Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (61002)
Itken joka ilta itseni uneen. Rintaa puristaa, tuntuu, että vanne puristaa päätä. Paniikki meinaa iskeä kokoajan. Joku haluaa tehdä minusta hullun, seinähullun. Tämä kaikki on jatkunut vuodesta toiseen. En uskalla päästää uusia ihmisiä kunnolla lähelleni, sillä vainoaja levittää kaiken, lavastaa ja pyrkii nolaamaan minua. Läheiseni näkevät kaiken, mutta esittävät, ettei mitään ole olemassakaan. Haluaisin tappaa itseni. En halua elää elämääni kävellen jatkuvasti munankuorten päällä, kun oikeuteni normaaliin elämään ovat miltein evätty. Minulle mikään ei saisi olla tärkeää, eikä kukaan saisi olla minulle tärkeä. Tunnen, ettei ulospääsyä ole.
Vierailija kirjoitti:
Mökille miehelle. Oot kuuma.
Sinä oot myös tosi kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Itken joka ilta itseni uneen. Rintaa puristaa, tuntuu, että vanne puristaa päätä. Paniikki meinaa iskeä kokoajan. Joku haluaa tehdä minusta hullun, seinähullun. Tämä kaikki on jatkunut vuodesta toiseen. En uskalla päästää uusia ihmisiä kunnolla lähelleni, sillä vainoaja levittää kaiken, lavastaa ja pyrkii nolaamaan minua. Läheiseni näkevät kaiken, mutta esittävät, ettei mitään ole olemassakaan. Haluaisin tappaa itseni. En halua elää elämääni kävellen jatkuvasti munankuorten päällä, kun oikeuteni normaaliin elämään ovat miltein evätty. Minulle mikään ei saisi olla tärkeää, eikä kukaan saisi olla minulle tärkeä. Tunnen, ettei ulospääsyä ole.
Ihan oikeesti hae apua. Psykoosi ei ole leikinasia.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on vieläkin väärä palsta. Etsihän neitonen listasta jokin hieman sopivampi, niin saat enemmän tukeakin, ja sitä todella tarvitset.
Mun salainen haave törmätä suhun siellä
festareilla, sillon kumpikaan ei pysty maskaamaan enää. Vitut muista. Sä ja mä <3
e(2p) tohon se menee, jos et nyt ota tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavaa suhdetta etsiessä kannattaa tietty ensin tutustua toiseen ihmisenä, jutellen, havainnoiden miten ihminen toimii eri tilanteissa jne. Pelurit ja pelkän sänkyseuran perässä olevat eivät kovin kauaa jaksa sellasta katella.
Jep. Tuo on ehdottoman tärkeää etenkin silloin, jos aikuinen ihminen tuntee itsensä ja tietää, ettei perseensä kestä niin sanotusti merivettä.
Ihmisillä on kuitenkin vastuu itsestään, vaikka muita pitääkin pyrkiä kohtelemaan kuten itseään toivoisi kohdeltavan. Toiset sitten voi spontaanimmin mennäkin sekstailemaan uuden ihmisen kanssa, ja joskus siitä voi tullakin rakastaja tai vaikka ihan elämänkumppani, mutta tuo ei ole mikään suositeltava taktiikka kumppanin etsimiseen :D
Paras tai helpoin on kun tuntee itsensä ja tietää mitä etsii. Ja antaa muiden olla sellaisia kuin he ovat. Suurin osa kohtaamisista, vaikkei tietty kaikki, on mukavia kun ei tarvitse analysoida sitä että onko tuo nyt joku playeri vaan keskittyy näkemään toisen ihmisen ennenkaikkea ihmisenä. Eri
Samaa mieltä!! Hitto että inhoan naisia, jotka alkavat heti miettimään tuollaisia ja myrkyttämään ilmapiiriä.
Ei se meidän muiden vika ole, että te olette ryvettäneet itseänne kerta toisensa jälkeen myrkyllisissä ihmissuhdekuvioissa!
Ja sama miehille, oma vika jos tuomitsee joidenkin omien oletustensa vuoksi. Aivan oma häviönsä myös.
Toisessa kaipausketjussa oli hyvä video, jossa puhuttiin siitä, että kun tyhjentää itsensä sisältä, niin muuttuu peiliksi johon toiset heijastavat oman sisimpänsä.
Jos tuntuu, että on kauheasti oletettavaa toisesta niin kannattaa aina pysähtyä ja miettiä onko oma sisin tyhjä painolasteista.
Nuo on harmillisia tapoja sabotoida ihmissuhteita heti alkumetreillä. Mutta niistä saa varmaan jokainen osansa. Jopa mua on syytetty täysin järjettömällä tavalla joksikin hyperplayeriksi vaikka oon nainen ja kotihiiri. Että jos mä kohtaan tuollaista niin tuntuu pahalta miettiä mitä jotkut miehet kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
likanen setä kaipaa nuorta naista.
Käy pesulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on vieläkin väärä palsta. Etsihän neitonen listasta jokin hieman sopivampi, niin saat enemmän tukeakin, ja sitä todella tarvitset.
Saattaa olla myös mies
Onhan noita muitakin, joiden puhelin on saastunut s24 linkeistä. Naapurissa. Kovasti siellä sienet kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Hä????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kaivolla.
Sinäkin. (((!🚽 !)))
Pitäisikö sun jo työntää pää sinne
sun tontin pihakaivoon > tyhjää toimittava,
kaivokyykytystä joka päivä tyrkyttävä naistenväheksyjä/miso_miesnolla? 👍 x
Onko teillä viha - rakkaus suhde? ja näin lähetätte terveisiä toisillenne.
Ei ole. Hän on minulle pelkkä n0lla.
Minun puolestani naiskyykyttäjä
_feikki_uskis_ voi työntää halon
roikkuvaan suoleensa. Se löytyy
sieltä pihapiiristä ihan kaivon vierestä.
Todellinen Jumalan mies on aivan
jtn muuta kuin Pyhän Kirjan tarinaa vain kiusaamiseen käyttävä narsumarsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä????????
Siis tohon mitä toi yksi sekoilee lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Mun salainen haave törmätä suhun siellä
festareilla, sillon kumpikaan ei pysty maskaamaan enää. Vitut muista. Sä ja mä <3
Ooxsää teiniii siideriii maailma vastaan sää ja toiii vai oootsäää niiitäää älykköööiii sivistyneeempiii yli nelikymppisiiii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä????????
Varoituksena vain 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä????????
Jos uhkailette tai toteutatte nämä luonteestanne paljon kertovat jutut, tiedätte varmaan sit, millä muut kuin minä trollailevat täällä jatkossa. Kuvat tallessa. Minä en siihen sorru, mutta menen poliisin puheille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä????????
Varoituksena vain 💕
Sinne myös 😘.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä????????
Anna sekoilla, kyllä se sinne hullulaan vielä joutuu, joku joka ei käy tällä palstalla hoitaa sen suljetulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla myös mies
Hakkerinpaskatrolli narsistikyttä.
Missä näette ja kerro jotain ulkonäöstä?