Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (63688)

Vierailija
63641/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ollut aikaa silloin, mulla ei ole aikaa nyt eikä tulevaisuudessa. Miettikää miten muita kohtelette. Ihmissuhteita ei voi hyllyttää odotustilaan.

Kiireeseen vetoaminen on usein epäsuora torjunta.

Kiitos tiedosta.

Oon saattanut sanoa kaivatulle, että olen kiireinen ja varmaan moni lähipiiristäkin allekirjoittaa sen, että mulla on aina jotain menossa. Mutta totuus on vähän toinen, olen oikeastaan täyttänyt almanakan ihan tarkoituksella. Ettei jäis liikaa tyhjää aikaa ikävöidä tai haikailla toivottoman rakkauden perään. Kiire tosin loppuis  kuin seinään, jos yksi tietty palanen loksahtaisi kohdalleen. Parempi siis pitää ittensä liikkeessä ja siinä sivussa vaikka vähän kehittyäkin. sivusta

Miksi se on toivoton rakkaus, jos olette kaivatun kanssa väleissä? 🙂 Sivu

Toinen on varattu 

Kysymys kuuluu onko hän onnellisesti varattu vai vai jämähtänyt huonoon suhteeseen ja valmis uusiin seikkailuihin?

Vierailija
63642/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan. Aina, kun nähdään, pasmat menee sekaisin päiväkausiksi. Hämmennyn ihan täysin näkemisestäsi. Tunnen jotain mieletöntä vetovoimaa, en tiedä, onko se molemminpuolista. Viimeksi en enää ollut varattu, vaikka siltä ehkä vaikutti. Mutta en tiedä oletko sinä varattu ja onko tunne molemminpuolista. 

Tiedän tunteen. Pasmat sekoaa täysin, kun yllättäen näkee kaivatun. Koko loppupäivä menee pärinöissä. Olisipa hän eronnut jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63643/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mun kaivattu ei luule että olen yhä varattu. Olit väärässä siitä juhannuksesta...

Vierailija
63644/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikiva ulkoilla kanssasi.

Niin olisi. 🤍

Vierailija
63645/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ollut aikaa silloin, mulla ei ole aikaa nyt eikä tulevaisuudessa. Miettikää miten muita kohtelette. Ihmissuhteita ei voi hyllyttää odotustilaan.

Kiitos tiedosta.

Oon saattanut sanoa kaivatulle, että olen kiireinen ja varmaan moni lähipiiristäkin allekirjoittaa sen, että mulla on aina jotain menossa. Mutta totuus on vähän toinen, olen oikeastaan täyttänyt almanakan ihan tarkoituksella. Ettei jäis liikaa tyhjää aikaa ikävöidä tai haikailla toivottoman rakkauden perään. Kiire tosin loppuis  kuin seinään, jos yksi tietty palanen loksahtaisi kohdalleen. Parempi siis pitää ittensä liikkeessä ja siinä sivussa vaikka vähän kehittyäkin. sivusta

Toinen on varattu 

Kysymys kuuluu onko hän onnellisesti varattu vai vai jämähtänyt huonoon suhteeseen ja valmis uusiin seikkailuihin?

Kaikki ei halua seikkailua vaan ihan oikean suhteen.. Sivu

Vierailija
63646/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähe susta kilpailemaan. Se tapahtuu jos molempia kiinnostaa.

Tervepäinen ei kilpailuta. 

Vierailija
63647/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta.

Toinen on varattu 

Eihän ne poissulje toisiaan. Suhde oikean ihmisen kanssa voi olla seikkailu.

Vierailija
63648/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta.

Toinen on varattu 

Jopa elämän mittainen.

Vierailija
63649/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysikuu tänään. Aina silloin ja muutoinkin kannattaa valehdella ketjuissa, mitä lennokkaampia juttuja sitä parempi.

Vierailija
63650/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysikuu tänään. Aina silloin ja muutoinkin kannattaa valehdella ketjuissa, mitä lennokkaampia juttuja sitä parempi.

Onko tänään ollu paljon valheita, vai alotteletko vasta?

Vierailija
63651/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähe susta kilpailemaan. Se tapahtuu jos molempia kiinnostaa.

Tervepäinen ei kilpailuta. 

Ei niin eikä ole aidosti kiinnostunut jos alkaa kilpailuttamaan. Sitä vetovoimaa joko on tai ei ole eikä sille mahda mitään.

Vierailija
63652/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta.

Toinen on varattu 

Toki. Mut silti kaikki suhteet arkistuu jossain vaiheessa, ainakin jonkun verran. Sivu

Vierailija
63653/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netti on täynnä valheita, vain hullu puhuu totta valehtelijoille. Myönnän että olen valehtelija, valehtelen ihan koko ajan ja olen varoittanut, että tulen valehtelemaan vielä lisää. Suustani voi tulla ihan mitä vaan, sitä on vapaus.

Vierailija
63654/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

All pink 🔥

Vierailija
63655/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeille on aina aikaa 🥰

Monesti menee niin, että raja tulee jossain vaiheessa vastaan eikä aikaa löydy sitten kun vastapuolella sitä yllättäen olisikin.

Silloin sanotaan kohteliaasti, että en ole kiinnostunut enää, sen jälkeen kyselyt loppuu. - eri

Vierailija
63656/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: uskotko keskustelevasi täällä kaivattusi kanssa? Perustele.

Vierailija
63657/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netti on täynnä valheita, vain hullu puhuu totta valehtelijoille. Myönnän että olen valehtelija, valehtelen ihan koko ajan ja olen varoittanut, että tulen valehtelemaan vielä lisää. Suustani voi tulla ihan mitä vaan, sitä on vapaus.

En usko sanaakaan.

Vierailija
63658/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: uskotko keskustelevasi täällä kaivattusi kanssa? Perustele.

En usko

Vierailija
63659/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikiva ulkoilla kanssasi.

Niin olisi. 🤍

Tervetuloa, eksyin yhden kerran, tein kiertoreitin, lähdin tutkimaan uusia polkuja, eksyin, löysin takaisin ja nyt kotona jalat ihan naattina.

Vierailija
63660/63688 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulunut vuosi on ollut vaikea menetyksen vuoksi.

Minkä menetys? 

Aamustondiksen. 😔

Se on se ikä! Siksi kattelen nuorempia.

Aika paljon saa olla ikää. +60?

Siis joku nelikymppinen on sopiva mulle.

Haluan miehen isolla pötköllä! sivusta

Mitä jos vaan treenaisit lantionpohjan lihaksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan