Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (63066)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhat et paljastu hassun hauskaksi palstatrolliksi niin meillä on mahis.
7 kertaa viikosta ottaisin ennemmin palstatrollin kuin jonkun todellisuuden rajamailla haahuilevan itkijä-lässyttäjä-harhailijasekon. (Poikkeuksena se Citymarketin tuhnusetä, sen työntäisin jyrkänteeltä alas.)
Tämä!!! Sama! Täällä kävijöistä todellakaan trollit ei ole pahimmasta päästä.
Jaa teidän mielestä palstatrollit ei haahuile todellisuuden rajamailla..? Tervejärkinen varmaan tuuttaisikin palstaa tukkoon joka päivä...
Juu, eikä ne silti ole pahimmasta päästä. Lähelläkään
Ryhtyisitkö parisuhteeseen puppajankkarin kanssa?
En, enkä sinunkaan kanssasi. Kaivatulla saattais olla 1% mahis jos käyttää sen hyvin.
Miten liittyy? Alkaisitko itse sitten parisuhteeseen ketjun itkijänaisten kanssa?
En ole huomannut täällä mitään itkijänaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 kertaa viikosta ottaisin ennemmin palstatrollin kuin jonkun todellisuuden rajamailla haahuilevan itkijä-lässyttäjä-harhailijasekon. (Poikkeuksena se Citymarketin tuhnusetä, sen työntäisin jyrkänteeltä alas.)
Jaa teidän mielestä palstatrollit ei haahuile todellisuuden rajamailla..? Tervejärkinen varmaan tuuttaisikin palstaa tukkoon joka päivä...
En, enkä sinunkaan kanssasi. Kaivatulla saattais olla 1% mahis jos käyttää sen hyvin.
Miten liittyy? Alkaisitko itse sitten parisuhteeseen ketjun itkijänaisten kanssa?En ole huomannut täällä mitään itkijänaisia.
😅🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoiva/nuuskaava/kännikäki ei pääse puolta metriä lähemmäksi.
Kaikki saa onneksi päättää ite! Mäkään en nuuskahuulta haluaisi suudella, mutta tupakoinnista ei ole vara valittaa (ei hän silti kyllä tupakoi, mutta noin niinku yleisesti). Esitän ihmistä joka ei juo, koska hänkään ei juo niin voin ihan hyvin olla juomatta hänen seurassaan.
Mut mikään tuollainen ei olisi niin paha kuin pullukka. En pystyisi kiihottumaan edes sellaisesta, jolla on vähänkään mahaa.
Miksi sun sitten pitäisi ottaa pullukka? En minäkään halua kaljua, joten en sellaisia vilkuile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kukaan ole sanonut valinneensa minua. 😂
Nää valintajutut muistuttaa mua aina yhdestä noloimmista sekoiluistani. Olin umpirakastunut varattuun ja jonkinlaisessa rakkauspsykoosissa ja sekaisin omien tunteideni kanssa jne, tilassa, jossa en ollut koskaan ollut, enkä järjen ihmisenä ymmärtänyt täysin, mitä tapahtuu.
En muista, miten keskustelu siihen meni, mutta aloin jauhaa jotain käsittämättömän typerää siitä, kuinka kaivattu valitsee puolisonsa minun sijaani. Ikään kuin olisi edes ollut mitään valintatilannetta. Luulin vain niin, koska olin kuin huumeissa omissa tunteissani. Typerästi kuvittelin hänelle samoja tunteita kuin itselläni oli, vaikka jälkikäteen ajatellen olin kevyt huvitus jonka perään ei käännytä katsomaan kun on se yhden yön ilottelu saavutettu. Tietenkin hän unohti mut ja jatkoi puolisonsa kanssa, jonka kanssa oli perhe, historia, tulevaisuus ja kaikki. Hävettää edelleen. Kaipaan edelleen.Just tuon takia kannattaa jättää se yhen yön ilottelu väliin, niin ei menetä mitään ja voi jatkaa helposti matkaansa. Eri
Nyt en ymmärrä logiikkaasi. En minä mitään sen enempää menettänyt, vaikka menin yhden yön iloihin. Päin vastoin. Sain sen yhden yön sentään. Enemmän se on kuin ei mitään. Kaikki muu kuviossa olisi lopputulokseltaan kuitenkin ihan sama ilman sitä tätäkin yötä.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä ****🤫😘
Täältä myös.
