Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (12069)

Vierailija
4781/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin varovainen ihminen, että uskaltaisinkohan edes heittäytyä rakkauteen sillä lailla kuin se vaatii? Siinä on niin auki ja riskinä sattua, ehkä et haluaisi. Vaikka luottaisi toiseen ja itseensä, siinä hyppää aina tuntemattomaan ylipäänsä ja varsinkin meidän kohdalla niin olisi pakosta.

Kuulostaisko vähän siltä, että olet itse se varovainen varmistelija ja projisoit sen kaivattusi varovaisuudeksi. Vaikka eihän varovaisuudessa mitään vikaa ole. Jostain se kertoo. Oikeisiin asioihin löytyy yleensä rohkeus. 

No jaa, meissä on paljon samaa ja voi olla, että molemmat olemme. Mulla on kuitenkin vähän enemmän kokemusta heittäytymisestä tavallaan jo. Isoin pulma tässä on nykyinen puoliso. Sinkkujen kesken asiat olisi ehkä suoraviivaisempia.

Kuulostaa siltä että tunnet kaivattusi hyvin, kun tiedät hänen heittäytymishistoriansa. Tietysti sinkkujen kesken asiat ovat täysin erilaisia. Itse en ainakaan sekaantuisi kenenkään suhteisiin eikä kiinnosta myöskään sukeltaa mihinkään erokuvioihin. Joten jo se että toisella olisi puoliso, olisi kohdallani riittävä tieto siihen, että jatkaisin omaa polkuani. Ihan sama mitä tunteita olisi syttynyt, ei ne muuta sitä asiaa.

Vierailija
4782/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: ajatteletko jotain tapahtuvan sinun ja kaivattusi välillä muuta kuin kaipaaminen? 

G: Todellakin ajattelen. Kaipaaminen on kuin eteisessä oleminen. Odottaa etenemistä pidemmälle. En näe olemassa olevan yhtään syytä miksi kaivata, jollei odota jotain tapahtuvan. Aina voi selitellä, mutta se on itsensä pettämistä, eikä ihminen voi hyvin jos kaipaa kaipaaminen ilosta loputtomiin, ei edes kuolleita. Heitä voi muistella, ei kaivata. Turha selitellä muuta, ei kiinnosta. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4783/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää iltaa rakas, lähden kävelylle, kohtaisinpa sinut.

Olen kipeänä, joten ei lenkkejä nyt.

Vierailija
4784/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka teistä on edes nussinut kaivattuaan? 

Ei olla. 

Minäpä olen 😍 Oli ihanaa.

Ja päädyit tänne? Nyt ei ole hyvin asiat.

Hän on varattu 😭

Onko mahdollisuuksia ?

On. Sormus on vain hidaste. Kohta kettu ja kolo kohtaavat.

Hyvä jos on mahkuja. Jos on kaivattusi, pitäisi olla tunteitakin, eikä vain pelkkä nussiminen kiinnosta. Toki sekin 😄.

Miehiä yleisesti kiinnostaa helppo vaihtelureikä ja vaimo tulee ykkösenä. Siispä kannattaa lähteä purkamaan tilannetta vaimon päästä. Lopulta kahleistaan Vapautunut mies muistaa kuinka onnellisena pani sinua ja saat pitää hänet. 

Ei pidä paikkaansa jos on rakastunut mies. 

Ai kun pääsee nussimaan, mies rakastuu. Ei, kyllä kakkoset pääsääntöisesti sellaisina pysyy ja rakastuminen on harvinaisempaa. 

Kun mies rakastaa naista, hän rakastaa tätä mielettömästi eikä nussiminen ole silloin tärkeintä. Vaan se nainen menee tärkeimmäksi.

Vierailija
4785/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unessa oli jotain pientä seurustelun suuntaista. Se siitä.

Mä en ole ikinä edes unissani seurustellut (:D) mutta nyt olen ollut livenä tilanteessa jossa toinen alkaa puhumaan parisuhteesta, ja se on TODELLA outoa. 

Vierailija
4786/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Antti?

Vierailija
4787/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat ajatella minusta jatkuvasti pahaa. Siitä miten olen ja miten en ole. Se on syy, miksi et koskaan saa minua. 

Et anna toisen edes kertoa omaa näkemystään, miten ajattelee.

Vierailija
4788/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: ajatteletko jotain tapahtuvan sinun ja kaivattusi välillä muuta kuin kaipaaminen? 

Varmasti jotain tapahtuu. Sitä en tiedä mitä. 

Vierailija
4789/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin varovainen ihminen, että uskaltaisinkohan edes heittäytyä rakkauteen sillä lailla kuin se vaatii? Siinä on niin auki ja riskinä sattua, ehkä et haluaisi. Vaikka luottaisi toiseen ja itseensä, siinä hyppää aina tuntemattomaan ylipäänsä ja varsinkin meidän kohdalla niin olisi pakosta.

