Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51051)
Vierailija kirjoitti:
Mihin pakenet olemisesi raskautta?
Itsekseni itkeskelen. Toisinaan puhun jollekulle, mutta en yleensä oma-aloitteisesti vaan jos joku kysyy voinnistani. Olen oppinut aika hyvin kärsimään nahoissani. Ai niin, kaipausketjuun puran välillä. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvon sisällöntuottajat, jos vaikka tajuaisitte, että tämä ketju ei ole teidän esiintymisareenanne vaan kaipausketju. Tehkää omia ketjuja sitä varten.
Miksi et mene tuohon rauhallisempaan ketjuun?
Parempi kysymys on, miksei nämä scheissen postaajat mene pois tästä ketjusta (vastaus on: ei saa huomioo)
Terkkuja! Oiskohan meillä muutakin puhuttavaa ku futis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekseni itkeskelen. Toisinaan puhun jollekulle, mutta en yleensä oma-aloitteisesti vaan jos joku kysyy voinnistani. Olen oppinut aika hyvin kärsimään nahoissani. Ai niin, kaipausketjuun puran välillä. Sori siitä.
💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvon sisällöntuottajat, jos vaikka tajuaisitte, että tämä ketju ei ole teidän esiintymisareenanne vaan kaipausketju. Tehkää omia ketjuja sitä varten.
Parempi kysymys on, miksei nämä scheissen postaajat mene pois tästä ketjusta (vastaus on: ei saa huomioo)
Sinäkään et osaa kertoa olevasi sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään pakenin suolle, huomisesta en tiedä.
Olisin voinut suuttua sulle kun juoksit mua pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja! Oiskohan meillä muutakin puhuttavaa ku futis?
Teoriassa olisi kyllä, mutta muusta en suostu puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut suuttua sulle kun juoksit mua pakoon.
Oliko vääränlainen reaktio väleihimme nähden? Olisit suuttunut ja ripittänyt siitä. Oisin tajunnut ja vaihtanut lämpöiseksi tavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luontoon. -Sivusta
Niin tosissaan sain keskenmenon. Oli todella kaunis tuo kommentti, jonka joku tuohon sivistyneisyyttään laittoi. <3
Luontoon kyllä minäkin "pakenen pahaa ihmiskuntaa", ja voisihan siellä saada sen oikean kanssa aikaan uudenkin lapsen. <3
Ainakin rakastan harjoittelua.
Keskenmenostani on jo vuosia,
teidän piirienne "läppä" kertoo itseistänne paljon enemmän, kuin tarpeeksi.
- Mina/Dina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💜
.
Myötätuntoni sekä
hyvän_yön_toivotukseni.
Mulle hengellisyys/elävä usko
ON kaiken jaksamiseni kulmakivi.
.
Kristus on Herra. x
.
___
#51012 >>> E tuli sivusta. 👋
___
___
Hervanta. Sinä isohko vaalea lyhythiuksinen nainen. Henkilöllisyytesi on tiedossa. Loppuuko kyylääminen kun poliisi soittaa sinulle!
Vierailija kirjoitti:
___
___
___
Kyllä se kirjaaja ihan nyt Minä olin ITSE.
- Se Savolainen nainen./Mina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään pakenin suolle, huomisesta en tiedä.
Suksitko suolle.
Gallup: Halasitko hänen kanssaan viime viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas heillä oikein yltyy tuo paskan postaus. Oikeita kaipausviestejä on hyvin vähän
Gallup: Milloin viimeksi tyhjensit kaivattusi säkit?
Vierailija kirjoitti:
___
___
___
Hyi Helvetti.
Luontoon. -Sivusta