Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (50426)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mistä nautit eniten kaipauksessa?
En.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En nauti
Panettaa niin älyttömästi että hankittava parisuhde asap.
Vierailija kirjoitti:
Baarissa on helppo mukavan miehen löytää nainen kun 90 prosenttia muista miehistä ei osaa käyttäytyä.
Tämä! Viimeksi baarissa ihmettelin, kun yksi mies aina tuijotti minua tanssilattialla. Sitten, kun vilkaisin, niin näytti happamalta ja kääntyi katsomaan pois. Olisin ollut tosi kiinnostunut ihan vaan vaikka ystävystymään, koska hänkin tanssi. Discoa tmv tanssivia miehiä ei ole liikaa. Mutta kuka viitsii lähestyä jotain leuhkaa ruttuturpaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää? Ei siihen muuten tarvitse enää nykyään edes parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää? Ei siihen muuten tarvitse enää nykyään edes parisuhdetta.
Ei ole ennenkään tarvinnut. Olette vain rajoittaneet elämäänne niillä typerillä säännöillänne joita noudattamalla luulitte tulevanne paremmiksi ihmisiksi muidenkin silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle parisuhde ei riittänyt. Tapahtui vasta avioliitosta. Näin tuleva vaimo määräsi
Miten voimaantua niin, että pystyisi tekemään oikeita valintoja? Jo pitkään on odottanut asia, joka vaatisi voimia, joita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Alapää kyllä juoksuttaa, jos sen antaa tehdä niin. Onneksi jokainen voi valita itse. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarissa on helppo mukavan miehen löytää nainen kun 90 prosenttia muista miehistä ei osaa käyttäytyä.
Oikeasti naiset lähtee sieltä jännämiesten ja muiden öykkäreiden mukaan.
Sanoisin että jännästi sanottu sieltä sivusta mutta et sinä ole ollut lähelläkään moista. Kuulit vaan kun joku sanoi sen tai luit tarkemmin, ehkä jopa täältä. Jo on menoa. :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle parisuhde ei riittänyt. Tapahtui vasta avioliitosta. Näin tuleva vaimo määräsi
Fiksu nainen. Siinäpä päätös jota kukaan tuskin katuu. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ties mihin vaimohommat kuuluu
Ketä nyt kiinnostaa lukea palstalta jonkun yksittäisen tyypin vehtaamisista. Jos on tyytyväinen elämäänsä, niin mitä sitä täällä tarvii puolustella. 😴
Haluaisikohan kaivattu harrastella seksiä jo ekalla tapaamisella. Hmm.. 😊🧡
Vierailija kirjoitti:
Haluaisikohan kaivattu harrastella seksiä jo ekalla tapaamisella. Hmm.. 😊🧡
Niin mulla on ollut tapana. Ei se mikään erityinen halu ja tarve ole, mutta tapahtuu luonnostaan.
Mikä tekee päivästäsi kauniin?
Miksi kerrotte tänne seksitavoistanne ja panoista. Tarvisitte oikeasti apua. Saatanan mt ääliöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Viimeksi baarissa ihmettelin, kun yksi mies aina tuijotti minua tanssilattialla. Sitten, kun vilkaisin, niin näytti happamalta ja kääntyi katsomaan pois. Olisin ollut tosi kiinnostunut ihan vaan vaikka ystävystymään, koska hänkin tanssi. Discoa tmv tanssivia miehiä ei ole liikaa. Mutta kuka viitsii lähestyä jotain leuhkaa ruttuturpaa?
Ehkä näytit itsekin leuhkalta ruttuturvalta, jos kerran ihmettelit hänen tuijottamistaan? Olisit hymyillyt etkä ihmetellyt
Gallup