Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (46868)
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi tuntea miehen painoa. Mielummin jotain kevyttä.
Miksi pitää olla inttämässä vastaan viesteihin, jotka eivät selkeästi sinua koske? Joo, vau, mieluummin nainen, vähän sitä niin tabu nn äksöniä kato
Mitä jos edettäisiin hitaasti = en halua parisuhdetta kanssasi mutta en kehtaa sanoa suoraan, ettet romahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin sun söpöjä huulia. Tekisi mieli vaan pussata niitä.
Jos saan samalla silittää sun hiuksia
Saat tietysti 😍
Ootkohan sä täällä lähempänä sitte ku pidät lomaa ja ootkohan jo lomalla? Tään kesän aikana varmaan valkenee mulle se oonko odotellut turhaan. Jotenkin jaksan vielä kesän ajan olla toiveikas että saisin vielä kohdata sinut. Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Pääsisinpä rakastelemaan sinua. Se ois ihan mun toiveideni täyttymys. 🧡
nn?
Ei välttämättä ollut paras kokonaisuus asuna mutta väkisinkin jäi mieleen kun ei tarvinnut paljoa arvailla. 8]
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et osallistunut tuohon kaverikorttikeskusteluun..
Toi on 46-vuotias ja sillä on lapsia useiden naisten kanssa, kertoi aiemmin. Itse kans huokaisin helpotuksesta, ettei ole ainakaan oma kaivattu tuollaista jäätävää idiotismia tänne suoltamassa. Tulis melkoinen moraalinen krapula, jos arviointikyky olis pettänyt noin pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Voit lirkutella sinne ja tuonne, mutta et uskalla saatikka halua mitään enempää. Sekä ei ole tunteilla leikkimistä?
Haluan sinut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisinpä rakastelemaan sinua. Se ois ihan mun toiveideni täyttymys. 🧡
nn?
Ei kun setäm-n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisena mut haluaisit. Mitä pitäisi korjata tai muuttaa.
Ehdottomasti kova kontrolloinnin tarpeesi. Ja se että olet jäärä, mielestäsi aina oikeassa. Opettele olemaan väärässäkin. Kuuntelisit joskus, etkä aina änkkäis sitä omaa järkkymätöntä kantaas. Älä keskeytä kun toinen puhuu. Älä puhu päälle kovaa ja intä. Opettele kuuntelemaan ja olemaan hiljaa, edes joskus. Ole läsnä, edes joskus, kysy edes kerran kk miten meni päivä, äläkä puhu aina vaan itsestäsi. Kokoajan. Taukoamatta. Opettele pyytämään anteeks kun loukkaat jotakuta. Ja opettele antamaan anteeks kun sinulta pyydetään. Voisitko myös opetella kommunikoimaan kaiken kaikkiaan. Empatia kyvyn lisääntyminen olisi hyvä juttu myös. Oot todella nollissa sen kanssa. Kumin voisit laittaa rosikseen eikä vessanpönttöön. Ja töistä tullessa voisit mennä suoraan suihkuun kiitos. Ei mulla muuta. Ps. Rakastan sua silti 💛🧡
Kaivattusi varmaan tuntee itsensä todella arvostetuksi.
Kyllä näin hän tekee. Muut kävelee munankuorilla ja ovat hiljaa ja tekee/toimii/puhuu/ajattelee kuten hän tahtoo. Joten miks ei tuntis?
Miksi sä olet noin hankalaan tyyppiin rakastunut?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun joku kysyi "onks sul kaikki hyvin t?" Kuvittelen tämän itselleni. Kiitos kysymästä, nyt huomattavasti paremmin kun joku älysi edes kysyä ekaa kertaa 5kk, kiitos sulle 🧡💛
Toivottavasti tulee hyvä kesä sulle! - eri
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos edettäisiin hitaasti = en halua parisuhdetta kanssasi mutta en kehtaa sanoa suoraan, ettet romahda.
En mä romahda, pelkkä seksikin käy
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ollut paras kokonaisuus asuna mutta väkisinkin jäi mieleen kun ei tarvinnut paljoa arvailla. 8]
Tiukat legginsit?
Vierailija kirjoitti:
Voit lirkutella sinne ja tuonne, mutta et uskalla saatikka halua mitään enempää. Sekä ei ole tunteilla leikkimistä?
Entä sinä?
En jaksanut panostaa lukemiseen, myönnän.