Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (59922)
Ikävä sua pupu! Oot ihan älyttömän rakas! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kummallisia! 💗
Ei kun valtiollisia plus pahoinvointialueella
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kummallisia! 💗
Minun mielestä minä ja hän ollaan normaaleita aidoimmillaan.
Vaaleaa naista vaan mietin. Jopa työvaatteissa kiinnostaa. Tukankin olet leikannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit, jos tietäisit että kaivatullasi on nyt suuri suru?
- liittyen rakkaan poismenoon.
Lohduttaisin häntä sydämeni pohjasta ja tukisin häntä jotenkin.
Miksi sitten et tee niin? Hänellä on suru.
Kunpa voisinkin olla lähempänä ja olisi se yhteys. Sanoisin, että koeta pärjätä, olet mielessäni koko ajan. Lähettäisin hänelle ainakin lohduttavia ajatuksia ja halaisin sitten, kun näen.
Ei ollut kyse siitä mitä tekisit jos ja jos, vaan siitä että miksi sitten et tee? Pellen selityksiä nuo kumpa voisinkin, sillä tietysti voi jos tahtoo. Jos on itsekeskeinen narsku niin teeskentelee haluavansa mutta ei tee kun on niin itsekäs. Lähemmäs toista ei pääse jos ei mitään tee. On vain oikein jos se toinen sulkee sinut lopullisesti ulos elämästään.
Sivusta huomautus, että eiköhän se toinen jo ole sulkenut sen pois elämästään kun toinen kaipailee tällaisessa paikassa. Otti ja jätti eikä kuuntele toisen valheellisia selityksiä enää.
Olen eri, mutta onpas tylyjä ja ilkeitä kommentteja, jos joku vain yritti vilpittömästi vastata ja lohduttaa, jos kaivatulla olisi ollut surua. Eikä vaikuta edes narskulta. - Ei kannata näköjään tuhlata ystävällisyyttä kaikenlaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kummallisia! 💗
Ei kun valtiollisia plus pahoinvointialueella
Vohvelit ja vuoristoradat ei sovi aina yhteen
Sun seurassa tunsin oloni aina turvalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Liikuin tänään taas kaupungissa, jossa kohdattiin. Aina vaan etsin siellä katseellani sinua.
Paikka jossa tavattiin ekan kerran, on nykyään maan tasalla. En tiedä tavataanko enää ikinä.
But it was the Butter that was the problem.
Vierailija kirjoitti:
Liikuin tänään taas kaupungissa, jossa kohdattiin. Aina vaan etsin siellä katseellani sinua.
Samaa olen myös tehnyt jo muutaman kerran kuin levoton sielu kohtaamatta kadonnutta kaivattua kaupungissa.
Salakuuntelen naapuria ja hauskaa, että puhuu vieraansa kanssa Mikosta. Melkein tyrskähtelen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Päästä mut jo pois täältä.
Saanko lähettää terveiseni suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästä mut jo pois täältä.
Saanko lähettää terveiseni suoraan?
Lähetä, haluan itse myös täältä palstalta pois.
Millä pikkelöity?