Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12069)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on useampi varattu ihastunut toisiinsa tai ainakin jompikumpi yksipuolisesti hakkailee toista. Sivusta
Missä teillä?
Töissä.
“Selkeästi hinnoiteltua maksullista palvelua jotkut toimittajat käyttävät hyväkseen ja yrittävät armottomasti kilpailla väittämällä virheellisesti tarjoavansa ilmaisia kokeilujaksoja. Myöhemmin he väittävät, että palvelu itsessään on ilmainen, mutta tuotteen hinta on selittämättömän korkea.”
Tunteet eivät ole liiketoimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Jos humalassa kohdattaessa jossain niin taatusti tapahtuisi jotain ja heti
Miksi pitää olla kännissä, tapahtuuko elämässäsi mitään ilman alkoholia?
Silloin turhat sosiaaliset estot katoaa kun on pari drinkkiä alla. Hieno juttu jos sinä pystyt muitta mutkitta supliikkina toimimaan kaivattusi suhteen. Miksi muuten olet tässä ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävä löysi heti uuden kun erosi. Onko pitkään sinkkuna ollut jotenkin huonompi? Leima otsassa? Ahdistaa. No, onneksi on ystäviä ja tuttavia.
Täällähän juuri kirjoitettiin, että ero pitää olla jo kunnolla ohi, ennen kuin edes miettii suhdetta eronneen kanssa. Eli sinkkuilu lienee toivottavaa.
Oon vaan alkanut miettimään, että olen jotenkin vääränlainen, kun olen ollut pitkään sinkkuna,
Älä turhaan stressaa tuollaista. Sitten, kun sen oikean tapaa, niin tommosilla asioilla ei ole merkitystä.
Hieno ajatus. Mutta elämä on opettanut toisin.
Siis mistä sait päähäsi että ihmisen on pakko aina seurustella??
T. Lähes kymmenen vuotta sinkkuna
Ei ole pakko. Mutta saa kai sitä kaivata toista ihmistä elämäänsä? Joskus taas vois olla munkin vuoro. Oon oikeesti ajatellut jo, ettei nää asiat edes kuulu mulle vaan muille.
Tai ehkä vähän aikaa kiusataan, annetaan toivoa ja sitten käännetään selkä. Pidetään siis pilkkana. Olen ilmeisesti kai liian nörtti?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä linnut laulaa. Kuuletkohan samat linnut, lähes naapuri?
Herra lennart lidberi?
Vierailija kirjoitti:
More like: nenä kaivatun persvakoon, varattu tai ei.
Sinne ja haaroväliin. Niin kauan, että oppisin antamaan monta orgasmia. Mutta turha haave, koska kohde on M-L.
Miks ootte ketjussa, jos ette usko mihinkään tai edes kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä linnut laulaa. Kuuletkohan samat linnut, lähes naapuri?
Kuulen. Vaikka minkälaista sirkutusta.
Taitaa tulla kesä 🌼🐦🙂!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään itseisarvo löytää nopeasti uusi. Päin vastoin ihminen joka ryntää suhteesta toiseen herättää epäilykset. Muutoinkaan aito kemia ei tule kaikilla vastaan joka risteyksessä, ellei ole jotenkin laskenut standardeja.
On ollut haku päällä jo ennen eroa.
Ihminen voi rakastua, vaikkei olisikaan haku päällä.
Silloin kun kohtaa sen oikean.
Sivusta
Se oikea vain aina vaihtuu matkan varrella. Eikö vain.
Ikävää jos olet traumatisoitunut elämäsi kokemuksista
Sivusta
En todellakaan ole, mutta mistä olette keksineet nämä tarinat. Onko mitään ymmärrystä. Luuletko todella, että olet jollekin ainut oikea ja menet oikeana sen ensimmäisen oikean edelle. Sinä olet järjestyksessä seuraava oikea tuolle ihmiselle. Et ole se ainoa oikea, jonka tämä eronnut elämänsä varrelle löytää. Olet sillä hetkellä oikea.
