Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12069)
Vierailija kirjoitti:
Sain sulta tänään viestiä. 😊
Nii i ,etkä vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mähän en koskaan saanut tietää oliko mikään totta.
Samoin. Mutta nyt ei kiinnosta. E
Vaikuttaa ettei koskaan kiinnostanutkaan. Sivusta.
Ketä ei kiinnosta ja mikä? Oon tippunut kärryiltä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kuormittaa mua jo aikalailla.
Laita kulta rakas viestiä tulee🤗
Eikun laita e sinä
Mitä mahtaisit nainen kokea tilanteessa, jossa olisit kumppanin kanssa visailussa ja sinun pitäisi kuunnella musiikkia kuulokkeilla sekä olla katsomatta sen aikaa kun kumppani ensin vastaa kysymyksiin.
Minä luovutin jo, mutta en sitten näköjään päässytkään irti vaan kaipaan ja rakastan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Haluatko, että kaivattusi lukiessaan tunnistaisi, että viestisi on hänelle vai kirjoitteletko omaksi huviksesi täällä?
Omaksi huvikseni, toivon todella ettei hän edes käy täällä vaan elää elämäänsä omien ihmistensä kanssa. Kirjoitan viestini niin, ettei niistä edea voisi tunnistaa ketään, minua itseänikään.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Ikävä. 🥺
Voisinpa olla siellä kainalossasi. 🥰 Olisit mun ikioma halinalle. 😍
Mun keho sietää enää vaan vähän hiilareita. Alkaa pissattaa jo 15g hiilaria. 😒 Tää on syönyt mun kuntoa niin paljon että en jaksa käydä lenkeillä. Ennen meni helposti se 25km päivässä mutta nyt hyvä kun jaksan 1km kävellä. Pelottaa että tulee se happomyrkytys.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun huomio on ollu lähinnä velvollisuuksissa ja pakollisissa jutuissa..
Millon huomioit kaivatun? Ei ne velvollisuudet lopu koskaan joten voit silti ottaa kaivatun elämääsi.
Ottaisinhan minä💕
Olisko sitte aika toimia. Ne velvollisuudet voi odottaa muutaman minuutin kun laitat viestin
No, viestit täällä elävät joka tapauksessa omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sankarimies tänään jakanut iloa ja valoa ketjun naisille?
Käsittääkseni en, tulin tänään palstalle vasta vähän aikaa sitten. Hyvää iltaa sankarillisesti teille rouville, neidoille ja vallasnaisille, sulauvun suosioonne, vasitenkin oman kaivattuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se paljon epätodennäköisempää löytää sopivaa jos on todella nirso. Vähemmän nirsoilla enemmän vaihtoehtoja.
Miksi käytetään sanaa nirso? Ei ole nirsoutta jos erilaisia odotuksia ja toiveita kuin keskivertotallaajalla.
Pahoittelut, että käytin sanaa joka ei sovi sinulle. Sovitaan tässä ja nyt, ettei se ole nirsoa, vaan käytin sanaa pelkästään kuvaamaan sitä, että on korkeat tai erittäin korkeat standardit.
Mielestäni on edelleen mystistä se, miten lempi leihahtaa. Se vain tapahtuu.
Niin, se tunne minkä toinen ihminen saa aikaan meissä kaikissa. Rakkaus.
Toki osalla meistä vain yksipuolisesti, aina ja ikuisesti.
-friendzone
Vierailija kirjoitti:
Mä en täällä notkuis jos oisin luovuttanut, enkä jättäisi sanomatta
Minä olen elänyt täällä monenlaisia hetkiä kaipauspolulla. Aloin kirjoitella, kun tyyppi oli vain niin hellyttävä, eikä oikein tiennyt, minne ne ajatukset purkisi. Jossakin vaiheessa aloin nähdä häntä tauon jälkeen uudelleen ja meillä oli mielestäni syttynyt jonkinlainen kipinä. Kipinä lienee sammunut, kun emme ole enää edes nähneet. Käyn täällä nykyisin kai ketjuaddiktion vuoksi. Toki joskus käy mielessäni, että olisi mukava tavata ja jutella läpi, mitä ollaan koettu. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kuinka lähellä kaivattuasi asut?
N. 40 m.
Sama katu, eri rakennus? 🤔
Naapuritalo.
Itsehän soudin viime viikolla edestakaisin, mutta mieli on palannut takaisin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sankarimies tänään jakanut iloa ja valoa ketjun naisille?
En ole. Laitoin aamulla viestiin että lopetan tän. Eli tää on nyt se viimenen, tänne ja tonne toiseen. T
Lueskelen silti...
Anonyymin kysymykseen anonyymin on vaikea vastata.