Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12069)
Vierailija kirjoitti:
Ystävä löysi heti uuden kun erosi. Onko pitkään sinkkuna ollut jotenkin huonompi? Leima otsassa? Ahdistaa. No, onneksi on ystäviä ja tuttavia.
Täällähän juuri kirjoitettiin, että ero pitää olla jo kunnolla ohi, ennen kuin edes miettii suhdetta eronneen kanssa. Eli sinkkuilu lienee toivottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hienoinen turn off jos toinen onkin varattu. Haluaako sellaiseen soppaan laittaa lusikkansa, vaikka olisikin ihastunut?
No en minä ainakaan haluaisi. Todella epäkiitollinen osa monin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä löysi heti uuden kun erosi. Onko pitkään sinkkuna ollut jotenkin huonompi? Leima otsassa? Ahdistaa. No, onneksi on ystäviä ja tuttavia.
No mun miekestä olis oudompaa hyppiä suhteesta toiseen koko ajan.
Vielä se elämä opettaa monia ketjulaisiakin. Jos laittaa nenän ulos joskus.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hienoinen turn off jos toinen onkin varattu. Haluaako sellaiseen soppaan laittaa lusikkansa, vaikka olisikin ihastunut?
Niin, varatusta on tullutkin täällä melkein kuin kirosana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän juuri kirjoitettiin, että ero pitää olla jo kunnolla ohi, ennen kuin edes miettii suhdetta eronneen kanssa. Eli sinkkuilu lienee toivottavaa.
Oon vaan alkanut miettimään, että olen jotenkin vääränlainen, kun olen ollut pitkään sinkkuna,
Vierailija kirjoitti:
Toiset on enempi parisuhdeihmisiä ja löytävät aina helposti uuden.
Ei ole mikään itseisarvo löytää nopeasti uusi. Päin vastoin ihminen joka ryntää suhteesta toiseen herättää epäilykset. Muutoinkaan aito kemia ei tule kaikilla vastaan joka risteyksessä, ellei ole jotenkin laskenut standardeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin varovainen ihminen, että uskaltaisinkohan edes heittäytyä rakkauteen sillä lailla kuin se vaatii? Siinä on niin auki ja riskinä sattua, ehkä et haluaisi. Vaikka luottaisi toiseen ja itseensä, siinä hyppää aina tuntemattomaan ylipäänsä ja varsinkin meidän kohdalla niin olisi pakosta.
Kuulostaisko vähän siltä, että olet itse se varovainen varmistelija ja projisoit sen kaivattusi varovaisuudeksi. Vaikka eihän varovaisuudessa mitään vikaa ole. Jostain se kertoo. Oikeisiin asioihin löytyy yleensä rohkeus.
No jaa, meissä on paljon samaa ja voi olla, että molemmat olemme. Mulla on kuitenkin vähän enemmän kokemusta heittäytymisestä tavallaan jo. Isoin pulma tässä on nykyinen puoliso. Sinkkujen kesken asiat olisi ehkä suoraviivaisempia.
Kuulostaa siltä että tunnet kaivattusi hyvin, kun tiedät hänen heittäytymishistoriansa. Tietysti sinkkujen kesken asiat ovat täysin erilaisia. Itse en ainakaan sekaantuisi kenenkään suhteisiin eikä kiinnosta myöskään sukeltaa mihinkään erokuvioihin. Joten jo se että toisella olisi puoliso, olisi kohdallani riittävä tieto siihen, että jatkaisin omaa polkuani. Ihan sama mitä tunteita olisi syttynyt, ei ne muuta sitä asiaa.
Ihan turhaan varattuna selität huomiohakuisuutesi seurauksia.
L-u-e-t-u-n
y-m-m-ä-r-t-ä-m-i-n-e-n ?
Meillä on useampi varattu ihastunut toisiinsa tai ainakin jompikumpi yksipuolisesti hakkailee toista. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Elämä opetti jo, siksi pidetään nenät sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, varatusta on tullutkin täällä melkein kuin kirosana.