Tämähän ei pidä paikkaansa. Sinä et sitä ymmärrä, koska et ole ikinä kokenut sellaista rakkautta. Ja koska sitä ei voi sinulle selittää, jauhat ihan turhaan mistään järjestyksistä. Älä kirjoita asioista, joista sinulla ei ole empiiristä kokemusta. Toki sinulla on siihen oikeus, mutta tekstisi on silmissäni saivartelua, haluttomuutta, ja/tai tahallista ymmärtämättömyyttä ko. termin käytöstä parisuhdeasioissa. Motiivia tällaiseen aivomanipulaatioon kaipausketjussa voi vain ihmetellä. ihan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ankeuttamassa.
sivusta
Kaivattu voi tulla antamaan sitä, mitä haluaa antaa. Eri asia on, haluaako. Lupaan, että saisi myös takaisin sen, mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin varovainen ihminen, että uskaltaisinkohan edes heittäytyä rakkauteen sillä lailla kuin se vaatii? Siinä on niin auki ja riskinä sattua, ehkä et haluaisi. Vaikka luottaisi toiseen ja itseensä, siinä hyppää aina tuntemattomaan ylipäänsä ja varsinkin meidän kohdalla niin olisi pakosta.
Kuulostaisko vähän siltä, että olet itse se varovainen varmistelija ja projisoit sen kaivattusi varovaisuudeksi. Vaikka eihän varovaisuudessa mitään vikaa ole. Jostain se kertoo. Oikeisiin asioihin löytyy yleensä rohkeus.
No jaa, meissä on paljon samaa ja voi olla, että molemmat olemme. Mulla on kuitenkin vähän enemmän kokemusta heittäytymisestä tavallaan jo. Isoin pulma tässä on nykyinen puoliso. Sinkkujen kesken asiat olisi ehkä suoraviivaisempia.
Kuulostaa siltä että tunnet kaivattusi hyvin, kun tiedät hänen heittäytymishistoriansa. Tietysti sinkkujen kesken asiat ovat täysin erilaisia. Itse en ainakaan sekaantuisi kenenkään suhteisiin eikä kiinnosta myöskään sukeltaa mihinkään erokuvioihin. Joten jo se että toisella olisi puoliso, olisi kohdallani riittävä tieto siihen, että jatkaisin omaa polkuani. Ihan sama mitä tunteita olisi syttynyt, ei ne muuta sitä asiaa.
Ihan turhaan varattuna selität huomiohakuisuutesi seurauksia.
Huutelet sivusta, houkka. T. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä toiset vaan tykkää panna humalassa?
Hän taas ei edes suostu panemaan humalassa olevaa ihmistä eikä ole itse ikinä humalassa, joten meitä on moneen junaan xD
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu voi tulla antamaan sitä, mitä haluaa antaa. Eri asia on, haluaako. Lupaan, että saisi myös takaisin sen, mitä haluaa.
Haluan sitä, mitä viime maanantaina takanasi portaissa kävellessä kuolasin. Plus kaiken muunkin, mutta jostain pitää aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne ja haaroväliin. Niin kauan, että oppisin antamaan monta orgasmia. Mutta turha haave, koska kohde on M-L.
Mikä on M-L?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi hinnoiteltua maksullista palvelua jotkut toimittajat käyttävät hyväkseen ja yrittävät armottomasti kilpailla väittämällä virheellisesti tarjoavansa ilmaisia kokeilujaksoja. Myöhemmin he väittävät, että palvelu itsessään on ilmainen, mutta tuotteen hinta on selittämättömän korkea.
Joo, kaikki pitäisi saada ilmaiseksi. Teetkö itse töitä palkatta?
Palvelualalla ilmaisten alkukokeilujen tarjoaminen on yleinen markkinointi- ja asiakashankintataktiikka.
Älä sitten ota ilmaisjaksoa, jos et halua maksaa jatkossa.
Ilmainen kokeilu on ilmainen kokeilu
sitä ei koskaan tarvitse uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä toiset vaan tykkää panna humalassa?
Hän taas ei edes suostu panemaan humalassa olevaa ihmistä eikä ole itse ikinä humalassa, joten meitä on moneen junaan xD
Alkuperäisessä vastauksessa en puhunut panemisesta,,ihan aloitteesta vaan... se tapahtuisi ja heti
Vierailija kirjoitti:
Asia on mielestäni niin, että tässä ketjussa ei kannata olla liian pitkään. Ehkä koen, että joku on pitänyt minua vain pilkkanaan. Teen väärin itseäni kohtaan, jos annan tällaisen jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on M-L?
Haaveeni. Nuolisin edestä ja takaa, mistä vain hän pitäisi. Piirtelisin selkään ja nussisin. Hänellä on silmät ja kroppa minun makuum, ehkä myös luonne.
Juu juu mutta miksi olisit huonompi kun olet ollut sinkkuna? Itse ottaisin mieluummin suhteeseen pitkään sinkkuna olleen kuin suhteesta toiseen hyppivän