Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12069)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Aika tuskainen olo. Oletkohan sinä luovuttamassa? Huomiosi ainakin on ollut muualla jonkin aikaa. Toivottavasti sinulla oli mukava viikonloppu.
Hyvää yötä, tärkeä<3
En luovuta enkä hylkää sinua, elä huoli. Arjen pikkuhaasteet vaikuttavat tärkeämpiin asioihin, kuten rakkauteen,keskittymiseen .
Kohta nukkumaan. Kaivattu voisi tulla sammuttamaan telkkarin ja peittelemään minut. Pusu, hali ja hyvää yötä🤍😘
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Haluatko, että kaivattusi lukiessaan tunnistaisi, että viestisi on hänelle vai kirjoitteletko omaksi huviksesi täällä?
Kyllä, en ole ajanvieteketjuttaja.
Tottakai hän on täällä ja huomaa kirjoitteluni
Muusa on hukassa. Ei ikinä voi tietää missä menee.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Haluatko, että kaivattusi lukiessaan tunnistaisi, että viestisi on hänelle vai kirjoitteletko omaksi huviksesi täällä?
Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kuinka lähellä kaivattuasi asut?
N. 40 m.
Oletko sankarimies tänään jakanut iloa ja valoa ketjun naisille?
Vierailija kirjoitti:
Oot aika höpsö Lampas 😘 öitä muru
Vee
Sinä oot oit ite hassu, senkin kukkuu 🌲🌲🌲
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Aika tuskainen olo. Oletkohan sinä luovuttamassa? Huomiosi ainakin on ollut muualla jonkin aikaa. Toivottavasti sinulla oli mukava viikonloppu.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Mun huomio on siellä, kuka antaa mulle keskeytymätöntä huomiota irl. Ei mulka ole sijaa millekkäänsomefantasioikke ja ei. Mulka edes ole semmottisia,olen jalat maassa tyyppiä. Grownded.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua, mietin todennäköisyyttä voisiko olla molemminpuolista.
Voisihan se!
Viis miehistä, iloa ja valoa on omasta takaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun huomio on ollu lähinnä velvollisuuksissa ja pakollisissa jutuissa..
Millon huomioit kaivatun? Ei ne velvollisuudet lopu koskaan joten voit silti ottaa kaivatun elämääsi.
Parasta on kun ei tarvitse mitään keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hienoinen turn off jos toinen onkin varattu. Haluaako sellaiseen soppaan laittaa lusikkansa, vaikka olisikin ihastunut?
Haluaa. Sivusta.
Etkö pelkää että saat syyt niskoihisi?
Kuka sanoi että laittaisin lusikkani soppaan? Puhe oli halusta, ei aikomuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun huomio on ollu lähinnä velvollisuuksissa ja pakollisissa jutuissa..
Millon huomioit kaivatun? Ei ne velvollisuudet lopu koskaan joten voit silti ottaa kaivatun elämääsi.
Ottaisinhan minä💕
Lueskelen vain, ei nyt mitään jaettavaa eikä kaivattavia henkilöitäkään.