Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53233)
Vierailija kirjoitti:
Miten osoitat kiinnostustasi?
Tuijotan silmiin. Tietysti. Gn.
Jos nainen tietäisi mun massiiviset voimavarat, hän pyörtyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: haluatko suhteeseen varatun kanssa?
Aloitan itse: en ikinä.
En halua. Mutta valitettavasti ihastuin varattuun, sille en nyt voi mitään. Toivoisin että hän eroaisi ensin. Kakkoseksi en ala.
Jaa, minä taas en toivo että kukaan eroaisi vuokseni. Mutta en tuomitse. Ihmiset on erilaisia. Sivusta
Ymmärrän. Hän ei vaikuta onnelliselta. Toivoisin, että hän eroaisi, jos ei ole oikeasti onnellinen. Jos kokee olevansa onnellinen ja oikean ihmisen kanssa, niin sitten ei tietenkään kannata erota.
Vierailija kirjoitti:
Espoossa ukkostaa.
Olisimpa espoossa.
Isopyllyt, areenasta näkyy lentopalloa.
Vierailija kirjoitti:
Espoossa ukkostaa.
Helsingissä ratikkareitin varrella myös.
Vierailija kirjoitti:
Odotan et keskiyöllä alkaa fudis.
-pienipylly
Vierailija kirjoitti:
Pidän vain koripallosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkääs nyt kinastelko. Seksi on vaan seksiä ja sitä voi harrastaa soolonakin. Kaikki muut asiat merkkaa enemmän: parisuhde, hyvä laadukas elämä, lapset jne.
Ainoastaan nainen voi vähätellä seksin merkitystä
Itse en koskaan vähättelisi, kristittynä naisena. Jos aviomieheni pihtaisi muun kuin sairauden takia, olisin todella loukkaantunut. Eri
Tilasin temusta isoimman tekoperseen mitä oli saatavilla ja nyt makuuhuone käy kuumana.
Äijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: haluatko suhteeseen varatun kanssa?
Aloitan itse: en ikinä.
En halua. Mutta valitettavasti ihastuin varattuun, sille en nyt voi mitään. Toivoisin että hän eroaisi ensin. Kakkoseksi en ala.
Jaa, minä taas en toivo että kukaan eroaisi vuokseni. Mutta en tuomitse. Ihmiset on erilaisia. Sivusta
Ymmärrän. Hän ei vaikuta onnelliselta. Toivoisin, että hän eroaisi, jos ei ole oikeasti onnellinen. Jos kokee olevansa onnellinen ja oikean ihmisen kanssa, niin sitten ei tietenkään kannata erota.
Entä jos heillä on parisuhdekriisi? Ei silloin olekaan onnellinen, mutta siitä selvittyään parisuhde voi olla onnellisempi kuin koskaan (jos kukaan ulkopuolinen ei ole härkkimässä kriisin selvittelyä).
Vierailija kirjoitti:
Siis kaikkein säälittävin osallinenhan tossa kuviossa on se vaimo. Eihän rakastajattarella mikään elämä rikki mene eikä sitä kukaan petä, mutta toi mieshän kusettaa vaimoaan kuin koiraa ja pitää täysin pilkkanaan. Olis hirveää olla tuo vaimo! Että oma rakas olis jotakin noin kauheaa.
Ihmettelen suuresti, miten joku luulee muiden haluavan tuon vaimon paikalle. Vaikka tota miestä paniskin niin eihän nyt kukaan sitä itselle huolis.
Erikoinen näkemys. Jos mies on rikas, vaimo saa kaiken. Talot, korut, matkat, lapset, rikkaan elämän. Ja rakastajatar vaan siemensyöksyn silloin tällöin. Odottaa ja kaipaa. Ikävä raastaa. Ja mues valtaosan ajasta vaimon kanssa. Ja vaimolla ehkä myös kuuma rakastaja.
Minä kaipaan just tommosta. Tosin en saa häneltä mitään.
Anna "rakkauden" rippeet vaikka SPR:lle.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vähän liian väljä… ja aamutakin koko XL on vähän liikaa, vaikka muhkuista pidän. En kasvotusten sanoisi..Mutta kun olen normaalipainoinen ja sporttinen..
Ja ketä kaipasitkaan?
Tylsistyneen kotirouvan viihdyttäminen on sen verran raskasta puuhaa, että täytyy hakea tsemppejä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Älkääs nyt kinastelko. Seksi on vaan seksiä ja sitä voi harrastaa soolonakin. Kaikki muut asiat merkkaa enemmän: parisuhde, hyvä laadukas elämä, lapset jne.
Mutta samalla voi vedättää muita siinä sivussa. Kätevää.
Merkillistä kaipausta teillä. Terveisistä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Merkillistä kaipausta teillä. Terveisistä puhumattakaan.
Hampuusit pikku päissään hakee huomiota kun muualla potkitaan päähän🤷