Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (60724)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin ikävä ,että tarvisin rommipaukun.En tosin ole juonut yhtää yli vuoteen.Miten voi välillä tunteet pistää polvilleen.
Älä juo nyttenkään. Mene vaikka iltauinnille johonkin.
Ei ole ketään järkevää ihmistä jolle kirjoitella somessa. Ei mitään innostavaa sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en omi täältä mitään 😍😜
Voisin omia sinut pariksi tunniksi.
Kaipaisin sosiaalisesti taitavia ihmisiä ja joilla olisi aidosti intohimoa asioita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään järkevää ihmistä jolle kirjoitella somessa. Ei mitään innostavaa sisältöä.
Osta matkalippu Dubaihin, siellä ne älyköt ovat 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin sosiaalisesti taitavia ihmisiä ja joilla olisi aidosti intohimoa asioita kohtaan.
Mitä haluaisit tehdä?
Hyvin harva osaa kommunikoida. On välillä rankkaa ylläpitää keskusteluja ja yhteisymmärrystä.
Kauniita unia blondi mies! Olit viime yönä unessani, niin ihanan omana itsenäsi 💗💋
Mua saa kaivata. Yksi noista listan kirjaimista.
Vierailija kirjoitti:
En pysty edes antamaan enää mitään itsestäni. Olen aivan tyhjä kuori.
Ei tarvi antaa. Lataa itsesi ensin kuntoon ja katso sitten joku jonka kanssa kaikki toimii vastavuoroisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta matkalippu Dubaihin, siellä ne älyköt ovat 🤣
Ei kiitos älyköitä elleivät ole sitä humoristisesti kuten olen itsekin.
A? Jostain täytyy aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit tehdä?
Haluaisin nauttia sisällöstä somessa.
Ootko kaivattu myös sitä mieltä, että Florida on USAn penis? 🤣 Vai mietitköhän sä näitä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin siellä missä erottiin. Tuntui haikealle. Ajattelen sinua yhä.
Kun erottiin oli pimeämpää ;)
Vierailija kirjoitti:
A? Jostain täytyy aloittaa.
Mutta miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty edes antamaan enää mitään itsestäni. Olen aivan tyhjä kuori.
Ei tarvi antaa. Lataa itsesi ensin kuntoon ja katso sitten joku jonka kanssa kaikki toimii vastavuoroisesti
Kiitos tuesta. Rakastan vain energistä oloa ja elämistä. Tulin nyt hieman marisemaan ketjuun tätä tylsyyttäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J
H?
Nope, sorry.
Heräsin juuri päikkäreiltä. Päivä on ollutpitkä kuin perjantai.