Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (48425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mulle jos sulla on huolia, tuun vaikka keskellä yötä sun luo jos tarttee💕
Kahden ja kolmen välillä harkitsin lanssin tilaamista. Olisitko tullut?
Olisin
God morgon fru speciallärare från Helsingfors 😚
Du är min favorit 🧑🏫🏫
Perjantai ja kielari Emilian ryppyreijjälle! 😛
Milloin sama palstalle? 😁 ps. Palsta ei ole vienyt elämääni, mutta olen huolissani muiden elämistä.
Vierailija kirjoitti:
Itellä samat + 👉 ja 🍆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sinut, mutta olen hyypiö. Mitä voin tehdä?
Level up! :)
Miten levutan? Ainoat vaihtoehtoni tällä hetkellä on joko tehdä itsestäni vieläkin pahempi hyypiö tai sitten vaan antaa olla.
On muitakin vaihtoehtoja. Ensin vois miettiä jotain esikuvia. Ketä ihailet ja miksi? Millaisia he ovat, miten käyttäytyvät, ovatko onnellisia? Ja sitten alkaa muuttaa omaa käytöstään hiljalleen siihen suuntaan, ikään kuin olisit jo sellainen ihminen. Esim. jos mielestäsi ei-hyypiö olisi vaikka urheilullinen, hyväntuulinen, avulias ja sydämellinen ihminen, niin mitäs hän tänään tekisi? Ehkä kävisi pienellä lenkillä, söisi ravitsevaa ja värikästä ruokaa, iloitsisi kauniista luonnosta, avaisi oven naapurille, tarjoaisi apua yksinäiselle vanhukselle ja keskittyisi ajattelemaan lämpimiä ajatuksia muista ja itsestään. Tekisi töitä hyvien päämäärien eteen rennosti mutta päättäväisesti. Rohkeasti vaan levuttamaan. Tänään on loppuelämäsi eka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Pieni ripuli ei varmaan haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni ripuli ei varmaan haittaa?
Maustekastike kuuluu asiaan. Kysymys kuuluu vain että "onko tulinen vai mieto?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se hyypiöys on tai kuinka ilmenee sinussa?
Se ilmenee niin, että haluaisin vain leijua kuin joku hyönteinen sun lähellä sanomatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ilmenee niin, että haluaisin vain leijua kuin joku hyönteinen sun lähellä sanomatta mitään.
Siis hyypiönteinen? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hyypiönteinen? 🤔
Juuri niin! :D Venytin aina tarkoituksella niitä hetkiä toimimalla mahdollisimman hitaasti siinä jotta saisin hetken vielä leijua siinä hyypiönteisenä.
Kyllä mä näen sun sisäisen kamppailun. Haluat olla kunnioittava mua kohtaan, et halua ylittää rajoja, olethan omasta tahdostasi varattu. Silti katsot mua välillä niin kaihoten kun luulet etten huomaa. Viivyt vähän pidempään mun seurassa, porukassa tulet mun lähelle ja jokainen pieni hetki lämmittää mun sydämen perällä piilevää roihuavaa halua. Tietäisitpä vain millaisia unia olen susta nähnyt jo jonkin aikaa..
Vierailija kirjoitti:
Missä menet, lomailija?
Kotosalla🙂
Liian lyhyt ja karvainen. Ehkä jopa leikattu. Sivusta.