Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (49224)
Vierailija kirjoitti:
Niin oikeastiko joku väitti, ettei tabuja enää ole? :)
Se on kato, jollei pysty kontrolloimaan muiden tekoja ja ajatuksia, pitää sensuroida niiden ulostulot aiheesta. ;)
Miehestä paljastui täys sika 😭💔 Tapailtiin, seurusteltiin, ero, ja sitten ehdotti seksisuhdetta. Alunperin säännöillä että muita ei ole kuvioissa kummallakaan, jotta turvallista seksi esim tauti riskien minimoimiseks, suljettu suhde muilta ym. harkitsin ja halusin sitä, pantiin pari kertaa, mikäs sen sopivampaa olis mulle ollut. Sitten yhtäkkiä sanoi että ilman sääntöjä ja ehtoja 😲 olin että mitä h€levettiä. Eli hän haluaa ilmeisesti tapailla ja n@ida muitakin samalla. Rakastuin sikaan. Tunteet kyllä tyhjeni täydellisesti tuon jälkeen 🤮
Vierailija kirjoitti:
En kyl halua syntyä tänne enää uudelleen, toivottavasti ei tartte.
Ei sun tartte. Se on vaan ovela juoni, jotta ihminen ajattelisi ettei tätä päivää muka tarvis enää täysillä ja vastuullisesti. Niin kauan kun henki pihisee, on toivoa. Tänään kannattaa laittaa asiat siihen kuntoon, että sielu on valmis siirtymään kirkkauteen, jos se hetki koittaa. Paholaisen lempisana on "huomenna".
Vierailija kirjoitti:
Miehestä paljastui täys sika 😭💔 Tapailtiin, seurusteltiin, ero, ja sitten ehdotti seksisuhdetta. Alunperin säännöillä että muita ei ole kuvioissa kummallakaan, jotta turvallista seksi esim tauti riskien minimoimiseks, suljettu suhde muilta ym. harkitsin ja halusin sitä, pantiin pari kertaa, mikäs sen sopivampaa olis mulle ollut. Sitten yhtäkkiä sanoi että ilman sääntöjä ja ehtoja 😲 olin että mitä h€levettiä. Eli hän haluaa ilmeisesti tapailla ja n@ida muitakin samalla. Rakastuin sikaan. Tunteet kyllä tyhjeni täydellisesti tuon jälkeen 🤮
Trålålål. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan avoimia suhteita. Hyi.
Seuraava aihe löytyi näköjään.😄
Hyvin ajankohtainen, sivusta
Huolehdin aina ehkäisystä, mutta jos siitä huolimatta tulisin raskaaksi, keskeyttäisin sen välittömästi tiedon saamisen jälkeen. Ei kahta sanaa. Ei kuuluis kenellekään. Ikimaailmassa mitään kakaroita rupea puskemaan ulos ja hyysäämään, mulla on omakin elämä elettävänä.
Ja se on aivan sama mitä joku mulle täysin tuntematon vauvapalstalainen siitä ajattelisi. Päätös olis minun eikä hänen. Semmosta on yksilönvapaus ja itsemääräämisoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan se aina kivempi salaa pettää kumppaniaan
Pettäminen on wt-touhua.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla niin, että joku haluaa vain kaivata ilman, että haluaisi oikeasti olla kaivatun kanssa IRL?
itse, jos kaipaan, niin tietysti silloin toivon myös jotain todellista. Yritän vaan ymmärtää.
Totta kai voi olla. Ei kaikki halua tai pysty suhteeseen (varattu tms). Silloin sitä purkaa ne tunteet tänne.
Mun mielestä näitä käy täällä useampiakin, jotka ei halua mitään tosielämässä.
Ja siksi se tosikaipausketju on erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Huolehdin aina ehkäisystä, mutta jos siitä huolimatta tulisin raskaaksi, keskeyttäisin sen välittömästi tiedon saamisen jälkeen. Ei kahta sanaa. Ei kuuluis kenellekään. Ikimaailmassa mitään kakaroita rupea puskemaan ulos ja hyysäämään, mulla on omakin elämä elettävänä.
