Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (49972)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Kenelle?
m-->n <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Kenelle?
m-->n <3
Minä en sinua.
Vierailija kirjoitti:
Miten tän jutun oikein saa selvitettyä..
Joskus ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Tunsitkohan saman vetovoiman 🤔 hhmm...sun katsekin saa mut kipinöimään.
Tunsin. Koin välähdykenomaisia visioita kiihkeästä rakastelusta. Luulen, että meillä olisi todella intohimoista ja nautinnollista.
Vierailija kirjoitti:
Näin sut. Onneksi olet kunnossa.
Miksi en olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumalla. Jos taas ei ole halua puhua tai antaa toisen puhua, silloin ei voi selvittää.
Antaa toisen puhua?
Kiitos seurastanne.
Tämä riittää.
Kaivatulle hellät etähalit.
Koulukamulle nohevat terkut. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus ei saa.
Silloin joku ei halua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumalla. Jos taas ei ole halua puhua tai antaa toisen puhua, silloin ei voi selvittää.
Asian saa selvitettyä näin:
-ottaa pään pois omasta perseestä
-lopettaa oman navan kaivelun, muiden syyttelyn, kyttäämisen, haukkumisen
-jättää ihmiset rauhaan, jotka eivät sinua oo koskaan tunteneet, eivätkä halua olla tekemisissä
-lopeta se jankkaus selvittämisestä
-pian huomaat ettei mitään selvitettävää ikinä ollutkaan
-jatka elämääs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Valitettavasti. Oot oksettava.
Laita toi vielä suoralla viestillä.
Kai mä sit oon kiinnostunu, jos mun fiilis heittelee sen mukaan, että nähdäänkö jollain viikolla edes kerran vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Oman kaipauksen kohdalla en rohkenisi nyt vielä puhua ihan suoraan rakkaudesta ja sen osoittamisesta. Tavallaan varmasti rakastan häntä jo lähimmäisenä ja ihmisenä paljon, muita enemmänkin, siten, että välitän, arvostan, haluan hänelle hyvää jne. Mutta nimenomaan romanttisella sektorilla pidättäytyisin ihastumisen/rakastumisen termeissä ja säästelisin rakastaa-sanan siihen tilanteeseen, kun sen voi sanoa suoraan toiselle ilman varauksia ja ollaan siis käytännössä jo jonkinlainen pariskunta ja toisillemme luvatut. Silloin rakkaus saa täyttymyksensä ja voi toteutua oikeasti kaikkineen. Silloin sitä tietysti vasta toden teolla pääsee näyttämäänkään.
Tuo on kuvaus romanttisesta rakastamisesta. Todellinen rakkaus on ihan muuta. Kaikkien ihmisten hyväksymistä, arvostamista ja rakastamista. Jopa joskus altruistista.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää sunnuntai-iltapäivää💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Valitettavasti. Oot oksettava.
Miksi sitten roikut perässä, urpo? sivusta
Sinä ilkiö, joka vastailet rumasti kaikkiin viesteihin, mitä saat mielen pahoittamisesta?
Jos olen niin paska niin tule vetämään pöntöstä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ilkiö, joka vastailet rumasti kaikkiin viesteihin, mitä saat mielen pahoittamisesta?
Hän on eräs keski-ikäinen mursu, joka vihaa muhua.
Täällä on jännä että joskus oon kirjoittanut kaivatulle ihan nimen mainiten niin päivien, viikkojen, kuukausien jopa vuosien päästä joku (rolli?) tarttuu vielä.