En tajua mikä järki aina ruveta jankuttamaan ja inttämään jos joku sanoo ettei haluisi seurustella kenenkään kanssa täältä tai edes tavata ketään ketjulaista. Miksi se loukkaa joitakuita niin kauheasti? Itseäni nappaa tippaakaan, en minäkään halua täältä ketään omaan elämääni millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aattelin tulla ns. valmiiseen pöytään ;)
Ruokatunnilla kuultua. Pitäskö M jo lopettaa.
Tupakki aski on yhdyssana.
Tekis niin mieli aloittaa uudelleen tupakointi. Vaikka lopettamisesta on jo 10 v aikaa. Mitäköhän kaivattu tykkäis jos polttaisin? Mahtaisikohan dumpata mut lopullisesti? 🙂
En voi käsittää miten ihmiset uskaltavat polttaa, nuorena sen vielä ymmärtää ja poltin itsekin, mitä kadun erittäin syvästi. Jotenkin pitää olla tyhmä ja välinpitämätön, että vielä ikääntyessäänkin ajattelee olevansa kuolematon ja uskaltaa riskeerata. Tutkimusten mukaan 15 vuotta lopettamisesta keuhkosyöpäriski on laskenut vasta puolella.
Itse en voi käsittää miksi ihmeessä ihmiset ajattelee tällaisia asioita, jos ei kerran ymmärrä? Eikö ole parempaa tekemistä vai mistä on kyse?
Kyllä helposti mietityttää, jos joku tuttu/kaveri vaikka polttaa/aloittaa uudelleen tupakoinnin että miten uskaltaa ja mitä oikein ajattelee. Jotkut ajattelee tällaisia asioita kuten terveellisiä elämäntapoja ja mitä niiden eteen tekee enemmän kuin toiset. Miksi itse ajattelet mitä ajattelet, et siis koskaan ihmettele mitään tai mieti miksi ihmiset toimivat kuten toimivat?
Mitä se auttaa, että ihmettelet ja suureen ääneen moralisoit toisten valintoja? Jos et tiedä, niin sitten et tiedä, mutta pitääkö silti jäädä vatvomaan asiaa "huolestuneesti kummauksuen" kuinka toiset elää elämäänsä. Jotkut tekee erillä tavalla ja toiset taas ei. Jotkut ajattelee erillä tavalla ja toiset taas ei. Ei se muutu sillä, että ihmettelet.
Kyllä sitä voi ihmetellä ihmisten elämäntapavalintoja. Teen sitä aika paljon. Sitä ihmiset luonnostaan myös tekevät, vertailevat tavalla tai toisella. Jos et itse oikein mitään ajattele niin ymmärrän ettet tule juuri mitään ajatelleeksi. Helposti myös ne, joilla on elämäntavat täysin vinksallaan eivät mielellään näitä mieti tai halua muidenkaan miettivän puolestaan. Ihmiset ovat erilaisia, tuskin viisastut enempää pohtimalla miksi ajattelen näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ohjelmaa s-kylässä
Sade lakkasi ja vielä ehtii vaikka mitä, metsäänkin.
Jep. Onneksi on rokotteet kunnossa.
Ainakin ne punkkirokotteet. Ja sitten vois laittaa pyörän taas ajokuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pidettäis yks kiva ilta. Poissa kotoa. Tutustuttais. Ei painostusta puhumiseen. Sinkulta sinkulle
Millä tavalla tutustumista sä tarkoitat?
