Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (46868)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon joskus pukeutunut. Yritin tehdä sen sillee huomaamattomasti että ihan vaan sattumalta näytän muka tosi hyvältä. Tuntui aika hiton hyvältä kun hän katsoi ahnaasti.
Ja kuinka teil ei oo irl yhteyttä jo jos katsoi niin ahnaasti?
Mikä tämä irl juttu on? Mitä se kuuluu sinulle onko meillä yhteys vai ei? Kai täällä saa kaivata vaikka oltaisiin ahkerasti yhteyksissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti". Onko se : A, edetään hitaasti ?
B, ei edetä lainkaan ?
Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan. Koska tohon replaan on syynä joko se etten ole tarpeeksi haluttava (jolloin on turha tuhlata kummankaan aikaa) tai se, että nainen potee syyllisyyttä menneistä miehistä joiden kanssa ei edennyt hitaasti. Mahdollisesti molemmat.
Jokainen järkevä mies tietää, että nainen on joskus edennyt TODELLA nopeasti jonkun miehen kanssa. Jos sitten omalla kohdalla hidastellaan, niin se kertoo kaiken oleellisen.
Nainwn varmaan oppinut nopeista etenemisistä jotakin.
Vastaava tilanne naisen näkövinkkelistä:
Mies on aikaisemmin sitoutunut parisuhteisiin nopeasti. Mutta sinun kohdallasi haluaa viedä vuoden tapailun jälkeenkin edetä hitaasti ja paneskella rauhassa ilman sitoutumista, koska "olen tosissani kanssasi enkä halua pilata sitä mitä meillä on, olen oppinut virheistäni." Varmaan olisi kaikille naisille ihan OK ja tosi hieno juttu.Miten tuo muka on vastaava tilanne jos tuossa paneskellaan ja toisessa tilanteessa ei?
Siten, että naiset päättää ketkä miehet saa s3ksiä ja miehet päättää ketkä naiset pääsee parisuhteeseen.
Sä luulet että naiset ei päätä parisuhteista?? Mitä paskaa tää on! Naisethan ne just on omasta halusta sinkkuina kun miehet on sun kaltaisia täysin kelvottomia seuraksi saati suhteeseen 😅 eli kyllä naisetkin päättää, ketkä pääsevöt parisuhteeseen.
Onko sulla ikinä edes ollut parisuhdetta kenenkään kanssa?
EriJos kerran naiset päättää parisuhteista, niin miksi tämä kaipausketju on täynnä naisia kaipaamassa miehiä, jotka ei halua heidän kanssaan parisuhteeseen?
Voi toki olla, että miehet pitävät teitä täysin kelvottomina seuraksi saati suhteeseen.
Veikkaanpa, että tässä ketjussa kaipailevilla naisilla olisi kyllä ottajia, useitakin, ja vielä enemmän jos laskee rimaa. Mutta jos on vakavasti ihastunut tai rakastunut, mielenkiinto on vain siinä kaivatussa...
Hei, täl viikol mun istuttamis kosmoskukissa alkoi kukkaset aukeutumaan. Viime viikolla myös kohtasin sut. 🌸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen siitä että vuokrattaisiin asuntoauto ja katattaisiin kahdestaan jonnekin 😍
Mieluummin mökki, jossa vois peuhata rauhassa kunnon sängyllä. 😊
Mä haluaisin tuon asuntoauton niin vois ajella ja katsella samalla kaikkia jänniä paikkoja ja ajaa vaan sinne minne tekee mieli. Ja toki pysähtyä välillä peuhaamaan😍
Tämä. Täällä on varaa vielä kuumemmille keleille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon joskus pukeutunut. Yritin tehdä sen sillee huomaamattomasti että ihan vaan sattumalta näytän muka tosi hyvältä. Tuntui aika hiton hyvältä kun hän katsoi ahnaasti.
Ja kuinka teil ei oo irl yhteyttä jo jos katsoi niin ahnaasti?
Mikä tämä irl juttu on? Mitä se kuuluu sinulle onko meillä yhteys vai ei? Kai täällä saa kaivata vaikka oltaisiin ahkerasti yhteyksissä
No itsepä tänne viestiä laitoit.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin joskus olen yrittänyt valita vartaloa imartelevat vaatteet, kun oon tiennyt että nään hänet ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti". Onko se : A, edetään hitaasti ?
B, ei edetä lainkaan ?
Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan. Koska tohon replaan on syynä joko se etten ole tarpeeksi haluttava (jolloin on turha tuhlata kummankaan aikaa) tai se, että nainen potee syyllisyyttä menneistä miehistä joiden kanssa ei edennyt hitaasti. Mahdollisesti molemmat.
Jokainen järkevä mies tietää, että nainen on joskus edennyt TODELLA nopeasti jonkun miehen kanssa. Jos sitten omalla kohdalla hidastellaan, niin se kertoo kaiken oleellisen.
Nainwn varmaan oppinut nopeista etenemisistä jotakin.
Vastaava tilanne naisen näkövinkkelistä:
Mies on aikaisemmin sitoutunut parisuhteisiin nopeasti. Mutta sinun kohdallasi haluaa viedä vuoden tapailun jälkeenkin edetä hitaasti ja paneskella rauhassa ilman sitoutumista, koska "olen tosissani kanssasi enkä halua pilata sitä mitä meillä on, olen oppinut virheistäni." Varmaan olisi kaikille naisille ihan OK ja tosi hieno juttu.Miten tuo muka on vastaava tilanne jos tuossa paneskellaan ja toisessa tilanteessa ei?
Siten, että naiset päättää ketkä miehet saa s3ksiä ja miehet päättää ketkä naiset pääsee parisuhteeseen.
Sä luulet että naiset ei päätä parisuhteista?? Mitä paskaa tää on! Naisethan ne just on omasta halusta sinkkuina kun miehet on sun kaltaisia täysin kelvottomia seuraksi saati suhteeseen 😅 eli kyllä naisetkin päättää, ketkä pääsevöt parisuhteeseen.
Onko sulla ikinä edes ollut parisuhdetta kenenkään kanssa?
EriJos kerran naiset päättää parisuhteista, niin miksi tämä kaipausketju on täynnä naisia kaipaamassa miehiä, jotka ei halua heidän kanssaan parisuhteeseen?
Voi toki olla, että miehet pitävät teitä täysin kelvottomina seuraksi saati suhteeseen.
Eihän täällä nyt käy kuin parikymmentä tyyppiä. Et sä voi tosissasi tämän ketjun perusteella vetää mitään johtopäätöksiä ihmisryhmistä yleisesti. Taisi sulla jäädä väliin tilastotieteen perusteet.
Varmasti täällä ollaan monesta syystä. Itsekin olen sinkku tasan omasta halusta, haikailen tyypin perään täydellisen kepeänä päivähaaveena enkä huolisi ketään parisuhteeseen ikimaailmassa. Yksikään mies ei tätä mun puolestani ole kyllä ollut päättämässä. 🙃
Vierailija kirjoitti:
Huomennakin on mahdollisuus nähdä jos ehdotat
Niih. Ootko tulos huomenna? Laittaudun kyllä oikein kauniisti sitten.
Vierailija kirjoitti:
Koska näemme seuraavaksi?
Erittäin hyvä kysymys! Minäkin haluaisin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomennakin on mahdollisuus nähdä jos ehdotat
Niih. Ootko tulos huomenna? Laittaudun kyllä oikein kauniisti sitten.
Oon.
T. Päivikki
Vierailija kirjoitti:
Koska näemme seuraavaksi?
Tätähän sitä tulee mietittyä. :P
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu lähti karkuun samassa tilanteessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon on välimatkaa kaivattusi luo?
Alle 100 metriä.
Oisko 20?
Ehkä 35m väliä.
Unohtuuko sulta omat juttusi sitä mukaa kun kirjoittelet niitä vai missä mättää suomipojalla?
Sinä: Btw, en ole puhunut kaverikorteista mitään.
Myös sinä: Mutta aina kun nainen ilmoittaa haluavansa edetä hitaasti, heitän "mitä jos oltais vaan kavereita"-kortin pöytään ja lähden kohteliaasti eri suuntaan.
🤷🏻