Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (91573)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.sykopaattisella ihm1sialla sitä seuraa ja suosiota vaan riittää näköjään, huolimatta siitä, mitä on muita vastaan tehnyt & tekee/teettää.
Rahaa, suosiota ja seksiäkö tuon tottelemisesta saavat, vai liekö ovat niin tyhmiä (eivät muka näe läpi) ja _rumia_ itse, että haluavat satuttaa viattomia?
Mene ja tiedä, kiusaajia ja kus.päitä on maamme täynnä vaikka juuri niiden tulisi kärsiä yksinäisyydestä.
Oliko ihanaa olla mukana tekemässä rikoksia?
- Min(n)a/Dina.
1. Lepositeet
2. Lääkkeet
3. Päiväunet
Kannattaisikö sinun, ruma skitso itse, kirjata päivän tehtävälistaasi muualle? <3
Kaveriako taas puolustelet, vai pientä panoa?
Kyllä asioita on muillakin jo tiedossa.
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Teit noin vuosi sitten päätöksen, joka katkaisi lopullisesti tien mun luokse. Koita elää sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sinut, mutta olen hyypiö. Mitä voin tehdä?
Mitähän se hyypiöys on tai kuinka ilmenee sinussa?
Se ilmenee niin, että haluaisin vain leijua kuin joku hyönteinen sun lähellä sanomatta mitään.
Haluat herhiläiseksi? Olet jo. Et vain tule pistämään. 😃
En ikinä pistäisi. 🐝
Entä jos haluan päivittäisiä pistoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PERA55, sinäkö olet tuo 7-23
kiusanuolittaja? 🤔🧐🤨
Miksi itseäsi vanhempi
nainen sinua noin vietävästi ketuttaa ~
*neutraalein järkiviestein?
Otan sen imartelun eleenä.
Olethan äärimmäisen
lojaali *reversed fanini.
Riennät vastaani jopa sekunneissa.
Niin hartaasti sinä nainen
minua päivittäin odotat.
>> ojentaa fanille arskablumman <<
X
Miksi häiriköit kaipausketjussa päivittäin?
Ongelmia mielenterveydessä.
Mieto lääkitys. x
Vierailija kirjoitti:
Teit noin vuosi sitten päätöksen, joka katkaisi lopullisesti tien mun luokse. Koita elää sen kanssa.
Munkin kaivattu ihan itse ja tietoisesti sitoi itsensä siihen, jossa haluaa pysyä. Siksi onkin kummallista, että vielä haikailee sellaista, jota ei edes halua.
Kuten sanoin sulle aiemmin tällä viikolla, tilanne olisi eri jos olisit sinkku. Ei ole mun paikkani sanoa tässä tilanteessa enää yhtään enempää, sen pitää tulla sulta jos haluat muuttaa asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin sulle aiemmin tällä viikolla, tilanne olisi eri jos olisit sinkku. Ei ole mun paikkani sanoa tässä tilanteessa enää yhtään enempää, sen pitää tulla sulta jos haluat muuttaa asioita.
Sinä olet naimisissa, minä käytännössä eronnut.
Toiset pysyvät puolisonsa rinnalla, vaikka olisi mitä mielenterveyden vaikeuksia. Sinunkin omasi, minun ei. Eipä sillä, en minäkään häntä enää rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan minä olen sinkku, sinä varattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä älykkyysosamäärällä vastataan noi? Jos toinen nimenomaan aloituksessa kertoo kaivatun olevan varattu????? Niin vastataan itselle sopimattomaan viestiin. Seuraavaks varmaan alkaa jankkis asiasta kuka on vatattu ja kuka käytännössä eronnut? 😅
Kaivattuni ei tiedä, että olen eroamassa.
Mukavaa iltapäivää kaivatulleni !
Väsynyt fiilis, onneksi alkoi loma.
kuvitta suositumpi kuin julkkikset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä menet, lomailija?
Kävin ostamassa mansikoita ja kirsikoita.
Kiva, ovat maukkaita ja terveellisiä. Torillako kävit? Meren äärellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin kaivattu ihan itse ja tietoisesti sitoi itsensä siihen, jossa haluaa pysyä. Siksi onkin kummallista, että vielä haikailee sellaista, jota ei edes halua.
Sama tilanne.
Äsken risteyksessä oli 2 autoa vierekkäin, jossa oli sama numerosarja, siis nrot samassa järjestyksessä, mikähän lie todennäköisyys
Vierailija kirjoitti:
Mmoouuuurrrrrr gnnngrrmoouuuurrr!!! 🐈
Kurrrr...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä älykkyysosamäärällä vastataan noi? Jos toinen nimenomaan aloituksessa kertoo kaivatun olevan varattu????? Niin vastataan itselle sopimattomaan viestiin. Seuraavaks varmaan alkaa jankkis asiasta kuka on vatattu ja kuka käytännössä eronnut? 😅
Täähän on ihan normiarkea ketjussa. Joku käyttää kaivatustaan tunnisteta tyyliin "sinä punaisessa mekossasi" ja sitten tulee näitä universumin kristalloituneimpia päättelyn neroja korjailemaan tyyliin: ehei, enhän minä käytä mekkoja tai jotain muuta yhtä viisasta. Joka saa aaa tanan päivä.
Sivusta.
Jep, mekon väri on eri aina 😅
Palstan eläintarha laajenee.