Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (64766)

Vierailija
64681/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periatteessa kiinnostaisi jutella kaikki asiat läpi, mutta ei se taida olla tarpeen. Jätetään ikuiseksi mysteeriksi.

Vierailija
64682/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periatteessa kiinnostaisi jutella kaikki asiat läpi, mutta ei se taida olla tarpeen. Jätetään ikuiseksi mysteeriksi.

Miksei olisi tarpeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64683/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi tarpeen?

Ei se mitään muuttaisi.

Vierailija
64684/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi tarpeen?

Koska emme näe tuon kirjoittaneen kanssa enää.

Vierailija
64685/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi en voisi katsoa ruskeaa reikää

Ehkä tuo on se syy, miksi peppunsa nuolemisesta nauttiva henkilö on valkaissut sen xD 

En olle vielä nuollut valkaistua, mutta ei ne ole pahalta näyttäneet luomunakaan. Yleensähän noi huutelijat on vailla kokemusta koko hommasta.

Mene tuputtamaan seksipalstalle tuota peereiän nuolemista jo!!!!!!!! Homojen hommaa olla kiinnostunut panemaan tai nuolemaan ULOSTUSAUKKOA

Monet miehet nuoleee ihan mielellään ja omasta aloitteestaan naisen peräaukkoooa. 

Jep, homomiehet! Ne on erityisen kiinnostuneita peräaukosta, kaikki muu on seksissä sivuseikka. Peräaukko vaan kiinnostaa erityisesti ja sinä julistat tätä evankeliumia lähetä terveiset kaivatulle palstalla!!!! Puhutko tästä näin innokkaasti kahvipöydässäkin? Kuinka moni on pannut ja nuollut ulostusaukkoasi?

Eihän tämä mikään kahvipöytä ole. 
Huomaa ettei sinulla ole mitään kokemusta seksistä johon kuuluu jonkun peppureiän nuoleminen, jos luulet että kaikki muu seksissä on sitten sivuseikka. 

Jep. Sulla on pakkomielle puolustella peräreiän nuolemista ja sinne panemista. Yhden naisen evankeliumi jota levität. Verrattavissa kahvipöytään kyllä, ruokapöytäänkin tämä. Jotkut täällä syö ja juo kahvia, ja nauraa sun jutuille mikä helpoo h*ora olet kun sivutolkulla tätä jauhat. Ja tässä läsnä 3 miestä ja minä. Pitävät sua ihan kyläluutana.

Vierailija
64686/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nuollut kenenkään persereikää, enkä nuole. Olen tavallinen suomalainen mies ja umpihetero. Älkää jaksako esiintyä ja lässyttää höpöjä!

Vierailija
64687/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itteänikin hävettää kuinka homo olen.

Tykkäät miehistä vai anuksesta ylipäänsä?

Mies = Anus

💩 = 💩

Vierailija
64688/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi en voisi katsoa ruskeaa reikää

Ehkä tuo on se syy, miksi peppunsa nuolemisesta nauttiva henkilö on valkaissut sen xD 

En olle vielä nuollut valkaistua, mutta ei ne ole pahalta näyttäneet luomunakaan. Yleensähän noi huutelijat on vailla kokemusta koko hommasta.

Mene tuputtamaan seksipalstalle tuota peereiän nuolemista jo!!!!!!!! Homojen hommaa olla kiinnostunut panemaan tai nuolemaan ULOSTUSAUKKOA

Monet miehet nuoleee ihan mielellään ja omasta aloitteestaan naisen peräaukkoooa. 

Jep, homomiehet! Ne on erityisen kiinnostuneita peräaukosta, kaikki muu on seksissä sivuseikka. Peräaukko vaan kiinnostaa erityisesti ja sinä julistat tätä evankeliumia lähetä terveiset kaivatulle palstalla!!!! Puhutko tästä näin innokkaasti kahvipöydässäkin? Kuinka moni on pannut ja nuollut ulostusaukkoasi?

Eihän tämä mikään kahvipöytä ole. 
Huomaa ettei sinulla ole mitään kokemusta seksistä johon kuuluu jonkun peppureiän nuoleminen, jos luulet että kaikki muu seksissä on sitten sivuseikka. 

Jep. Sulla on pakkomielle puolustella peräreiän nuolemista ja sinne panemista. Yhden naisen evankeliumi jota levität. Verrattavissa kahvipöytään kyllä, ruokapöytäänkin tämä. Jotkut täällä syö ja juo kahvia, ja nauraa sun jutuille mikä helpoo h*ora olet kun sivutolkulla tätä jauhat. Ja tässä läsnä 3 miestä ja minä. Pitävät sua ihan kyläluutana.

En mä ole panemisesta puhunut, ihan itse otat panemista puheeksi :D 

Huvittavia juttuja sulla kaikkinensa, ja pistä puhelin pois ruokapöydässä! 

Vierailija
64689/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nuollut kenenkään persereikää, enkä nuole. Olen tavallinen suomalainen mies ja umpihetero. Älkää jaksako esiintyä ja lässyttää höpöjä!

Enkä minä. Enkä panis akkaa joka on nuollut peräreikiä. En edes pussais. Ei voi ottaa vakavasti jos antaa peräreikää panna ja nuolee ja antaa nuolla 

Vierailija
64690/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä. Enkä panis akkaa joka on nuollut peräreikiä. En edes pussais. Ei voi ottaa vakavasti jos antaa peräreikää panna ja nuolee ja antaa nuolla 

Tuskin kukaan sua tuollaiseen pakottaakaan, joten lepo vaan. 
Eiköhän meillä kaikilla ole omat kriteerimme ja ”en panis/pussais/koskis” -juttumme :D 

Vierailija
64691/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ja se on hauskaa. Älkää oliko rajoittuneita. 

Vierailija
64692/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sulla on sitä huolta, että tartteis ketään naista panna. 😂

Vierailija
64693/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattuni ei tarvitsisi olla muuta kuin kiltti,hellä ja järkevä.Hän on kaiken tämän lisäksi komea ja taitava käsistään.

Vierailija
64694/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu ei ota yhteyttä, koska ei edelleenkään tiedä, mitä haluaa. Toisaalta ja toisaalta. Ymmärrän hyvin. Pitäisi olla aikamoinen ihmeolento, että sen takia lähtisi hyvästä suhteesta, vakaista oloista ja olosuhteista tuntemattomaan. Miksi tehdä elämäänsä vaikeaksi, kun se on nykyisellään mutkatonta, turvallista ja hyvää?

Voihan sillä kaivatulla olla huonokin suhde, muttei voi siitä heti lähteä, ennenkuin tietää mihin. Haluaa tuntea toisen tarkemmin yhteystietojenkin puuttuessa.

Mä toivon, et kaivattu lähtis suhteestaan. Oon huono nainen, mut sitä toivon enemmän kuin mitään. Huoh!

Mulla päinvastoin. Kaikkeni teen, etten vahingoita kenenkään liittoja. Mutta se on mun oma halu ja valinta ja seison sen takana ja kärsin seuraukset omissa nahoissani.  Sivuhuomio

Ei kai se että joku  toivoo kaivattunsa eroa kenenkään liittoa hajota.

Sivusta

Mistäs sen tietää. Ja kai toiveet yleensä jotenkin näkyy myös siinä, miten ihminen toimii, vai eikö? Sivusta 

Vierailija
64695/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla rajoittuneilla on varmasti hyvä seksielämä ja seksiä on paljon. Onneksi se ei vaikuta silti omaani mitenkään.💕

Vierailija
64696/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh 😍😜😅🤦🏻‍

Vierailija
64697/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on vielä oikeitakin miehiä eikä vain jotain persereiän tuijottajia. Pitäkää tuo. 👍 

Jos tämän palstan perusteella muodostaisi käsitystä miehistä, niin voisi olla melko epätoivoinen olo. 

Vierailija
64698/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi tarpeen?

Sulla ei tuo kyselyikä meinaa loppua millään.

Vierailija
64699/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko koko setti saman ammattitrøllin/

työttömän seminístin tekelettä? Hmm.

Tuuttaa kakkostarinaa p3ukuissaan tai pir3issä, ellei tyyriimmissä kokk3leissa?

Kuka tällaisia pokejorinoita näin

arki-iltapäivänä kirjoittelisi? 🤔 

Mä en jätelaarin pskaørgioihin

osallistu edes läpällä. E

Vierailija
64700/64766 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatulle naiselle kahmaisu pepusta. Panen vielä kunnolla eestä ja takaa joku kaunis päivä.

Ei taida tarpeeksi kaunista päivää tulla. Sitä paitsi tunnut tykkäävän paikasta, johon ei aurinko paista.

Minä en ole se peppureiästä puhunut. Enimmäkseen olen vaniljalinjalla. Enimmäkseen. 

peppuseksikin on sitä. 

Peppuseksi voi olla jo tavallista, mutta vaniljaa se ei ole. 

Tavallista? Nuorella naisella rumaksi ja repaleiseksi ryönääntynyt peräaukko, josta suoli on lipsahtamassa väärälle puolelle. Jos "mies" vaatii sellaisia palveluja, se on todellakin "mies" eikä Mies. Työntäköön omaansa vaikka kaulimen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän