Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (50471)

Vierailija
50421/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee päivästäsi kauniin?

Se kun pysyn poissa täältä. 

Vierailija
50422/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mulkku on aina samaan aikaan täällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50423/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska työttömät ja naisille katkerat miehet päivystävät täällä. 

Vierailija
50424/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se mulkku on aina samaan aikaan täällä?

Harhat 🔥

Vierailija
50425/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Liima onkin vahvaa.

Toivoisitko kaivattusi eroavan nykyisestä liitostaan?

Eri

Vierailija
50426/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

En tietenkään, kun hän ei sitä halua vaan haluaa olla ja elää omansa kanssa. Haluaisin päästä kaipauksesta eroon. On itsensä kiusaamista rakastaa ihmistä, jolla on eri toiveet ja halut.

Vierailija
50427/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerrotte tänne seksitavoistanne ja panoista.  Tarvisitte oikeasti apua. Saatanan mt ääliöt. 

Ahdasmielinen ja aggressiivinen reagointisi tuntemattomien mitättömiin viesteihin nettipalstalla indikoisi, että voisit itse hyötyä esim. mielialalääkityksestä ja terapiasta, jossa pääsisit käsittelemään sinulle vaikeita asioita ja niiden herättämien tunnekuohujen prosessointia.

Vierailija
50428/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos seksi liittonne liima vai ennemminkin matalan prioriteetin velvollisuus?

Miten liittyy kaipaukseen? Kukaan tuskin on liitossa kaivattunsa kanssa. Minua ei ainakaan kiinnosta tietää kaivattuni seksielämästä, ja siitä täällä kertominen on erittäin epähienotunteista.

Vierailija
50429/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerrotte tänne seksitavoistanne ja panoista.  Tarvisitte oikeasti apua. Saatanan mt ääliöt. 

Ahdasmielinen ja aggressiivinen reagointisi tuntemattomien mitättömiin viesteihin nettipalstalla indikoisi, että voisit itse hyötyä esim. mielialalääkityksestä ja terapiasta, jossa pääsisit käsittelemään sinulle vaikeita asioita ja niiden herättämien tunnekuohujen prosessointia.

Lässynlässyn.  

eri

Vierailija
50430/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee päivästäsi kauniin?

Aurinko, läheiset, tyytyväisyys ja onnistumiset.

Vierailija
50431/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Mä ainakin toivoisin. Sivu

Vierailija
50432/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu ja ulkoilu unohtuivat.

Vierailija
50433/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa on helppo mukavan miehen löytää nainen kun 90 prosenttia muista miehistä ei osaa käyttäytyä.

Tämä! Viimeksi baarissa ihmettelin, kun yksi mies aina tuijotti minua tanssilattialla. Sitten, kun vilkaisin, niin näytti happamalta ja kääntyi katsomaan pois. Olisin ollut tosi kiinnostunut ihan vaan vaikka ystävystymään, koska hänkin tanssi. Discoa tmv tanssivia miehiä ei ole liikaa. Mutta kuka viitsii lähestyä jotain leuhkaa ruttuturpaa? 

Ehkä näytit itsekin leuhkalta ruttuturvalta, jos kerran ihmettelit hänen tuijottamistaan? Olisit hymyillyt etkä ihmetellyt

Minä jään joskus tuijottamaan jollain tapaa erikoista näkyä. Niin ettei huomaa toivottavasti. Yhtä en voinut lakata katsomatta kokoajan kun muistutti lammasta. Vaaleat tasapitkät tiettyyn muotoon kiharretut hiukset olkapäille. Minulle siitä tuli mieleen vain Late Lammas. 

Vierailija
50434/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vähänkään psykologiaa lukenut tietää, että rajaton käytös liittyy nimenomaan mielenterveyden tai neuropsykiatrian häiriöihin. Esim. juuri se, että jakaa itsestään intiimejä asioita palstalla ventovieraille. Tasapainoiselle ihmiselle sellainen tuskin tulisi mieleenkään. 

Vierailija
50435/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi nyt vaan liittyy ainakin mulla kaipaukseen, en käsitä, miksi siihen suhtaudutaan täällä noin nihkeästi. Siis pelkästään siihen, että kertoo haluavansa kaivatun kanssa seksiä. Jos sen sanoo myös terveisten muodossa, niin liittyy otsikkoonkin.  

Vierailija
50436/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi nyt vaan liittyy ainakin mulla kaipaukseen, en käsitä, miksi siihen suhtaudutaan täällä noin nihkeästi. Siis pelkästään siihen, että kertoo haluavansa kaivatun kanssa seksiä. Jos sen sanoo myös terveisten muodossa, niin liittyy otsikkoonkin.  

Siinä ei olekaan. Mutta ei ole kovinkaan tahdikasta tulle tänne kertomaan omalle kaivatulleen, mitä omassa makuuhuoneessa tapahtuu. Se on tökeröä.

Vierailija
50437/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitosta en todellakaan. Päinvastoin toivon sydämestäni heille pitkää onnellista elämää.

Vierailija
50438/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei olekaan. Mutta ei ole kovinkaan tahdikasta tulle tänne kertomaan omalle kaivatulleen, mitä omassa makuuhuoneessa tapahtuu. Se on tökeröä.

Tökerö on ero asia kuin mt-/nepsyongelmat. Ventovieraiden diagnosoiminen pelkän yhden tai kahden viestin perusteella on myös tökeröä. Sitä ei muutenkaan pitäisi tehdä kuin siihen koulutettujen ihmisten.

Vierailija
50439/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä sattuu, kun tietää, että kaivattu kirjoittaa tänne mulle ja seuraavassa hetkessä laittaa puolisolleen rakkausviestejä oikeassa elämässä. Tiedän kyllä, että pitäisi itse tajuta lopettaa kaipailu, mutta kun se on niin helvetin vaikeaa. 💔

Vierailija
50440/50471 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä ihmiset kertovat paljon muutakin seksuaalisuuteensa liittyen. Ei kyse ole pelkästään siitä että kertoisivat halustaan jotain tiettyä kohtaan. Se ei kuulu tänne, eikä ketään kiinnosta fantasiat, itsetyydytys, tai kenenkään seksuaalielämän yksityiskohdat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi