Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (46868)

Vierailija
46841/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin kyllä kiinnostunut ihan parisuhteesta mahdollisesti, vaikka aika paljon seksuaalista kipinää tässä nyt pyörii...

Vierailija
46842/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opelle olisi mansikoita, toivottelen hiljaa hyviä unia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46843/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et osallistunut tuohon kaverikorttikeskusteluun..

En tietenkään

Vierailija
46844/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos edettäisiin hitaasti = en halua parisuhdetta kanssasi mutta en kehtaa sanoa suoraan, ettet romahda.

Justiin noin, on tullut selväksi!

Vierailija
46845/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on 46-vuotias ja sillä on lapsia useiden naisten kanssa, kertoi aiemmin. Itse kans huokaisin helpotuksesta, ettei ole ainakaan oma kaivattu tuollaista jäätävää idiotismia tänne suoltamassa. Tulis melkoinen moraalinen krapula, jos arviointikyky olis pettänyt noin pahasti.

Ja sieltä lisää haukkumista. Toisin päin alkaisi ulina asiallisesta kielenkäytöstä ja "Itselläni kyllä menisi heti maku mieheen, joka sanoisi minun mielipiteideni olevan jäätävää idiotismia, hmpphhhhh." Säälin niitä miehiä, jotka joutuvat lopulta teihin tyytymään.

Vierailija
46846/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

It ain't much I'm asking, if you want the truth

Here's for the future and the cry of youth

I want it all

Vierailija
46847/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen siitä että vuokrattaisiin asuntoauto ja katattaisiin kahdestaan jonnekin 😍

Mieluummin mökki, jossa vois peuhata rauhassa kunnon sängyllä. 😊

Mä haluaisin tuon asuntoauton niin vois ajella ja katsella samalla kaikkia jänniä paikkoja ja ajaa vaan sinne minne tekee mieli.  Ja toki pysähtyä välillä peuhaamaan😍

Puolestani pitäisin retkiveneestä, jolla voisi kulkea Vuoksen vesistössä kesä-aikaan. 

Vierailija
46848/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei syty.

Vierailija
46849/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Mikä kaivatussasi vetää sinua puoleesi?

Ulkonäkö

Vierailija
46850/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan sä täällä lähempänä sitte ku pidät lomaa ja ootkohan jo lomalla? Tään kesän aikana varmaan valkenee mulle se oonko odotellut turhaan. Jotenkin jaksan vielä kesän ajan olla toiveikas että saisin vielä kohdata sinut. Miehelle 

Mä oon l9malla, mut silti ”pitäisi” tehdä kaikkea, opiskella jne. Mä toivon hartaasti, et tänä kesänä nähdään. Aion ehdottaa sitä kyllä sulle, jos olet kaivattuni. Meni syteen tai saveen.

Vierailija
46851/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään

En miäkään. Kosisin jos voisin.

Vierailija
46852/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään aika lyhyestä miehestä. 

Vierailija
46853/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisena mut haluaisit. Mitä pitäisi korjata tai muuttaa. 

Ehdottomasti kova kontrolloinnin tarpeesi. Ja se että olet jäärä, mielestäsi aina oikeassa. Opettele olemaan väärässäkin. Kuuntelisit joskus, etkä aina änkkäis sitä omaa järkkymätöntä kantaas. Älä keskeytä kun toinen puhuu. Älä puhu päälle kovaa ja intä. Opettele kuuntelemaan ja olemaan hiljaa, edes joskus. Ole läsnä, edes joskus, kysy edes kerran kk miten meni päivä, äläkä puhu aina vaan itsestäsi. Kokoajan. Taukoamatta. Opettele pyytämään anteeks kun loukkaat jotakuta. Ja opettele antamaan anteeks kun sinulta pyydetään. Voisitko myös opetella kommunikoimaan kaiken kaikkiaan. Empatia kyvyn lisääntyminen olisi hyvä juttu myös. Oot todella nollissa sen kanssa. Kumin voisit laittaa rosikseen eikä vessanpönttöön. Ja töistä tullessa voisit mennä suoraan suihkuun kiitos. Ei mulla muuta. Ps. Rakastan sua silti 💛🧡

Kaivattusi varmaan tuntee itsensä todella arvostetuksi.

Kyllä näin hän tekee. Muut kävelee munankuorilla ja ovat hiljaa ja tekee/toimii/puhuu/ajattelee kuten hän tahtoo. Joten miks ei tuntis? 

Miksi sä olet noin hankalaan tyyppiin rakastunut?

Sivusta totean että minut sai eräs tuollainen täysin sekaisin tuoksullaan. Klassinen järkeväksi luokiteltavissa oleva nainen sekoaa kammottavasta tyypistä. Siinä ei kyllä järki päätä pakottanut, onneksi hän ei ole enää osa elämääni joten saanut poissa silmistä, tai tässä tapauksessa nenästä, poissa mielestä -tilanteen. Pelottaa jos hänet joskus kohtaan vielä.

Vierailija
46854/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos edettäisiin hitaasti = en halua parisuhdetta kanssasi mutta en kehtaa sanoa suoraan, ettet romahda.

Eihän tuo mitään hyodyttäisi siinä vaiheessa jos ei halua parisuhdetta. Etenemistä se on hidaskin eteneminen ja kuka sellaista lupaa jos ei halua edetä.

Vierailija
46855/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on 46-vuotias ja sillä on lapsia useiden naisten kanssa, kertoi aiemmin. Itse kans huokaisin helpotuksesta, ettei ole ainakaan oma kaivattu tuollaista jäätävää idiotismia tänne suoltamassa. Tulis melkoinen moraalinen krapula, jos arviointikyky olis pettänyt noin pahasti.

Ja sieltä lisää haukkumista. Toisin päin alkaisi ulina asiallisesta kielenkäytöstä ja "Itselläni kyllä menisi heti maku mieheen, joka sanoisi minun mielipiteideni olevan jäätävää idiotismia, hmpphhhhh." Säälin niitä miehiä, jotka joutuvat lopulta teihin tyytymään.

Siis et vain ole juttuinesi yhtään mun tyyppiäni. Hyväksy asia ja elä eteenpäin. 

Vierailija
46856/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Etenemistä se on hidaskin eteneminen ja kuka sellaista lupaa jos ei halua edetä.

Vierailija
46857/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤎n.🧡💙m.

Vierailija
46858/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just suihkusta. Nyt olis hyvä aika puuhailla 😘 nn

Vierailija
46859/46869 |