Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (60311)
Vierailija kirjoitti:
Miksen pysty ajattelemaan muuta kuin säkkejä?
Ne ovat niin pehmeät ja sileät🙄. Tai mistä sä tietäisit.
Sinun nimesi ensimmäinen, kolmas ja viides kirjain ovat samat kuin työpaikkasi kunnan nimen. Etunimissämme on kaksi samaa kirjainta. Aakkosten viidestoista kirjain on yhtä suurempi kuin sitä edellinen. Näistä toinen löytyy nimistämme harvemmin kuin toinen. Kauas on pitkä matka, mutta minulla töihin pidempi.
Rakas. En pääse sinusta yli enkä haluakkaan. Vaikka et anna mies mulle mitään itestäs. Voisitko jo ottaa yhteyttä? 🥲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla kaivatun sylissä
Kaipaan tarkennusta hoitosuunnitelmaan 👍
Niin minäkin. Viikonloppuna sitä voisi tarkentaa? Paikassa, jossa edellinen yritys epäonnistui.
En kuulu epäonnistujiin, vaan kaipaajiin.
Enemmän hullu on sellainen, joka ottaa pettäjän takaisin kuin se joka pettää.
Vierailija kirjoitti:
Rakas. En pääse sinusta yli enkä haluakkaan. Vaikka et anna mies mulle mitään itestäs. Voisitko jo ottaa yhteyttä? 🥲
Lopeta ruikutus ja ota itse yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietämättömät ja epävarmat ihmiset turvautuvat tekoälynyn.
Ja ovat pian entistä pahemmassa solmussa. Joku ennusti, että tulevaisuuden menestyjät ovat niitä jotka ovat pohtineet asioita itse, eivätkä hakeneet helppoja ja vääriä vastauksia konemölyltä.
Tekoälyssä on puutteita, mutta se on turvallinen apuväline, josta ei ole isompia haittoja. Toista on toksisten ihmisten keskenään sopimat kuviot, joihin ei kannata sekaantua lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama. Säkit loppuivat. Ne ovat niin käteviä! Pidän niitä aina autossa. Kun tarvii ryömiä auton alla, niin ei sotke itseään kun levittää säkkejä alustaksi. Viimeksi, kun lähdin road tripille käärin grillin säkkeihin, ettei sotke penkkejä. Nyt säkit ovat tosiaan loppu ja ajstus kiertää kehää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyytyväinen henkilö ei hae huomiota muualta.
Harva nainen osaa/haluaa pitää miehen tyytyväisenä.
Ja vaikka pitäisi kuinka tyytyväisenä, voi silti saada välinpitämätöntä ja töykeääkin kohtelua.
Sivusta
Kannattaa valita kumppaninsa paremmin.
Lastenlaulut on naiveja, mutta kyllä niissä piilee aina totuuden siemen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, petturi useimmiten pettää luottamuksen uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna?
Huominen on aina huomenna.
Silja ihana uskova <3
Kiitos sanasta! Youtubessasi
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, petturi useimmiten pettää luottamuksen uudestaan.
Ei välttämättä. Jos on tiedostanut ongelmansa, menettänyt virheensä takia jotain todella merkityksellistä. Ja katuu niin että vihaa tekoaan. Anteeks mun positiivisuus. Itse en ole pettänyt, mut uskon tähän. Virhe kuin virhe. Sitä voi katua niin että tekee täyskäännöksen. Parannuksen 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Kuuma raudoittajatar🔥
Kuinka kauan keskimäärin kestää, että naiset löytävät ketjuun kaipaamaan sua?
Ja sinä joka petit, toivon että suhteesi exään parantuu ja eheytyy. Ja saat armoa armon päälle. Jokaiselle joka katuu --> uus mahdollisuus 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama. Säkit loppuivat. Ne ovat niin käteviä! Pidän niitä aina autossa. Kun tarvii ryömiä auton alla, niin ei sotke itseään kun levittää säkkejä alustaksi. Viimeksi, kun lähdin road tripille käärin grillin säkkeihin, ettei sotke penkkejä. Nyt säkit ovat tosiaan loppu ja ajstus kiertää kehää.
Mä jäin nyt miettimään että mitä kaikkea mielenkiintoista siellä auton alla on. En oo ikinä käynyt ja jotkut miehet siellä näyttää viihtyvän niin mitä siellä oikein voi olla 😲😄 Sivusta, vaikka kyllä mullakin jotain ajatusjumeja on..
Kyttäsit Motonetin pihassa.