Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (50337)
Vierailija kirjoitti:
Ei mua oo päästetty kotoa minnekään tänä vkl. Toinen on lentänyt huvituksissa ja harrastuksissa ja minä pitänyt kotia pystyssä
Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö te täällä roikutte? Nauttikaa kesästä ja unohtakaa ne höpöhöpö kaivattunne. Ei teistä koskaan mitään tule!
Tää se taitaa olla kohtalo
Shortsipoika, oot söpö! Katselin taas sinua. 😍🧡
Seurustelet naisen kanssa, jonka ulkonäköä ja vartaloa et pidä esteettisesti maailman kauneimpana. Mitä järkeä? Miksi olla niin julma? Miksi valehdella ensin aivan jotakin muuta ja myöhemmin vetää matto jalkojen alta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä unettavan sateen ropinaan kaipaamalleni.
Sinussa on tyyliä. Sivusta E
Tähänkin asialliseen laitatte
kateuskiusanuolia.
Onko teissä riivaajahenkiä? 🤔
Mikä teillä oikeasti on hätänä?
E
Se kateus niillä on. Sokea Reettakin näkee.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelet naisen kanssa, jonka ulkonäköä ja vartaloa et pidä esteettisesti maailman kauneimpana. Mitä järkeä? Miksi olla niin julma? Miksi valehdella ensin aivan jotakin muuta ja myöhemmin vetää matto jalkojen alta?
Varma pimppa > epävarma pimppa
Se nyt vaan on fakta, että laiha on esteettisesti kauniimpi kuin paksu.
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset on vähän niin kuin raha: helpompi saada lisää kun on jo
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässä voi olla vaikeaa eli mahdotonta saada maailman kauneinta, fiksuinta, mukavinta, varakkainta, tai missään parasta ylipäänsä, joten sitä on joko ilman tai hyväksyy tavanomaisemman.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Gallup: teille merkityksellinen paikka ja miksi?
Mulle se, missä hän tarjosi salmiakkia
Mä toivon saavani maailman kauneimman naisen itselleni! 😍🥰
Eräs väliaikainen rakennus Helsingissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset on vähän niin kuin raha: helpompi saada lisää kun on jo
Juu, varattuna ainakin itse on jotenkin stabiilimpi ja vähemmän epätoivoinen, joten se ehkä viehättää myös enemmän sitä vastakkaista sukupuolta. Sivu
Kalarotan ottaisin ja hoitelisin koska tahansa. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä unettavan sateen ropinaan kaipaamalleni.
Sinussa on tyyliä. Sivusta E
Tähänkin asialliseen laitatte
kateuskiusanuolia.
Onko teissä riivaajahenkiä? 🤔
Mikä teillä oikeasti on hätänä?
E
Se kateus niillä on. Sokea Reettakin näkee.
Energioita lukiessani poimin selkeinä molemmat.
Sekä kateuden että mustasukkaisuuden. Nämä sakeasti molemmilta sukupuolilta. Vaikka minulla ei vielä ole somealustaa
eikä seuraajakantaa - eikä centin latia someansioita.. niin silti. I feel it in my bones.
Että jo tässä vaiheessa tøksisen ylijyräävän kateuden aste on mürhaava. Ei tämä rohkaise. Sen sanon.. Somea ei tule. x
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on fakta, että laiha on esteettisesti kauniimpi kuin paksu.
t. Mies
Minä en tykkää laihoista luikuista.
Lihaksia ja muotoja pitää olla, niin naisella kuin miehelläkin 😘
Ei me halutakaan mitään kun me vaan ilkeillään niille kaivatuille ettei ne vahingossa luule että tykätään niistä!
#adulting