Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47936)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se niin on, että naiseen ottaa yhteyttä, jos haluaa panna hänen kanssaan. Heikkona hetkenä sitä sortuu lähettämään viestin vaikka tietää, että eivät naiset sellaisia miehiä halua. He haluavat nimenomaan niitä menestyneitä, itsevarmoja ja saavuttamattomia miehiä eivätkä niitä, jotka haluavat naista.
Mikä saa sinut nainen kirjoittamaan tämmöistä potaskaa? Et osaa ilmaista itse miehelle mitä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisinpa laittaa oikean viestin jo viimein.:(
Anna mennä vaan. Saat ainakin selvyyden tilanteeseen, ja ehkä kaivattusikin.
Ei kukaan mitään selvyyttä koskaan saa, Haluaakokaan?
Miä ainakin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sellaista rakkautta, josta valtapelit loistavat poissaolollaan.
Hienosti kaivattu, mutta haastavaa se on pitää suhteet valtapeleistä täysin vapaana, onko edes mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se niin on, että naiseen ottaa yhteyttä, jos haluaa panna hänen kanssaan. Heikkona hetkenä sitä sortuu lähettämään viestin vaikka tietää, että eivät naiset sellaisia miehiä halua. He haluavat nimenomaan niitä menestyneitä, itsevarmoja ja saavuttamattomia miehiä eivätkä niitä, jotka haluavat naista.
Mä en ainakaan haluaisi pelkkiä panoviestejä menestymättömiltä miehiltä enkä menestyneiltä sen enempää. Pitää olla jotain muutakin..
Jahas. Hyvää yötä. Ei mulla muuta.
Haluan Jefferson Fisherin kaksoiskappaleen miehekseni. Komea, fiksu ja uskomattoman kuuma. Oon katsonut siltä somesta kaiken mitä julkaissut, vaikken nyt varsinaisesti viestintäohjeita kaipaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti kaivattu, mutta haastavaa se on pitää suhteet valtapeleistä täysin vapaana, onko edes mahdollista?
Vastaan että ei ole mahdollista. Jollain on aina jossain asiassa enemmän valtaa kuin toisella ja se vaikuttaa tiedostamatta tai tiedostaen.
Tekisi mieli helliä ja hemmotella kaivattua. Mä voisin myös tarjota hänelle hyvää suuseksiä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Voin myöntää, että joskus kun vastaan pyörii päässä, että huh kuuma, olisipas ihanaa panna tuon kanssa. Peitän sen vaan vähän paremmin ja sukupuoli antaa hyvän suojakuoren ettei kukaan arvaa todellisia ajatuksia eikä niitä voiskaan paljastaa kovin nopeasti. Pitää ensin varmistua miehen pään sisällöstä. Mua henk. koht ei kiinnosta ulkoiset meriitit vaan sisäiset.
Että onko se niin erilaista kuitenkaan, lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Haluan Jefferson Fisherin kaksoiskappaleen miehekseni. Komea, fiksu ja uskomattoman kuuma. Oon katsonut siltä somesta kaiken mitä julkaissut, vaikken nyt varsinaisesti viestintäohjeita kaipaakaan.
En nää tuossa mitään. Tunnistan, että on ihan mukiinmenevän näköinen, ei muuta.
Iltaa mammoille. Ilman miestä, nainen on tuuliajolla. Tämä on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nää tuossa mitään. Tunnistan, että on ihan mukiinmenevän näköinen, ei muuta.
Ai jaa, näin me ollaan erilaisia! Haha. Siis mulle tuo on niiiiin karismaattinen ja vetoava.
Julmaa kiusaamista. Miksi hymyilen?