Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Jaakko kulta, Jaakko kulta, herää jo, herää jo.
Kellojasi soita
Ja sydämeni voita.
Ei ikinä kannata antaa rahaa, jos ei tunne ihmistä.
Huomenta, onkohan siellä jo herätty? Minä vasta heräilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14.7 0.05. Tästä voisi jatkaa.
Tämä vuosi ja kellonaika? Ei sano kyllä mitään. sivusta
Koodikieltä, mutta jos se ei sano mitään, ei ollut sinulle.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää huomenta💖
Tää on ihan sekopääketju 😁😅🤭
Vierailija kirjoitti:
Oon antanut monelle tuntemattomalle rahaa, mutta noi rakkaushuijaukset on kieltämättä omaa luokkaansa
Nyt kun olet hautautunut langalle kaipaamaan, kerro mitä ajattelet siitä että sössit elämäsi rakkauden? Menetit sen, mikä on elämässä merkityksellintä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä välttämättä edes vastaanottaa, jos ei halua ongelmia. Paitsi mobilepay:llä vapaaehtoisilta.
Onneksi oon köyhä niin kukaan ei voi huijata multa rahaa😂
paljon helliä, hitaita ja pitkiä suudelmia sulle rakas m(n). hyvää huomenta myös. iso ikävä sua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olet hautautunut langalle kaipaamaan, kerro mitä ajattelet siitä että sössit elämäsi rakkauden? Menetit sen, mikä on elämässä merkityksellintä.
Jotkut menettävät itse oman merkityksellisyytensä olemalla tarpeeksi huonoja ihmisiä tai sellaisten puolella.
Vierailija kirjoitti:
14.7 0.05. Tästä voisi jatkaa.
Kata mulle rapu- illallinen.
kuvittele rakas m(n) jos törmättäisi jossain bileissä ja sun tekisi ihan hirveesti mieli. haluaisin niin yrittää vietellä sut. koskisin aina ohi mentäessä ja tulisin ihan kiinni seisomaan ja istumaan, huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää huomenta💖
Siili kävi yöllä pihalla, tipua vaan ei näkyny..💕
En ole menettänyt elämässäni mitään muuta kuin muutamia vartalon osia, kuten umpilisäkkeeni. En ole menettänyt itseäni enkä luonnettani puhumattakaan itsearvostuksestani. Älä koskaan aliarvioi tätä horoskooppimerkkiä.
Tämä vuosi ja kellonaika? Ei sano kyllä mitään. sivusta