Se kertonee näiden kirjoittajien kyvyttömyydestä selvitä elämän koukeroista, joista seuraa traumatisoituminen. Sitä mantraa hoetaan sitten pahimmillaan vuosikymmeniä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon vaan alkanut miettimään, että olen jotenkin vääränlainen, kun olen ollut pitkään sinkkuna,
Älä turhaan stressaa tuollaista. Sitten, kun sen oikean tapaa, niin tommosilla asioilla ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään itseisarvo löytää nopeasti uusi. Päin vastoin ihminen joka ryntää suhteesta toiseen herättää epäilykset. Muutoinkaan aito kemia ei tule kaikilla vastaan joka risteyksessä, ellei ole jotenkin laskenut standardeja.
On ollut haku päällä jo ennen eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin varovainen ihminen, että uskaltaisinkohan edes heittäytyä rakkauteen sillä lailla kuin se vaatii? Siinä on niin auki ja riskinä sattua, ehkä et haluaisi. Vaikka luottaisi toiseen ja itseensä, siinä hyppää aina tuntemattomaan ylipäänsä ja varsinkin meidän kohdalla niin olisi pakosta.
Kuulostaisko vähän siltä, että olet itse se varovainen varmistelija ja projisoit sen kaivattusi varovaisuudeksi. Vaikka eihän varovaisuudessa mitään vikaa ole. Jostain se kertoo. Oikeisiin asioihin löytyy yleensä rohkeus.
No jaa, meissä on paljon samaa ja voi olla, että molemmat olemme. Mulla on kuitenkin vähän enemmän kokemusta heittäytymisestä tavallaan jo. Isoin pulma tässä on nykyinen puoliso. Sinkkujen kesken asiat olisi ehkä suoraviivaisempia.
Jos alkais ajattelemaan sitä nykyistä puolisoa muuna kuin pulmana, niin siinähän vois ratketa kaikki kaipausasiatkin kerralla. 👏 Kyllähän monet rakastuu puolisoonsa uudelleen.
Tai jos olisi munaa erota,kun kerran suhde ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka teistä on edes nussinut kaivattuaan?
Ei olla.
Minäpä olen 😍 Oli ihanaa.
Ja päädyit tänne? Nyt ei ole hyvin asiat.
Hän on varattu 😭
Onko mahdollisuuksia ?
On. Sormus on vain hidaste. Kohta kettu ja kolo kohtaavat.
Hyvä jos on mahkuja. Jos on kaivattusi, pitäisi olla tunteitakin, eikä vain pelkkä nussiminen kiinnosta. Toki sekin 😄.
Miehiä yleisesti kiinnostaa helppo vaihtelureikä ja vaimo tulee ykkösenä. Siispä kannattaa lähteä purkamaan tilannetta vaimon päästä. Lopulta kahleistaan Vapautunut mies muistaa kuinka onnellisena pani sinua ja saat pitää hänet.
Ei pidä paikkaansa jos on rakastunut mies.
Ai kun pääsee nussimaan, mies rakastuu. Ei, kyllä kakkoset pääsääntöisesti sellaisina pysyy ja rakastuminen on harvinaisempaa.
Kun mies rakastaa naista, hän rakastaa tätä mielettömästi eikä nussiminen ole silloin tärkeintä. Vaan se nainen menee tärkeimmäksi.
Paljon todennäköisemmin rakastaa sinua kun et ryhdy toiseksi naiseksi laisinkaan. Se oli pointti, jota et näytä haluavan ymmärtää. Voit jatkaa yksiksesi jankutusta.
Ei rakkaus kiinnitä huomiota ensimmäisenä ja toisena olemiseen, rakkaus tuntee vain sen ainoan. Kun toisiaan rakastaa mielettömästi, halu ja nussiminen on luonnollinen tapahtuma koska tuntevat rakkautta ja intohimoa toistaan kohtaan. Silloin on vain te kaksi.
Täällä kommentoijat tuskin ovat ikinä rakastaneet ketään 🤷
Vierailija kirjoitti:
Ai sen pitkän kuovin nenän 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut haku päällä jo ennen eroa.
Ihminen voi rakastua, vaikkei olisikaan haku päällä.
Jos alkais ajattelemaan sitä nykyistä puolisoa muuna kuin pulmana, niin siinähän vois ratketa kaikki kaipausasiatkin kerralla. 👏 Kyllähän monet rakastuu puolisoonsa uudelleen.