Ja se on aivan sama mitä joku mulle täysin tuntematon vauvapalstalainen siitä ajattelisi. Päätös olis minun eikä hänen. Semmosta on yksilönvapaus ja itsemääräämisoikeus.
Varmaankin sama. Mutta kokisin varmaan järkyttävää syyllisyyttä vuosia, joten toivottavasti en koskaan tuohon tilanteeseen joudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on wt-touhua.
Seksi on kivaa. Samoin se romanttinen kipinöinti. Jos ne on kotina tylsiä tai kuolleet, niin sitten voi hakea tarpeensa muualta. Ihan sama mitä mieltä joku nettoano asiasta on. Oma elämäni kyseessä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on niin hyvät ehkäisymenetelmät, että jos ei halua lapsia niin vähän oudolta kuulostaa, jos aikuinen ei osaa asiaa hoitaa kunnolla.
Jep. Oman lapsen tappaminen ei kuulu suunnitelmiin. Ennemmin annan oman henkeni. Repikää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, kerron sulle jotain kaunista.
Sä oot kauneinta mitä tiedän.Oisitpa tässä niin silittelisin sua hellästi.
Millä tavalla kaunein?
Hänellä on kaunis sydän. Näen silmistään. Luonne vetoaa muhun. Sekä ulkonäkö josta sytytin heti ensinäkemältä.
Tuohan on about kauneinta mitä toisesta voi sanoa. Paljastuuko taaas naiselta-naiselle-viestiksi....
On todella kauniisti sanottu.
..mutta osoittautui tuuleen huuteluksi, eikö.
Huomenta. Mammat on vauvoja.
Gallup: Mitä olet tehnyt sen eteen että kaivattu uskaltaisi lähestyä sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on wt-touhua.
Seksi on kivaa. Samoin se romanttinen kipinöinti. Jos ne on kotina tylsiä tai kuolleet, niin sitten voi hakea tarpeensa muualta. Ihan sama mitä mieltä joku nettoano asiasta on. Oma elämäni kyseessä. Sivusta.
Älykäs ihminen valitsee oikein ja kykenee sitoutumaan ja luomaan rakkaudellisen suhteen.
Jep. Miks kiinnostais viestisi? Ei suakaan ole kiinnostanut minun viestit.
Vierailija kirjoitti:
Sain tästä viestistä maksuhäiriömerkinnän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on niin hyvät ehkäisymenetelmät, että jos ei halua lapsia niin vähän oudolta kuulostaa, jos aikuinen ei osaa asiaa hoitaa kunnolla.
Kaikki ihmiset eivät ehkä ole aivan yhtä "järjestyksessä". Tunnistavat itsessään spontaanisuuden joka voi aiheuttaa ongelmia ennen kuin ehtii herättämään vastuullisen puolen itsestään, joka tekee aikuisten asiat.
Sterilisaatio on hyvä ratkaisu, jos ei osaa käyttää harkintaa ja kantaa vastuuta. Jos tutkitaan aborttitilastoja niin ei varmasti suurin osa ole sellasia tapauksia, joissa sterilisaation tehnyt olisi raskautunut.
Ei kenenkään tarvitse ottaa sterilaatiota vain siksi että sä et tykkää kun muut tekee abortteja.
Ei tarvitse ei. Oon kiitollinen ettei mulla ole tollaista asiaa tunnollani.
Pitäisi tarvita. Vähentäisi yhteiskunnan kulujakin, kun samat idiootit tulevat yhdeksättä kertaa aborttiin. T. Ap
Onks sulla jokin tilasto oikein että kuinka monesti samat ihmiset ottaa abortteja?
On. Katso tilastollisesta vuosikirjassa. Nuoret tekevät vähemmän abortteja kuin yli kolmekymppiset.
Annapa linkki niin katsotaan kuinka tulkitset tilastoja!
Jos olet niin laiska, ettet viitsi ottaa asioista selvää, älä väitä tietäväsi.
Et halua nähdä. Et halua pitää yhteyttä. Muutat pois ja kuulin siitä muilta, en sinulta.
Aivoissani oleva postiluukku kolahti.