Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (52204)
Vierailija kirjoitti:
Occupied mind occupied with occupied future
Kenelle? Jos haluat pitää varauksen, sitoudu siihen.
Kissan kuolema voi oll piste iin päällä ja taustalla muita asioita joista harva tietää. Tai se kissa auttoi jaksamaan.
Emilian ryppyreijjälle pitkä kielari loman kunniaksi! 😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on läheinen, joka voi huonosti, ilmaiskaa välittämistä suorasti.
Opetelkaa empatian osoittamista, pyyteettömästi, ilman odotuksia seksistä ja suhteesta. Tuntuu että välillä kaikki empatia vastikkeellista. Ei mulla muuta. Luottamus on ollut kovilla. Menettänyt "ystäviä."
Tää nyt on vähän tylsä ja ohis ja kontroversaalinen kommentti, mut on meitä jotka ei näytä huonoa vointia, se salataan viimeiseen asti. Ei sitä ulkopuolinen tajua ennenkö on myöhäistä. Sit taas on niitä jotka näyttävästi ja huomiohakuisesti oireilee ja mainostaa miten heikosti menee vaikka skenaario voi olla jotain koira kuoli -tason normielämää.
Ohista, mutta se kaikkein suurin hätä ei aina pidä kovinta ääntä.Monesti ne, jotka eivät pyydä apua, tarvitsevat sitä kaikkein eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa susta mitään irti.
Mitä haluat saada?
Ehkä sain sen jo tänään, mutta välissä oli laitteita esteenä niin en nähnyt kunnolla hymyilikö se mulle vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin sinusta tänään laulua. Toista.
Olen mies josta ei koskaan kirjoiteta runoa tai laulua. Jota ei muistelmissa mainita. Sivujuonteiden sivuhahmoksi määritelty, persoonapronomini parhaimmillaan. Maailman miljoonassa tarinassa joita jälkipolville kerrotaan, jään aina sivulauseisiin ja konditionaaleihin, parhaimmillaan, jos silloinkaan.
Oma sydämeni kuten pöytälaatikkoni pursuaa tavaraa jossa hahmossa minäkertojan kerrankin saan roolin, mutta se toinen on kuvitelmaa.
Sivusta, obviously.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa susta mitään irti.
Mitä haluat saada?
Kakkostahan minä...
Meidän välillämme ei ole suuria vesiä, valtameriä, ei Petteri Orpo eikä perustuslaki. Mikään ei estä rakkautta vapaassa maassa. Paitsi ihminen itse, joka tottelee itseään, ympäristöään tai Jumalaansa. Hyvää yötä.
Voisin kirjoittaa sinulle laulun Minä palaan.
Viestit vielä lukematta, muonitus vei aikaa, jatkakaamme toisella puolella. Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat niin jäisiä ettei tästä mitään tuu.
Huomattu on.... 🙄 Jos vaikka joskus löytyisi joku jutunaihe.
Kevyet mullat Bonnie Tylerille 😥 ja tämän hyvän biisin myötä terveiset kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Meidän välillämme ei ole suuria vesiä, valtameriä, ei Petteri Orpo eikä perustuslaki. Mikään ei estä rakkautta vapaassa maassa. Paitsi ihminen itse, joka tottelee itseään, ympäristöään tai Jumalaansa. Hyvää yötä.
Tottelu ei poista rakkautta sydämestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot se ketä haluan. Sä oot se ainoa kuka herättää mussa tunteita joita en tiennyt olevan. Sut kohdattuani huomaan sittenkin kaipaavani toisen kosketusta, kaipaavani rakkautta.
En oo saanut ikinä rakastaa. Enkä saa nytkään.
Kukaan ei voi estää sinua rakastamasta. Ei suuret vedet, ei tuli, ei Petteri Orpo etkä edes sinä itse. Rakkaus kestää.
K-kauppias sen sijaan hoitaa tarvittaessa tämänkin homman
Nostimme tämän herjauksen vuoksi suklaan ja kukkien hintoja 20%
Ystävällisin terveisin, K-kauppias
Vierailija kirjoitti:
Hyviä unia. Halit..-A😘
🤗😘
Vierailija kirjoitti:
M. Örkö tunnistettu
Vierailija kirjoitti:
Odotan.
..Kalleimmalle, täältä kaukaa
if i was a rich girl
na
na
na
na
...
C i would pour all the dollaz in the world
into your clitz caoze 🌎