Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54052)
Vierailija kirjoitti:
Mieti sinua vieläkin...
En mieti. Mieti sä.
Kyl me tiietään mikkä viestit tulee sulta kun laitat aina ton E kirjaimen loppuun :D
Voisin asentaa sinne seuraavan kerran salaisen valvontakameran, josta näen kaikki sen tikusta keppi tilanteet. 🤔 Sit voin etänä neuvoa sellasista minikaiuttimista. 😂
Vierailija kirjoitti:
Voisin asentaa sinne seuraavan kerran salaisen valvontakameran, josta näen kaikki sen tikusta keppi tilanteet. 🤔 Sit voin etänä neuvoa sellasista minikaiuttimista. 😂
Ihanaa👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut sinuun, pitkään ajattelin että lähinnä persoonaan. Mutta tämä etäisyys saa minut huomaamaan että todella haluan sinua fyysisesti. Niin paljon, että se vähän pelottaa.
Oletko m vai n? Miksi etäisyys?
Rakenteet joiden takia näimme säännöllisesti ovat poissa.
Sitten vielä oletko m vai n sekä pieni tunniste kaivatullesi.
Sanon vain että olen nainen ja lupaan kertoa osuiko, jos laitat itse tunnisteen.
nn?
Tiedän et haluut ja sä tiedät et haluun.
nn
Taisin nähdä sinut mennen tullen. Tai siis naamiopukuisen sinut.
Vierailija kirjoitti:
Taisin nähdä sinut mennen tullen. Tai siis naamiopukuisen sinut.
Milloin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut sinuun, pitkään ajattelin että lähinnä persoonaan. Mutta tämä etäisyys saa minut huomaamaan että todella haluan sinua fyysisesti. Niin paljon, että se vähän pelottaa.
Oletko m vai n? Miksi etäisyys?
Rakenteet joiden takia näimme säännöllisesti ovat poissa.
Sitten vielä oletko m vai n sekä pieni tunniste kaivatullesi.
Sanon vain että olen nainen ja lupaan kertoa osuiko, jos laitat itse tunnisteen.
nn?
Naiselta miehelle.
Vain hullu itkee perään kun itse mokaa. Se toinen ei halua törmätä sinuun missään koska haluaa unohtaa kokonaan. Varmaan välttelee ja juhlii muissa kaupungeissa jatkaen hyvää elämää. Moka kävi kalliiksi.
Kryptisiä viestejä. Ei siis mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vain hullu itkee perään kun itse mokaa. Se toinen ei halua törmätä sinuun missään koska haluaa unohtaa kokonaan. Varmaan välttelee ja juhlii muissa kaupungeissa jatkaen hyvää elämää. Moka kävi kalliiksi.
Onko vain yleistä ilkeilyä vai onko ap tässä "se toinen" joka puhuu itsestään yksikön kolmannessa persoonassa?
Vierailija kirjoitti:
8Gothic1 😘😚
fk bella
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten olet vielä ketjussa? Mutta hyvää jatkoa, kuka oletkin!
Ei multa. E