin "mies" eikä Mies. Työntäköön omaansa vaikka kaulimen.
Ei siitä kuulu tulla mitään tuollaista, miten te sitä harrastatte? -Sivusta
Ei nämä tiedä. Alle satasella mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on vielä oikeitakin miehiä eikä vain jotain persereiän tuijottajia. Pitäkää tuo. 👍
Jos tämän palstan perusteella muodostaisi käsitystä miehistä, niin voisi olla melko epätoivoinen olo.
Tuo on metsien aikamiespoika Jaakko. Ymmärrän kannan nuolemiseen, mutta en panemiseen. Liian rajoittunut yksilö, ja varmasti tylsä sängyssä.
Nää on aina niin ylhäisiä ihmismielen tuotoksia tällaiset viestit. Ei oikein pysty tajuamaan mikä motivoi kirjoittamaan ihan mitä tahansa negaa mitä mieleen tulee. Melkein tulee luettua tuollaiset niinpäin että joku Jaakko on hyvä sängyssä kun se noin mielessä pyörii. Ihan sivusta
Edes eläimet ei nuole toistensa peräaukkoja
Vierailija kirjoitti:
Toivon että sinäkin pääset pois täältä lantaläjästä.
Tykkään! T. Kärpänen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÄMÄ NUOLIJAT nieleksii ja kaivaa hampaistaan kiho- ja heisimadon pätkiä ja kylläpäs oli kivaa! -Kaikilla oli niiiiin ihanaa
Onko sinulla matoja? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko meitä ikinä?
Joku halus vaihtaa puheenaihetta! 😊
Vierailija kirjoitti:
Edes eläimet ei nuole toistensa peräaukkoja
Koirat nuolee.... 🤭mutta ei varmaankaan parittelumielessä, vaan muuten vaan innoissaan. Vähän kuten tuo palstanuolija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei kai sitä mitään likaista peppureikäää kannata nuolla?
Itse olen nuolllut yhtä aina puhdasta reicää, ja omanikin pesen aina eikä ole ikinä mitään ongelmia ollut.
Rattoisaa alkuiltaa kaivatulleni !