Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47914)
Antaisin aika paljon että nyt pusuttaisit kaulaa takaapäin. Osaan kuvitella sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, jolla on omatunto ja ymmärrys teoistaan, pyrkii selvittämään asiat. Sinulla ei ole siihen mitään tarvetta, koska et koe syyllisyyttä. Minun taas et anna tulla selvittämään.
Sen jälkeen, kun kärysit alusvaatteiden imppaamisesta toisten pyykkinaruilla, en ole halunnut kuulla sinusta mitään.
Apua! OMG! Hui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, jolla on omatunto ja ymmärrys teoistaan, pyrkii selvittämään asiat. Sinulla ei ole siihen mitään tarvetta, koska et koe syyllisyyttä. Minun taas et anna tulla selvittämään.
Sen jälkeen, kun kärysit alusvaatteiden imppaamisesta toisten pyykkinaruilla, en ole halunnut kuulla sinusta mitään.
Kukapa kattelis niin tyhmää miestä, joka haistelee puhtaita pikkareita. Mielummin vaikka satuloita.
Mistä se reissupäivitys oli? Virosta?
Vierailija kirjoitti:
Se on valintasi. Toivottavasti olet tyytyväinen vielä vuosikymmenienkin päästä.
Ei x.
Ei voi tietää. Mutta tällaista en kestäisi katsoa, sekoaisin varmaan täysin jos olisin oikeasti jotenkin lähellä tai yrittäisin sinuun tukeutua. Enkä usko että annat muunlaista mielikuvaa itsestäsi kuin aidosti haluat ja katsot aiheelliseksi. Joten sillä minun on edelleen mentävä. Asiat ovat yleensä juuri niin kuin miltä ne näyttävät.
Tulisit ja toisit piimää mukanas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoin kämpän, johan siinä ehti pari kk asua…
Muuta meille voit tulla vaimmon ja minun viereen nukkumaan.
Jos pääsen väliin, ois ihana kun ois 2 halailemassa.
Onko tällä viikolla tähdet kohdillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeruudesta ei voi syyttää, jos ei anna mahdollisuutta selvittää asioita ja päästä rauhaan asioiden kanssa.
Voi. Sinulle sellainen tieto, että maailmassa miljardit ihmiset ovat pettyneet rakkaudessa, eikä aina ole tulleet kohdelluksi oikein. Valtaosa osaa käsitellä asiansa ja jatkaa eteenpäin. Se on itse asiassa jopa edellytys, koska viime kädessä jokainen on vastuussa itsestään. Juttujesi perusteella en rehellisesti sanoen ole lainkaan varma, miten asianlaita todellisuudessa on, mutta oli miten oli, kasva aikuiseksi ja lopeta tuo vinkuminen.
Katkeruudessa ei ole aina kyse rakkaudesta.
Kohta alkaa kesälomaaaaaaaaaa
Toisilla alkaa ja toisilla loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeruudesta ei voi syyttää, jos ei anna mahdollisuutta selvittää asioita ja päästä rauhaan asioiden kanssa.
Voi. Sinulle sellainen tieto, että maailmassa miljardit ihmiset ovat pettyneet rakkaudessa, eikä aina ole tulleet kohdelluksi oikein. Valtaosa osaa käsitellä asiansa ja jatkaa eteenpäin. Se on itse asiassa jopa edellytys, koska viime kädessä jokainen on vastuussa itsestään. Juttujesi perusteella en rehellisesti sanoen ole lainkaan varma, miten asianlaita todellisuudessa on, mutta oli miten oli, kasva aikuiseksi ja lopeta tuo vinkuminen.
On äärimmäisen typerää tulla viisastelemaan tietämättä, mistä on kyse. Minulla on vastuu omasta elämästäni ja teoistani, mutta tasan tarkkaan samalla tavalla vastuu on muillakin heidän omista tekemisistään ja niiden jäljistä. Siksi meillä on esimerkiksi tuomioistuin.
Jos kyse on muusta kuin tunneasioista, olet totaalisen väärässä paikassa. Siitä olet täysin vastuussa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee omat aloituksesi äläkä sotke sekoilujasi aloituksiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On äärimmäisen typerää tulla viisastelemaan tietämättä, mistä on kyse. Minulla on vastuu omasta elämästäni ja teoistani, mutta tasan tarkkaan samalla tavalla vastuu on muillakin heidän omista tekemisistään ja niiden jäljistä. Siksi meillä on esimerkiksi tuomioistuin.
Jos kyse on muusta kuin tunneasioista, olet totaalisen väärässä paikassa. Siitä olet täysin vastuussa itse.
Mene muualle neuvomaan. Jos et vielä tiennyt, ihmiset kysyvät, jos tarvitsevat neuvoja. Sinulta niitä tosin ei kukaan kysyisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtisi vaan mitähän siitäkin tulisi.. :P
Varmaan ihan hyvää näin vanhemmalla iällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee omat aloituksesi äläkä sotke sekoilujasi aloituksiini.
Lopeta valehtelu. Sinusta on valvontakamerakuvaa.
Pus 😘 menen nukkumaan.
Olis ihana herätä kultsin vierestä aamulla ja pusia ja nusia heti aamutuimaan🥰
Yksin taidan kyl aamukahvin herättyäni saada keittää