Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (52062)
Mä en vihaa ketään. Jos ihastukset ei kohtaa, niin ei sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Miks oot täällä, jos ihastus ei kohtaa kaipaamasi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi miestä vihaa minua eikä kumpikaan ole minun mieheni, koska ei ole miestä.
Minulle turhat miehet vihaavat tätä nti. pimeääkin. Typeryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks oot täällä, jos ihastus ei kohtaa kaipaamasi kanssa?
Koska en ole päässy kaipuusta yli.
Nah, ei koske meitä
Aion soveltaa tätä kaikkiin negatiivisiin viesteihin. 😃
Vierailija kirjoitti:
Joskus etäisyyden ottaminen on ei-niin-kiva rakkauden teko. Se voi olla molemmille välttämätöntä.
Joskus näin voi olla. Tai sitten etäännyttää sen hylätyn kaivatun pois, jos vaan toinen on päättänyt ottaa etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus etäisyyden ottaminen on ei-niin-kiva rakkauden teko. Se voi olla molemmille välttämätöntä.
Joskus näin voi olla. Tai sitten etäännyttää sen hylätyn kaivatun pois, jos vaan toinen on päättänyt ottaa etäisyyttä.
Usein varmaan taustalla molemminpuolista etääntymistä. Kahden kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Nah, ei koske meitä
Aion soveltaa tätä kaikkiin negatiivisiin viesteihin. 😃
Oikein😀😊
Vierailija kirjoitti:
Vihaan toisten #sydänten murhaajia.
On sairasta edes esittää muuta.
Tosin kuka tietoinen enää nykyään esittääkään mitään K L-A:n ja M:n jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan siitäkin oikein "kätsy" #sopimus hellsinginkin kanssa.
Ja nämähän ovat peitesanoja. Ei täällä sovi nimiä sentään julkituoda.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sydämesi murhasi? Entä kohtelitko kauniisti häntä ja hänen sydäntään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni suree murhattuja sydämiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi miestä vihaa minua eikä kumpikaan ole minun mieheni, koska ei ole miestä.
Minulle turhat miehet vihaavat tätä nti. pimeääkin. Typeryyttä.
Millähän perusteella nimittelet minua neiti pimeäksi? Tule kysymään läheisiltäni ja ystäviltäni, millainen olen äläkä täällä leimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni suree murhattuja sydämiään.
Et vastannut kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa ihmisissä on narsistisia piirteitä. On tervettä ajatella myös itseään. :)
Jep. Jos ei ajattelisi, olisi narsistin marionetti. Terve ihminen osaa asettaa itsensä terveesti etusijalle tilanteissa, joissa tarvitsee.
Minussa ei ole mitään narsistista joten kumoan väitteen siitä että kaikissa ihmisissä olisi narsistisia piirteitä. Puoliaan voi pitää ja itseään voi edistää täysin ilman narsismia.
Juuri tuo puoliensa pitäminen on osa narsismin eli itsekkyyden/itserakkauden piirre. Ihminen ei selviytyisi alentavien ihmisten kanssa ilman narsismin piirteitä. Narsismi voi näyttäytyä myös muiden takia uhrautumisena ja martyyrin piirteinä "miksi mua kohdellaan aina väärin" "miksi kukaan ei tee mun eteen mitään, vaikka teen heille sitä ja tätä".
Eikä ole. En ole marttyyri enkä minkäänlainen uhriutuva ihminen. Olen täysin tavallinen ihminen joka kestää erilaisia ihmisiä. Miten tämä nyt voi olla näin vaikea hyväksyä? Onhan meitä nyt muitakin olemassa.
Et siis tiedä mitä narsismilla tarkoitetaan. Kaikki ihmiset ovat narsistisia, mutta kaikilla ei ole narsistista persoonallisuushäiriötä.
Narsismista puhuttaessa tulee myös muistaa, että tutkimusten valossa on myös aivan normaalia, että jokaisella meistä on joitakin narsistisia piirteitä. Vasta silloin, kun narsistisista piirteistä muodostuu epänormaalin käytöksen, ajattelun ja tunteiden pitkäaikainen yhdistelmä, alkaa toimintamme täyttää narsistisen persoonallisuushäiriön tunnusmerkistön. Jokainen narsistisia piirteitä omaava henkilö ei olekaan narsisti.
Esimerkiksi psykiatrian erikoislääkärin ja psykoanalyytikko Gustav Schulman on käsitellyt aihetta kirjoituksissaan. Schulmanin mukaan terve narsismi on luonteeltaan rakentavaa itsestä huolehtimista ja välittämistä, joka ei tapahdu muiden kustannuksella, vaan on vuorovaikutuksellista ja yhteiseen hyvään myötävaikuttavaa. Ellei yksilö pidä riittävästi huolta terveydestään ja omista realistisista tarpeistaan, hän ei kykene huolehtimaan objekteistaan tai velvoitteistaan ja hänen resurssinsa jäävät käyttämättä yhteiseksi hyväksi. Hän voi jopa jäädä muiden taakaksi.
https://www.narsisminuhrientuki.fi/blogi/narsismi-tieteessa-vs-narsismi…
"N" ja "E" on aikoinaan kauan sitten olleet team.
Ja toivottavasti vielä kohdataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä "Aasiasssa" kävi olisi "tarina" sinänsä, jos sitä olisi kukaan halukas kertomaan.
Voi sattua aika moneenkin, kun hyvin sattuu. Monta kärpästä yhdellä iskulla. Niin kävi mulle ja läheisilleni.