Kuulostaisko vähän siltä, että olet itse se varovainen varmistelija ja projisoit sen kaivattusi varovaisuudeksi. Vaikka eihän varovaisuudessa mitään vikaa ole. Jostain se kertoo. Oikeisiin asioihin löytyy yleensä rohkeus. 

No jaa, meissä on paljon samaa ja voi olla, että molemmat olemme. Mulla on kuitenkin vähän enemmän kokemusta heittäytymisestä tavallaan jo. Isoin pulma tässä on nykyinen puoliso. Sinkkujen kesken asiat olisi ehkä suoraviivaisempia.

Kuulostaa siltä että tunnet kaivattusi hyvin, kun tiedät hänen heittäytymishistoriansa. Tietysti sinkkujen kesken asiat ovat täysin erilaisia. Itse en ainakaan sekaantuisi kenenkään suhteisiin eikä kiinnosta myöskään sukeltaa mihinkään erokuvioihin. Joten jo se että toisella olisi puoliso, olisi kohdallani riittävä tieto siihen, että jatkaisin omaa polkuani. Ihan sama mitä tunteita olisi syttynyt, ei ne muuta sitä asiaa.

Ihan turhaan varattuna selität huomiohakuisuutesi seurauksia.

Vierailija
4790/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö ruveta kirjailijaksi ja ottaa taiteilijanimeksi Tarja Hurina.

😃😃😃

Vierailija
4791/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla. 

Hän on varattu 😭

Onko mahdollisuuksia ?

Hyvä jos on mahkuja. Jos on kaivattusi, pitäisi olla tunteitakin, eikä vain pelkkä nussiminen kiinnosta. Toki sekin 😄.

Miehiä yleisesti kiinnostaa helppo vaihtelureikä ja vaimo tulee ykkösenä. Siispä kannattaa lähteä purkamaan tilannetta vaimon päästä. Lopulta kahleistaan Vapautunut mies muistaa kuinka onnellisena pani sinua ja saat pitää hänet. 

Ai kun pääsee nussimaan, mies rakastuu. Ei, kyllä kakkoset pääsääntöisesti sellaisina pysyy ja rakastuminen on harvinaisempaa. 

Kun mies rakastaa naista, hän rakastaa tätä mielettömästi eikä nussiminen ole silloin tärkeintä. Vaan se nainen menee tärkeimmäksi.

Paljon todennäköisemmin rakastaa sinua kun et ryhdy toiseksi naiseksi laisinkaan. Se oli pointti, jota et näytä haluavan ymmärtää. Voit jatkaa yksiksesi jankutusta. 

Vierailija
4792/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas ystävämies se eilen huuteli?

Vierailija
4793/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin vielä.

Vierailija
4794/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi hinnoiteltua maksullista palvelua jotkut toimittajat käyttävät hyväkseen ja yrittävät armottomasti kilpailla väittämällä virheellisesti tarjoavansa ilmaisia ​​kokeilujaksoja. Myöhemmin he väittävät, että palvelu itsessään on ilmainen, mutta tuotteen hinta on selittämättömän korkea.

Joo, kaikki pitäisi saada ilmaiseksi. Teetkö itse töitä palkatta?

Vierailija
4795/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa mitään ei koskaan tapahdu. Vanhenen, kunnes kuolen. Kamalaa ajatella niin, mutta voihan tuo olla ihan mahdollista. Masentaa. Voi sanoa jotakin piristävää.

Voi odottaa vielä hetken, mutta ei kannata jäädä tuleen makaamaan. Sitten miettiä, mitä oikeasti haluaa.  Tehdä jotain repäiseviä juttuja, joista on salaa haaveillut. Niin meinaan vielä itsekin.

Vierailija
4796/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla. 

Hän on varattu 😭

Onko mahdollisuuksia ?

Paljon todennäköisemmin rakastaa sinua kun et ryhdy toiseksi naiseksi laisinkaan. Se oli pointti, jota et näytä haluavan ymmärtää. Voit jatkaa yksiksesi jankutusta. 

Ei rakkaus kiinnitä huomiota ensimmäisenä ja toisena olemiseen, rakkaus tuntee vain sen ainoan. Kun toisiaan rakastaa mielettömästi, halu ja nussiminen on luonnollinen tapahtuma koska tuntevat rakkautta ja intohimoa toistaan kohtaan. Silloin on vain te kaksi.

Vierailija
4797/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Antti?

En tiedä kenelle tämä kysymys oli, mutta minä en tunne ketään Anttia.

Vierailija
4798/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hienoinen turn off jos toinen onkin varattu. Haluaako sellaiseen soppaan laittaa lusikkansa, vaikka olisikin ihastunut?

Vierailija
4799/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä löysi heti uuden kun erosi. Onko pitkään sinkkuna ollut jotenkin huonompi? Leima otsassa? Ahdistaa. No, onneksi on ystäviä ja tuttavia.

Vierailija
4800/12069 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä löysi heti uuden kun erosi. Onko pitkään sinkkuna ollut jotenkin huonompi? Leima otsassa? Ahdistaa. No, onneksi on ystäviä ja tuttavia.

Ei ole.