Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (52938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa lomailla yhdessä kaivattuni kanssa. Se olisi mun toiveena tulevaisuudelle. Nykyinen tilanne vaan surettaa. 💔
Eli oot menny varattuun ihastumaan. Omaa tyhmyyttäsi ja pahuuttasi, jos koitat rikkoa toisen suhteen, mahdollisesti perheen. Maailma on täynnä vapaita ihmisiä. Etsi sellainen. Jotain moraalista rotia. Karma kostaa.Ei minulta edelliset, mut kommentoin, että miehellekö se karma kostaa? Kyllä kaiken järjen mukaan, koska sinkkuhan on vapaa tekeen mitä lystää. Toivottavasti ei kuiten miehen perheelle karma kosta, kun mies on tehnyt huorin.
For me to poop on 🤷
Vierailija kirjoitti:
Postilaatikkoon oli tiputettu Tie Jumalan luo vihkonen.Vihkosta puuttuu sisällysluettelo ja tiedot siitä, kuka antaa lisätietoa tästä. tuon.Tuli syyllinen olo
Riittääkö, jos 10 käskystä on noudattanut suurintaosaa(7)
Ameeban lässytys
Vierailija kirjoitti:
Tämä kesä mennyt perheen kanssa liikkumisen, matkailun ja mökkeilyn parissa. En ole sinua niin paljon ajatellut. Varmasti merkki jostain.
Hyvä juttu! Mukavaa lomailua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postilaatikkoon oli tiputettu Tie Jumalan luo vihkonen.Vihkosta puuttuu sisällysluettelo ja tiedot siitä, kuka antaa lisätietoa tästä. tuon.Tuli syyllinen olo
Ameeban lässytys
Ja sinä olet ?
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä hetkessä voi tapahtua vuosia. Ei se vuosien määrä, vaan hetkien syvyys.
Totta, mutta jos ja vain jos sellainen hetki tulee.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kovempi ikävä mitä kauempana ajattelen olevani susta..
Varmaan loogista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä hetkessä voi tapahtua vuosia. Ei se vuosien määrä, vaan hetkien syvyys.
Totta, mutta jos ja vain jos sellainen hetki tulee.
Millaisen hetken toivoisit?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä riittää jos otat Jeesuksen vastaan pelastajana, syntien sovittajana. Käskyjen tarkoitus on tuoda ilmi se todellisuus, ettet pysty niitä noudattamaan, että olet syntinen Jumalan edessä. Jeesuksen veri puhdistaa kaikista näistä lain rikkomuksista. Laissa 633 pykälää muistaakseni, laki on tarkoituksella tehty sellaiseks ette sitä ihminen pysty noudattamaan. Näin ollen Jeesuksen veri puhdistaa synnistä ja syyllisyydestä Jumalan edessä. Lausu näin; Tiedän Herra että olen syntinen, ole minulle armollinen, anna syntini anteeksi, ja puhdista kaikesta synnistä ja vääryydestä Jeesuksen verellä, täytä Pyhällä Hengelläsi. Otan nyt vastaan syntien sovituksen, Jeesuksen nimen ja veren kautta. Tule sydämeeni ja jää sinne asumaan. Elä sinä minussa, ja minun kautta. En kuulu enää tälle maailmalle vaan sinulle. Kiitos Herra. Aamen, aamen, aamen 🤗🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa lomailla yhdessä kaivattuni kanssa. Se olisi mun toiveena tulevaisuudelle. Nykyinen tilanne vaan surettaa. 💔
Eli oot menny varattuun ihastumaan. Omaa tyhmyyttäsi ja pahuuttasi, jos koitat rikkoa toisen suhteen, mahdollisesti perheen. Maailma on täynnä vapaita ihmisiä. Etsi sellainen. Jotain moraalista rotia. Karma kostaa.Ei minulta edelliset, mut kommentoin, että miehellekö se karma kostaa? Kyllä kaiken järjen mukaan, koska sinkkuhan on vapaa tekeen mitä lystää. Toivottavasti ei kuiten miehen perheelle karma kosta, kun mies on tehnyt huorin.
Ihan sivusta kommentoin, et sinkku, joka tietää toisen olevan varattu, on kurja itsekin. Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vain armo riittää. Yksikään meistä ei nimittäin ole pystynyt täyttämään ainuttakaan kymmenestä käskystä, vaikka siihen tuleekin toki pyrkiä.
Lain ja käskyjen tehtävä on osoittaa paitsi Jumalan tahto, myös se, että me kaikki tarvitsemme armoa.
Näin naisena ihmettelen näitä, jotka varattujen kanssa vehtaavat. Kaipaan itsekin, mutta en varattua koskaan. Miehiä riittää maailmassa, mutta vain yksi on se oikea. Mutta en antaisi edes lupaa itselleni ihastua varattuun. Se on heti minulle mission imposible ja alhaista. En saisi mitään iloa semmoisesta, että yritän rikkoa muiden ihmissuhteita. Se on sairasta, narsistisen ihmisen touhuilua. Ja loppuviimeks: ymmärtäähän tuon, millainen aarre lopulta olisi mies, joka puolisoaan kanssani pettäisi. Ja jos vielä lapsia olisi kuviossa kärsimässä…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sivusta kommentoin, et sinkku, joka tietää toisen olevan varattu, on kurja itsekin. Tietenkin.
Minulta ei mtn. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan reilusti alle puolet suhteessa olevista pettää. Eli yli puolet ei petä. Ei kannata tehdä pettämisestä mitään uutta normaalia, kun se ei sitä ole.
Miten tota on tutkittu? :D
No tietysti kysytty kaikilta suhteissa olevilta, että pettävätkö, ja nämä rehellisesti vastanneet etteivät petä! :D
Minä vastaan rehellisesti, että en oo pettäny, vaikka tilaisuuksia on ollut ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena ihmettelen näitä, jotka varattujen kanssa vehtaavat. Kaipaan itsekin, mutta en varattua koskaan. Miehiä riittää maailmassa, mutta vain yksi on se oikea. Mutta en antaisi edes lupaa itselleni ihastua varattuun. Se on heti minulle mission imposible ja alhaista. En saisi mitään iloa semmoisesta, että yritän rikkoa muiden ihmissuhteita. Se on sairasta, narsistisen ihmisen touhuilua. Ja loppuviimeks: ymmärtäähän tuon, millainen aarre lopulta olisi mies, joka puolisoaan kanssani pettäisi. Ja jos vielä lapsia olisi kuviossa kärsimässä…
Ihastumista ei voi valita, tekonsa voi. On alhaista leimata narsistiseksi erittäin inhimillinen ja luonnollinen asia.
Ihmettelen kyllä näitä jotka jaksavat käyttää kesäpäivää siihen että tulevat tuomitsemaan muiden kaipausta. Antakaa ihmisten ihastua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy laittaa muhun ja kaivattuun sellanen vahva lanka kiinni, joka ei salli yli 100 metrin päähän menemistä. 🥰😀
Minä telakoituisin pysyvästi häneen.
Minäkin häneen, enkä irti päästäis😍
Mooseksen laki ns. mosaiikkilaki on eri asia kuin Jumalan laki eli 10 käskyä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä näitä jotka jaksavat käyttää kesäpäivää siihen että tulevat tuomitsemaan muiden kaipausta. Antakaa ihmisten ihastua
Ne pitäisi ristiin naulita ja kusta päälle🤮🤮