Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47914)
Laita mulle maililla numero, ni sovitaan et missä ja milloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua on turha toivoa. Sellaista, jota on turha toivoa, ei kannata odottaa ja säilytellä. Koska on turha odottaa, on päästävä eteenpäin. Jotta pääsee eteenpäin, on siirrettävä mahdoton syrjään ja raivattava tila. Kun raivaa tilan, kantaa käyttämättömät ulos ja laittaa kaiken kauniiksi, uuden on mahdollista tulla. Tulkoon, jos on tullakseen. Toivotan lämpimästi tervetulleeksi.
On helppo todeta, ettei kannata odottaa, jos ei ole koskaan kertonut odottavansa.
On helppo neuvoa, jos ei ole itse edes yrittänytkään. Minä yritin, hän rankaisi.
Miten rankaisi?
Kukapa ei nauttisi kunnon rangaisusta?
Tästä nöyryytyksestä taas ei kukaan.
Mitä sä haluat tällä kaikella sirkuksella?
Sivusta vastaajat, tehkää omat aloituksenne.
L0l.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa voimalauseita.
Kiskot vievät etelään, entinen taakse jää.
Mites sulla menee? Onko yksinäisyys helpottanut kun on mökkikausi ja ehkä vierailijoitakin...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa voimalauseita.
Kiskot vievät etelään, entinen taakse jää.
Juna meni mutta jäihän meille raiteet, joita pitkin kulkea.
Irtisanoin kämpän, johan siinä ehti pari kk asua…
Vierailija kirjoitti:
Syyllistämiskone käynnissä.
Siksi katkeroitumisesta varoitellaan, koska se on oikeasti surullinen ja tuhoavakin voima. Kukaan ei oikein jaksa olla sellaisen ihmisen lähellä, jonka oma paha olo helpottaa vain, kun pääsee lyömään lyötyä ja typistämään muiden kokemukset oman mustavalkoisen todellisuutensa mukaisiksi. Sille asialle kannattaa aina tehdä jotain, jos haluaa elää hyvää elämää.
Rattoisaa iltaa kaivatulleni !
Huomenna olis yks haastattelu. Saa nähdä miten se menee kun viimeisimmästä haastattelusta on melkein vuosi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna olis yks haastattelu. Saa nähdä miten se menee kun viimeisimmästä haastattelusta on melkein vuosi aikaa.
Työhaastis vai mikä? Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työhaastis vai mikä? Tsemppiä!
Työhaastis. Vakituinen paikka niin varmasti on paljon hakijoita. Kiitos, toivottavasti ei mene aika hukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyllistämiskone käynnissä.
Siksi katkeroitumisesta varoitellaan, koska se on oikeasti surullinen ja tuhoavakin voima. Kukaan ei oikein jaksa olla sellaisen ihmisen lähellä, jonka oma paha olo helpottaa vain, kun pääsee lyömään lyötyä ja typistämään muiden kokemukset oman mustavalkoisen todellisuutensa mukaisiksi. Sille asialle kannattaa aina tehdä jotain, jos haluaa elää hyvää elämää.
Riippuu täysin kenen katkeroitumisesta ja mihin on kyseessä. Yleistää ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Laita mulle maililla numero, ni sovitaan et missä ja milloin.
Kuka ja kenelle?
Pärjään hyvin ilman päivittäisiä valheita.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ihastuin taas naistennaurattajaan? Ei tarvitse vastata. Kysyin itseltäni.
Fakta on se että vienti paistaa naamalta ja koko olemuksesta hyvänä tietynlaisena itsevarmana energiana. Luo deittiprofiili ja kun vientiä alkaa pukkaa sulle käy samoin, ympärillä olevat ihmiset alkaa kiinnittää erityistä huomiota 😁
Vierailija kirjoitti:
Pärjään hyvin ilman päivittäisiä valheita.
Niidenkin kanssa pärjää kun osaa suodattaa.
Laita mulle terkkuja fudiksen chatissa, sillä lailla et tunnistan.😀
En seuraa kisoja, mutta aika moni varmasti seuraa.
Kunpa menisikin, etten olisi jumissa kaipaamiseen ja tulisi unohdus. Narrattu olokin.