Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (49884)
Vierailija kirjoitti:
Sataa vettä
Paistaa
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivatullasi tunteita sua kohtaan? Kuvaile miksi päättelet niin?
Ehkä semisti kiinnostunut. Friendzonetti yhden tyypin muhun vedoten ja jännittää vähän, mutta siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa haukkua varpusia, nehän on oikein söpöjä
Mitä väliä näitten köppäsillä trollihahmoilla on oikeesti ja mitä ne täällä tulkuttaa? Oikeesti? Tuokin mina mikälie on sen saman trålliäijän tuotos joka tuuttaa yötäpäivää soopaa eetteriin toisella sivustolla. Tekoäly tuottaa sen yhden kirjaimen rivinpätkät ja ilkeät juoruämmät tuottaa loput.
Mitä tunnet kaivattuasi kohtaan ja mitä toiveita/suunnitelmia sulla on tilanteen edistämiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Joo, haluaisi panna mua. On itse sanonut niin. Haluaisin minäkin panna häntä, mutta koska en halua elämääni mitään hankaloittavia tekijöitä niin en kerro sitä yhtään kenellekään.
Pusuja sulle mies😚💙🔥 odotan, että nähtäisiin🤗taas.
7,5 kk ilman ja nyt se kaipuu ja kipu päästä toisen ihmisen iholle iski. Miten ihon ikävä voi tehdä kirjaimellisesti kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tunnet kaivattuasi kohtaan ja mitä toiveita/suunnitelmia sulla on tilanteen edistämiseksi?
Seksuaalista halua. En aio edistää tilannetta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin oli. Halusi rakastella kanssani, mitä me kerran teimme. Nykyään vastaa lyhyesti viesteihin, harvoin lähettää oma-aloitteisesti.
Mitä pitää tehdä?
Vierailija kirjoitti:
7,5 kk ilman ja nyt se kaipuu ja kipu päästä toisen ihmisen iholle iski. Miten ihon ikävä voi tehdä kirjaimellisesti kipeää.
Minulla kipeää tekee ihan vain eri ohjemissa näkyvät tunteet ja tapahtumat. Jos näen jonkun vaikka kaatuvan pyörällä ja satuttavan itsensä tunnen sen voimaana halki kehon. Ja sitten vielä omat tunteet laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Pusuja sulle mies😚💙🔥 odotan, että nähtäisiin🤗taas.
Pusut jatkossa suorasti😘
Ja en trevlig söndag. Saknar dig, fru speciallärare 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ja en trevlig söndag. Saknar dig, fru speciallärare 🤗
*Ha...
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä koomista, et kun mä löydän naisen mikä iskee näin kovaa, niin se on luultavasti ihan täysin yksipuolista, ja vielä koomisempaa on se, et päästin sut karkuun ottamatta selvää.
Ota selvää vielä.
Vallihautasi on pian valmis.
Vierailija kirjoitti:
Oli, sen vaistosin. Nyt ei ole varmuutta.
Vierailija kirjoitti:
On. Ei siitä meidän välisestä kipinöinnistä voi erehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen voimakasta ihastumista tai olen rakastunut. Tunteet ovat hyvin romanttisia ja myös eroottisia. Hän vetoaa vietteihini todella voimakkaasti. Lisäksi läsnä on sapioseksuaalinen ulottuvuus. Olemme tosi hyvin samalla aaltopituudella ja viihdymme keskenään ja puhumme paljon monenlaisesta.
Suunnitelmia ei ole. Toivoisin että voitaisiin jollain tapaa joskus tavata kahdestaan rennosti normaalin kohtaamisympäristön ulkopuolella ja tutustua epävirallisemmin/henkilökohtaisemmin. Sillon selviäisi varmasti, onko kiinnostus molemminpuolista ja riittävän vahvaa vaikka ihan tapailua ajatellen.
Todella ihana teksti sinulta.
🖤🤍/E sivulta/ 🤍🖤
Tunnehan se on inhokin. M