Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (52519)
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle.
Oli kiva nähdä! Eikä ollenkaan vaikeaa..
Ajelit ympäriinsä ja monta kertaa.
Mulla on tosi paha mieli kaikesta. En uskalla ehdottaa tapaamista, koska en tiedä miten suhtaudut. En silti tee sitä mitä mielit, mennään tappiin saakka.
N.50v sua haluan. Laita nyt wa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: onko joku tietty paikka missä olette useimmin tavanneet? Missä odotat seuraavan kerran tapaavanne?
Joo, töissä.
Tuskin tapaamme enää koskaan.
Kyllä me vielä nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeminen on sinusta kiinni. Ota yhteys!
Miksi?
Siksi koska se on hänen vuoronsa olla aktiivinen mun suuntaan.
Tuolla tyylillä saattaa jäädä hyvä tarina syntymättä.. ei voi ikinä tietää toisen syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuus alkaa usein unelmista
Todellisuus on aina jo alussa. Unelmoinnissa kannattaa pitää rajat ja jalat maassa.
Mitä jää jos ei ole unelmia, ei mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni,
Kallisarvoinen
Miksi et tulisi luokse.
Tiedän että molemmat kaipaamme.
Mikä on pahin mitä voisi tapahtua?
Se pelkää, et se käy muhun käsiksi.
Tottakai me molemmat haluttaisiin käydä käsiksi mutta oltaisiin liian ujoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: onko joku tietty paikka missä olette useimmin tavanneet? Missä odotat seuraavan kerran tapaavanne?
Joo, töissä.
Kyllä me vielä nähdään.
Ai nähdään? Miksi et voisi jo ilmoitella itestäs? On meinaan aika tuskallista odotella näin kauan. Nainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä päivä tänään. Aamusta jo ikävä. Illasta tuntuu ettei enää kestä tätä kun ei olla kosketettu. Tuntuu että on vaan pakko mennä, tulla ja tarttua kiinni.
Nuoremmalle naiselle.
Hei komea vanhempi mies,
miksi et jo ole täällä? Mulla on kohta sauna lämmin. Viiniä löytyy. Ulkona kaunis kesä.
No koska vietän kaunista kesäiltaa vaimoni kanssa, saunoen ja viiniä maistellen.
Meistä on tosi ihana yhteiskuva, sitä katselen💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä päivä tänään. Aamusta jo ikävä. Illasta tuntuu ettei enää kestä tätä kun ei olla kosketettu. Tuntuu että on vaan pakko mennä, tulla ja tarttua kiinni.
Nuoremmalle naiselle.
Hei komea vanhempi mies,
miksi et jo ole täällä? Mulla on kohta sauna lämmin. Viiniä löytyy. Ulkona kaunis kesä.
No koska vietän kaunista kesäiltaa vaimoni kanssa, saunoen ja viiniä maistellen.
Milloin tulet tänne?
Vierailija kirjoitti:
TKTA
Harhat tai trol lausta. Ei se suvikin vastakohta ole osoittanut mitään kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kesäpäivä. Hevoset laitumella ja veneet vesillä. Kaipaan oikeaa ihmistä jakamaan tämän ja kaiken.
Hevosia? Ilmoittaudun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmalle naiselle.
Hei komea vanhempi mies,
Niin ja tietysti vauvaillen siinä samassa....
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, töissä.
Kyllä me vielä nähdään.
Nähkää vaan. Meidän kohdallamme todella epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, töissä.
Kyllä me vielä nähdään.
Ai nähdään? Miksi et voisi jo ilmoitella itestäs? On meinaan aika tuskallista odotella näin kauan. Nainen sivusta
Joo, todellakin sivusta. Itse en ole mitenkään tuskainen tai muutenkaan epätoivoinen.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aion jättää molemmat mummot.
Sama suomeksi: kumpikin nainen jätti minut.
👍
Voin myöntää olevani hiukan epätoivoinen välillä. Jäi niin kova ikävä sitä miestä. Se sivunainen
Eli et oo hot? No, voi harmi.