Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (61098)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
e(2p) tohon se menee, jos et nyt ota tosissasi.
Hä????????
Jos uhkailette tai toteutatte nämä luonteestanne paljon kertovat jutut, tiedätte varmaan sit, millä muut kuin minä trollailevat täällä jatkossa. Kuvat tallessa. Minä en siihen sorru, mutta menen poliisin puheille.
En ymmärrä. Mikset jo kävele sinne? Mitä ihmettä sinä täällä sekoilet? Oot joku trolli, tai hullu.
Nämä ei minun. En koskaan uhkaile täällä/
anona. En tunne kaivohörhöä. Yhtä vähän häntä kuin Göntsää. Tuntemattomia molemmat. E
Juttu laajenee ja laajenee ja lapsillekin nauretaan päin naamaa. Kuka haluaa sellaista?
Miten ihmeellä voi sattuakaan että kaikista maailman paikoista satuimme tänään samalle tielle. En voinut uskoa tätä "sattumaksi". Huomaatko kuinka elämä heittää meitä yhä lähemmäksi ja lähemmäksi toisiamme? Pidän siitä.
Vaikka monta muuta on elämän teillä vastaan tullut, olet minulle yhä "se yksi ja ainoa". Kaipaan sinua yhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä????????
Jos uhkailette tai toteutatte nämä luonteestanne paljon kertovat jutut, tiedätte varmaan sit, millä muut kuin minä trollailevat täällä jatkossa. Kuvat tallessa. Minä en siihen sorru, mutta menen poliisin puheille.
En ymmärrä. Mikset jo kävele sinne? Mitä ihmettä sinä täällä sekoilet? Oot joku trolli, tai hullu.
Rikollisen narsistin vainon kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itken joka ilta itseni uneen. Rintaa puristaa, tuntuu, että vanne puristaa päätä. Paniikki meinaa iskeä kokoajan. Joku haluaa tehdä minusta hullun, seinähullun. Tämä kaikki on jatkunut vuodesta toiseen. En uskalla päästää uusia ihmisiä kunnolla lähelleni, sillä vainoaja levittää kaiken, lavastaa ja pyrkii nolaamaan minua. Läheiseni näkevät kaiken, mutta esittävät, ettei mitään ole olemassakaan. Haluaisin tappaa itseni. En halua elää elämääni kävellen jatkuvasti munankuorten päällä, kun oikeuteni normaaliin elämään ovat miltein evätty. Minulle mikään ei saisi olla tärkeää, eikä kukaan saisi olla minulle tärkeä. Tunnen, ettei ulospääsyä ole.
Sinulla on vieläkin väärä palsta. Etsihän neitonen listasta jokin hieman sopivampi, niin saat enemmän tukeakin, ja sitä todella tarvitset.
Saattaa olla myös mies
Hakkerinpaskatrolli narsistikyttä.
Onko ylilauta kaatunu?
Nämä klovnirepliikit myös
ihan muualta. E
Leppoisaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Leppoisaa iltaa kaivatulleni !
Hyvää yötä 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä????????
tyhmä narttu 🤮🖕
Mitä ihmettä täällä tapahtuu 😶👁
Minä niin vihaan sinua mies, miksi ihmeessä kirjoitit meistä tänne tunnisteelisesti ja sitten lähdit ja mitä helvettiä minä täällä vielä teen.
Vierailija kirjoitti:
Minä niin vihaan sinua mies, miksi ihmeessä kirjoitit meistä tänne tunnisteelisesti ja sitten lähdit ja mitä helvettiä minä täällä vielä teen.
En ole lähteny mihinkään.
Olis aika hauskaa, kun joku parodioisi mustia ja mirriä, K:ta ja T:tä ihan eri suunnalta. Aika vänkyröitä hahmoja saattais syntyä.
Tämä palstan meininki alkaa olla jo tosi sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä????????
Entä sitten? Mene sinne poliisille, samat lait ne on kaikilla, mitä ihmettä täällä sekoilet. Saat ittesi näyttämään hullulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lähteny mihinkään.
Kyllä se mies lähti ja jätti nauraen.
Yllätä kaikki ,jopa itsesi ja soita minulle kaivattu mies.😁
Vierailija kirjoitti:
Yllätä kaikki ,jopa itsesi ja soita minulle kaivattu mies.😁
Ei se soita.
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon ristiriitaisia ajatuksia SINUSTA.
No?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttu laajenee ja laajenee ja lapsillekin nauretaan päin naamaa. Kuka haluaa sellaista?
Kaikella ystävyydellä; PAINU VTTUUN PILAAMASTA LAIPAUSLANKAA TOLLUCCA !!
Ei minulta. E
Ihan sama huomenna voisin leipoa rahka mustikka pullia
Onko ylilauta kaatunu?