Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58777)
Vierailija kirjoitti:
Tulisikohan seikkailutarpeestasi ja chattailuistasi tapa pitkällä juoksulla?
Ootko taas ominu höpöjuttuja. Do not.
Tämä T ottaa huomenna kuppia.
Vierailija kirjoitti:
Ai kui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kui?
Koska olo alkaa jo olee jo edes hieman parempi. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua. Tunnetko kun ajattelen sua. Ainakin siitä haaveilen. Haaveilen siitä että tunteeni merkitsisi sulle jotain. Haaveilen susta, läheisyydestäsi, lämmöstäsi, kauneudestasi, olisit ihan tässä edessäni ja saisin katsoa sun silmiin. Janoan sun katsetta. Se polttaa, se hengästyttää, siinä on palavaa tulta ja elämää.
Tänä kesänä ei ole ollut yhtään päivää ilman sinua ajatuksissani.
Tämä tee tahtois olla erään kuppi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua ei löydy enää Facebookista? Totuin niin katseleen sun kuvia siellä.
Jos hän on perustanut uuden profiilin eri nimellä? Itse tein näin pari vuotta sitten, kun kyllästyin seuraamaan kaikkien tuttujeni tyhmiä juttuja ja yleisjulkaisuissa pelkästään tapeltiin politiikasta. Olin pitkään kokonaan pois, sitten tein uuden profiilin eri nimellä ja käytän sitä ainoastaan harrastusryhmissä kirjoitteluun. En huoli minkäänlaisia kavereita enkä postaa seinälleni yhtään mitään. Kuviakaan ei lainkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kui?
Olet se flunssainen T?
Onko sulla kuudes aisti ja tiedät jo mitä tunnen...
Kun ulkona sataa, mietin sinut siihen kuuntelemaan rotinaa ja takkatulen rätinää. Kun ulkona paistaa, olet ajatuksissani jäätelökiskalla ja kukkakedolla. Kun lapsi sanoo jotain hauskaa, haluaisin kertoa sen sinulle.
Hyvää yötä ja kauniita unia A:lle. 😘 t,.A. 😍
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kuudes aisti ja tiedät jo mitä tunnen...
Joskus tunnen selittämättömiä asioita, yritän piilottaa sen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kui?
Olet se flunssainen T?
Böönis käivety lämpimä tilaa
T nieheltä sucysta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on perustanut uuden profiilin eri nimellä? Itse tein näin pari vuotta sitten, kun kyllästyin seuraamaan kaikkien tuttujeni tyhmiä juttuja ja yleisjulkaisuissa pelkästään tapeltiin politiikasta. Olin pitkään kokonaan pois, sitten tein uuden profiilin eri nimellä ja käytän sitä ainoastaan harrastusryhmissä kirjoitteluun. En huoli minkäänlaisia kavereita enkä postaa seinälleni yhtään mitään. Kuviakaan ei lainkaan ole.
Tai vaihtanut yksityisasetukset? Tai eronnut? Poistanut tilin kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei pysty pitämään itseään aisoissa. Asiallisinkin kaveri jossain vaiheessa ottaa sen tissin tuijotuksen päälle.
Niin. On se hieman noloa kun olet palaverissa ja mies tuijottaa sun rintavarustusta. Tulee sellainen epäsopiva olo.
Kyllä ne on usein esille asetettu ihan katsomista varten.Sitten esitetään loukkaantunutta,jos katsoo ...tai ei katso.😁
Mistäs tiedät onko miestä varten esillä? Naiset muuten harvemmin olettaa että muiden tissit olis heille, vaikka usein onkin. Miehet sen sijaan usein pitää asiaa itsestäänselvyytenä. Eri
Voihan jotkut joskus laittaakin oikein tahallaan esille. Esimerkiksi bilettämään lähtiessä tai seksiaikeissa saatetaan tehdä niin.
Mutta jos puhutaan ihan arkisista tilanteista, niin todennäköisemmin se rintavampi tyyppi on vain halunnut pukea yllensä vaatteen, joka ei erityisemmin satu peittelemään niitä tissejä. Ei siksi, että haluaisi esitellä tissejä, vaan siksi, että haluaa pukeutua omaan makuun kauniisti niistä huolimatta!
Tuli voimakas ick sua kohtaan tosta seikkailusta.
Vierailija kirjoitti:
😢
Älä itke. Ei se nyt ihan niin mene...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy kyllä Messengerin ehdotus-listalta vielä. Ainut lohtuni tällä hetkellä. Oon odottanu hetkeä lähestyä irl, mutta tämä face-juttu tekee epävarmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seikkaillut elämässä kolme kertaa. Yksi niistä oli kun ajattelin että sain sinulta hiljaiset pakit, joita en kestänyt.
Olisko pakit olleet jokin väärinkäsitys?
Kyllä olivat
Torjunta on torjunta ja se ei muuksi muutu!
Luulen niin.