Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47944)
Vierailija kirjoitti:
Haluan Jefferson Fisherin kaksoiskappaleen miehekseni. Komea, fiksu ja uskomattoman kuuma. Oon katsonut siltä somesta kaiken mitä julkaissut, vaikken nyt varsinaisesti viestintäohjeita kaipaakaan.
En nää tuossa mitään. Tunnistan, että on ihan mukiinmenevän näköinen, ei muuta.
Iltaa mammoille. Ilman miestä, nainen on tuuliajolla. Tämä on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan Jefferson Fisherin kaksoiskappaleen miehekseni. Komea, fiksu ja uskomattoman kuuma. Oon katsonut siltä somesta kaiken mitä julkaissut, vaikken nyt varsinaisesti viestintäohjeita kaipaakaan.
Ai jaa, näin me ollaan erilaisia! Haha. Siis mulle tuo on niiiiin karismaattinen ja vetoava.
Julmaa kiusaamista. Miksi hymyilen?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Kovasti. Haluaisin jutella kanssasi ja vaihtaa kuulumisia. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Mä haluaisin jutella, vaihtaa kuulumisia, istua sylikkäin, maata lomittain hämärässä ja kuunnella hiljaisuutta, katsella ohi lipuvia pilviä, katsella silmiin..
Vierailija kirjoitti:
Iltaa pappa metusalemille. Ilman pappaa emme tietäisi, että ketjussa on pappa joka kokee olevansa suurikin tieteilijä. Tämä on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
There you are, and you wished.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tykkäsin (etsin äsken kuvan). Söpö ja komea. Ystävällisen näköiset silmät. Hieman jotain samaa kuin kaivatussa. (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💖tipu
Ettet vaan olis ny ominu toisen miehen sille naiselle antaman hellittelynimen. Pitäiskö sun keksii ihan oma, ettei tuu syytteitä tekijänoikeusloukkauksesta.
Tuskin😊, eilen just mietin pitäiskö vaihtaa nimi mut tuo kelpaa kuulemma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa pappa metusalemille. Ilman pappaa emme tietäisi, että ketjussa on pappa joka kokee olevansa suurikin tieteilijä. Tämä on niin nähty.
Sulle hali ja mulle karkki.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset ja
T.esko
Terveiset Ellun kanoille jotka osti Sepolta joka muutti kaupunkiin. T. Aslak
Tää ihmismielen temmellyskenttä, välillä viihdykettä, välillä ei millään jaksais. Tänää ei jaksais. Yritin äsken lukea.
Oisitpa edes viestin päässä mies.
Voin myöntää, että joskus kun vastaan pyörii päässä, että huh kuuma, olisipas ihanaa panna tuon kanssa. Peitän sen vaan vähän paremmin ja sukupuoli antaa hyvän suojakuoren ettei kukaan arvaa todellisia ajatuksia eikä niitä voiskaan paljastaa kovin nopeasti. Pitää ensin varmistua miehen pään sisällöstä. Mua henk. koht ei kiinnosta ulkoiset meriitit vaan sisäiset.
Että onko se niin erilaista kuitenkaan, lopulta.