Jotain pientä seikkailua tässä lähellä, johonkin tapahtumaan osallistumista, vähän hyvää juomaa, hyvää ruokaa. Vähän elostelua aistielämysten parissa. Ekat treffit, sen selvittämistä onko kipinää. Jos uskalletaan ja hyvältä tuntuu kädestä kiinni pitämistä ja halaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis niin mieli aloittaa uudelleen tupakointi. Vaikka lopettamisesta on jo 10 v aikaa. Mitäköhän kaivattu tykkäis jos polttaisin? Mahtaisikohan dumpata mut lopullisesti? 🙂
En voi käsittää miten ihmiset uskaltavat polttaa, nuorena sen vielä ymmärtää ja poltin itsekin, mitä kadun erittäin syvästi. Jotenkin pitää olla tyhmä ja välinpitämätön, että vielä ikääntyessäänkin ajattelee olevansa kuolematon ja uskaltaa riskeerata. Tutkimusten mukaan 15 vuotta lopettamisesta keuhkosyöpäriski on laskenut vasta puolella.
Itse en voi käsittää miksi ihmeessä ihmiset ajattelee tällaisia asioita, jos ei kerran ymmärrä? Eikö ole parempaa tekemistä vai mistä on kyse?
Kyllä helposti mietityttää, jos joku tuttu/kaveri vaikka polttaa/aloittaa uudelleen tupakoinnin että miten uskaltaa ja mitä oikein ajattelee. Jotkut ajattelee tällaisia asioita kuten terveellisiä elämäntapoja ja mitä niiden eteen tekee enemmän kuin toiset. Miksi itse ajattelet mitä ajattelet, et siis koskaan ihmettele mitään tai mieti miksi ihmiset toimivat kuten toimivat?
Mitä se auttaa, että ihmettelet ja suureen ääneen moralisoit toisten valintoja? Jos et tiedä, niin sitten et tiedä, mutta pitääkö silti jäädä vatvomaan asiaa "huolestuneesti kummauksuen" kuinka toiset elää elämäänsä. Jotkut tekee erillä tavalla ja toiset taas ei. Jotkut ajattelee erillä tavalla ja toiset taas ei. Ei se muutu sillä, että ihmettelet.
Kyllä sitä voi ihmetellä ihmisten elämäntapavalintoja. Teen sitä aika paljon. Sitä ihmiset luonnostaan myös tekevät, vertailevat tavalla tai toisella. Jos et itse oikein mitään ajattele niin ymmärrän ettet tule juuri mitään ajatelleeksi. Helposti myös ne, joilla on elämäntavat täysin vinksallaan eivät mielellään näitä mieti tai halua muidenkaan miettivän puolestaan. Ihmiset ovat erilaisia, tuskin viisastut enempää pohtimalla miksi ajattelen näin.
Voisit olla viisaampi, jos kuluttaisit aikasi muutoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ainoat vaihtoehdot olisivat puppajankkari ja joku sinun kaltaisesi käntty, niin jopa puppa voittaisi 1000000-0.
Makunsa kullakin.
Drinkki jokilaivoilla Turussa, upea openainen 🤗?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit olla viisaampi, jos kuluttaisit aikasi muutoin
En voisi. Tämä juuri pitää viisaana etten toista muiden tekemiä virheitä ja pyrin erottautumaan viisaammilla valinnoilla. Anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne ei sentään itke ja valita ja moralisoi. Kaipaan positiivisia, iloisia, nokkelia ihmisiä enkä keitään ankeuttajia.
Annatko jatkuvasti aihetta valittaa ja moralisoida? Miksi kukaan moralisoisi iloisia, nokkelia ja positiivisia ihmisiä.
Niin, miksi sä kuivatat tätä ketjua näillä kommenteillas? Minäkin ihmettelen.
Miksi täällä pitäisi pelkästään trollata aamusta iltaan?
Järkyttävää harhaista sontaa ulos 👋
Voi olla periaate, että puolisoa ei petetä. Samaan aikaa voi kuitenkin selän takana viritellä uutta suhdetta ja uskotella itselleen, että se ei ole pettämistä. Nämä periaatteet ovat välillä aika jänniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ainoat vaihtoehdot olisivat puppajankkari ja joku sinun kaltaisesi käntty, niin jopa puppa voittaisi 1000000-0.
Makunsa kullakin.
Tasosi on asetettu. Lopeta jo jankutus, ei se kiinnostu susta edes väkisin.
Sivusta
Eipä mitään, oon tottunut että mä oon aina se väärä kaunokainen… 🥺