Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (50846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksen saisi herätä sun vieressä?
Kahden naisen välistä ei voi herätä. 🤪
Haluan vain yhden (1) .
Yhden (@)(@)(Y)
😁😁😁😁
En päästäisi kaivatun noita ikinä käsistäni...
Mikset pitele?
Saisin ahdistelusyytteen ja turpaan jos menisin sinne missä kaivattu on ja pitelisin.
Ehkä ei kannata aloittaa pitelemisestä vaan hiukan hienovaraisemmin, kuten laittaen viestiä tai soittaen.
Ei ole numeroa. ;_;
Vierailija kirjoitti:
Tulehan tänään syömään, teen kalasoppaa 🙃
Kello 15.00
En tykkää kalasopasta, enkä kalaruuista. Enkä kalastelijoista. Olen lihansyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani älykkäät harvoin korostavat omaa älykkyyttään suhteessa muihin. Voi olla myös niin, että on jollakin alueella todella fiksu, mutta toisella alueella taas ei.
Kyllä ne silti tietää olevansa älykkäitä ja saattaa sen tämmöisellä anopalstalla myös tunnustaa. Tosielämässä korostaminen olisi tietenkin tilannetajutonta eikä mitenkään älykästä.
Miksi muuten ajattelet, että sulla on jokin asema arvioida muiden älykkyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseään penaalin terävimpänä poistatti kommentin, josta mainittiin kömpelöistä lapsista, joiden käsistä kynät putoavat.
Kun saa lapset itseään terävämmän kanssa, saa itseään nohevampia lapsiakin. Vinkkinä kaikille. 😃
Ei välttämättä, älykkyys periytyy enimmäkseen äidin kautta. Tutkittu juttu.
Se sun älykäs kumppani voi äkkiä katua parivalintaansa kun omat lapset onkin yhtä daijuja kuin valinta.
Tutkimukset osoittavat, ettei älykkyyden perimää voida todentaa niin isän kuin äidin puoleltakaan.
Luehan ne tutkimukset uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
En ole se terävin. Olen se joka uskaltaa olla se mikä on.
Minä uskallan olla se terävin. Minäkin olen uskaltanut olla oma itseni ja se palkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseään penaalin terävimpänä poistatti kommentin, josta mainittiin kömpelöistä lapsista, joiden käsistä kynät putoavat.
Kun saa lapset itseään terävämmän kanssa, saa itseään nohevampia lapsiakin. Vinkkinä kaikille. 😃
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, älykkyys periytyy enimmäkseen äidin kautta. Tutkittu juttu.
Se sun älykäs kumppani voi äkkiä katua parivalintaansa kun omat lapset onkin yhtä daijuja kuin valinta.
Ei ole älykkyys lähinnä äidin puolelta periytyvää. Lisäksi jokainen lapsi on yksilö joka vaikuttaa älykkyyteen ja elämässä voi kehittyä hyvin paljon.
Hyvät huomenet upealle mimmille. Toivottavasti sulla on ollui kiva kesä. 🌞
Vierailija kirjoitti:
Jos ilmaantuisit pitelemään muualla kuin kilometrin säteellä kotoani, pitelisin sinua samoin. 🔥
Kosketan vain ihmisiä joihin luotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ilmaantuisit pitelemään muualla kuin kilometrin säteellä kotoani, pitelisin sinua samoin. 🔥
Kosketan vain ihmisiä joihin luotan.
Viesti ei ollut paholaisen oikealle kädelle.
Jos kuiskaisin tuulelle kaipaukseni, toisiko se sen luoksesi? Hyvää kesälomaa.
Epärehelliset ihmiset ovat epäluuloisia, koska kuvittelevat muidenkin olevan yhtä juonittelevia kuin itse ovat.
Vierailija kirjoitti:
Epärehelliset ihmiset ovat epäluuloisia, koska kuvittelevat muidenkin olevan yhtä juonittelevia kuin itse ovat.
Just niin. Rehelliset ja oikeudenmukaiset ovat taipuvaisia luottamaan toisiin ihmisiin, liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just niin. Rehelliset ja oikeudenmukaiset ovat taipuvaisia luottamaan toisiin ihmisiin, liikaakin.
Sitten täytyy olla tyhmä. Minä en enää luota kehenkään joten onneksi olen kyseenalaistanut ja halunnut nähdä totuudellisesti ihmisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Rehellinenkin ihminen voi olla epäluuloinen koska ei kannata luottaa sokeasti. Valheelliset ihmiset syyttävät helposti koska eivät hyväksy sitä että heitä ei uskota sokeasti.